Re: Het Character Dining topic
Ja dat geloof ik graag...maar toch denk ik dat het op zich wel handig kan werken, je ziet ook gelijk welke andere 'opties' er zijn (andere tijden en dagen), dit geeft het systeem aan als 'suggestion'. Dat leek met toch handig plus dat het bellen naar de States toch voor veel mensen een drempel kan zijn.
Misschien een gekke vraag maar kun je ook een Character lunch reserveren als je niet in een WDW hotel zit?
Weet iemand waar je een leuke Character lunch kunt doen?
Wil wel heel graag dat Mickey er is.
Had ooit wat gezien in Epcot (dacht in the Land maar weet dit niet zeker)
Kun je daar leuk lunchen of is dat alleen Diner?
Het gaat ons echt om een luch met Disney figuren.
Iemand leuke tips?
Ja, je kunt zo'n lunch doen, dat is niet afhankelijk van je verblijfplaats.
Voor de leuk(st)e plaatsen: Lees dit topic een helemaal door, er staan een heleboel tips in.
Rond 1 november komt er een verandering (volgens AllEars) in het reserveringssysteem. Eerst was het 180 dagen van te voren, vorig jaar is het gewijzigd naar 90 dagen.
Vanaf 1 november kun je weer 180 dagen van te voren gaan reserveren, dus je moet op tijd gaan reserveren als je ergens binnen Disney wilt gaan eten.
Volgens mij gaat dit al op 27 oktober in.
Waarschijnlijk wel ja, er werd alleen gediscussieerd op TGM of dit (weer?) een gefaseerde doorvoering zou worden...men voorziet nogal een 'rush' op reserveringen natuurlijk (zeker omdat dan ineens Spring Break binnen de 180 dagen grens gaat vallen).
poeh hé, gisteren hebben we een aantal dingen gereserveerd en dat is best een gedoe zeg.
Ik probeerde voor onze eerste dag Chef Mickey te reserveren en die was al vol. Just my luck is ons hotel in 2 fases gereserveerd, dus ik mag 9 september nog een keer proberen. Maar jeetje zeg... van de telefoon rekening alleen zou ik een avondje kunnen eten denk ik ;)
Het online reserveren heeft al voor flink wat uitwassen gezorgd. Gisteren hadden we een character breakfast in Crystal Palace; voor ons checkte een man in, hij had online gereserveerd. Het was ongeveer kwart over 9 en hij had 3 reserveringen gemaakt; 1 om 9.15 uur, 1 om 9.30 uur en 1 om 9.45 uur. Hij zei vrolijk dat de reservering van 9.15 en die van 9.45 uur mochten vervallen, want die had hij alleen maar gemaakt om zijn opties open te houden... Zo schijnen er heel veel reserveringen te worden gemaakt die puur als planningsoptie dienen en nooit gebruikt.
Dat ze daar nou niks op verzinnen he?
De oplossing is heel simpel: een reservering kost $2, die je terugkrijgt als je daadwerkelijk komt.