Heeft iemand van het forum wel eens geboekt voor een cruise via priceline?
Afdrukvoorbeeld
Heeft iemand van het forum wel eens geboekt voor een cruise via priceline?
Toen ik 2 jaar terug een cruise ging maken, heb ik wel bij Priceline gekeken. Maar toen was het boeken via Priceline een reguliere boeking net zoals je die bij andere travel-sites (zoals expedia ed.) ook kan maken. Dus geen speciale kortingen of iets dergelijks (dat stond wel op hun site, maar uiteindelijk waren prijzen ongeveer gelijk).
Tenminste, dat was in hoogseizoen periode. Wellicht dat ze voor andere periodes leuke aanbiedingen hebben. Indertijd heb ik naar heel veel verschillende sites gekeken, maar prijzen waren overal ongeveer gelijk. Sommige sites hadden speciale 'eigen aanbiedingen', zoals kortingcoupons e.d. Daar heb ik toen voor gekozen, prijzen waren vergelijkbaar, zoals al gezegd.
Hollywood vergelijk ik met een beetje met Almelo hier ;)
Ik heb er een keer gezeten aan de Hallandale Beach Boulevard
en het was me meteen duidelijk dat het niet echt bijzonder was.
Je zou beter in Fort Lauderdale zelf kunnen gaan zitten, bijvoorbeeld
in de Bahia Cabana http://www.bahiacabanaresort.com
Daar zit je vlak bij het strand en de Bahia mar marina, ook de haven is
niet ver weg.
De dichtsbijzijnde mall is de Galleria Mall, ook vlakbij.
Je moet die plek alleen mijden tijdens de Fort Lauderdale international
boat show want dan gaan de prijzen spontaan omhoog vanwege al
dat beurs volk.
Ik vraag me af of er iemand op het forum ervaring heeft met de verschillende cruise maatschappijen.
Met name Carnival en Royal Caribbean? Wij willen een 3 daagse cruise gaan maken en beide bieden deze cruise aan.
Wij hebben 2 jaar erug een cruise gemaakt met de Carnival en vonden het geweldig. RC hebben mijn ouders veel met gevaren en is iets chiqer......Bij de Carnival zijn er wel veel americanenaan boord wij hebben daar geen moeite mee.
We Gaan in April 2008 weer!!
Hallo Corry
Wij hebben nog nooit gecruisd met Carnival, maar van horen zeggen is dit een prima maatschappij, maar het publiek is over het algemeen jonger dan op cruises van Royal Caribbean of Celebrity.Dus meer party-time !
Royal hebben we nu 2x gedaan, heeeel goed en Celebrity (3x) vinden wij zelfs nog iets beter. Maar voor de Bahama cruise van een paar dagen zou ik vooral kijken naar de prijzen.
groeten
Ina
hallo
Op de Carnival zitten veel gezinnen en jongere mensen, de carnival is ook het goedkoopste maar doet niet onder voor Royal Caribbean.
de excursies zijn erg duur8-[
Op de Royal Caribbean vond ik te veel oudere mensen zitten,het afvaart feest werd zelfs afgelast omdat er te weing mensen aan dek kwamen en de excursies zijn ook erg duur.
Deze maatschappij is duurder dan de Carnival:-k
De Disney cruise is mij ( en veel anderen ) het beste bevallen, deze is wel duur bij boeking maar de excursies zijn erg goedkoop, de show's
zijn mooier .
Hier zitten wel veel kinderen op deze boot, maar Disney heeft op de boot zone's waar kinderen niet mogen komen.\\:D/
Voor mij staat Disney op nr. 1 Carnival op nr. 2 en de Royal caribbean op 3
Groetjes P. de Beer
Orlando 1991 t/m 2006 okt 2007
Hoi Corry,
wij hebben het cruise virus ook aardig te pakken en ik kan je alleen info geven over Carnival. Reden waarom we die nemen is omdat het gewoonweg de goedkoopste zijn. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik tot zover uitstekend.
Op de Carnival schepen zijn er mensen van alle leeftijden aan boord, alleen moet je wel opletten dat je niet gaat in een vakantie tijd zoals Springbreak bv, want dan heb je dus wel alle pubers op je schip zitten... Ook zijn wij al meerdere Nederlandse families aan boord tegengekomen, en de Duitsers zijn ook aardig vertegenwoordigt! Uiteraard blijven de Amerikanen in de meerderheid.
Van mijn schoonvader heb ik begrepen, zoals andere mensen al hebben vermeld, dat RC wat chiquer is. En meestal ook iets duurder.
En wat betreft die 3 dagen, wij zijn ook begonnen met een 4 daagse cruise maar vinden nu de 7-daagse cruises erg fijn. Is afgelopen mei zo goed bevallen, dat ik in de eerste week dat ik terug was gelijk er weer 1 van 7 dageb geboekt heb. Bij Carnival natuurlijk, want voorlopig bevallen ze nog uitstekend....
Hartelijk dank voor de reacties. We houden het op de 3 dagen (voor nu) maar ga beide maatschappijen vergelijken. Het vreemde is wel dat Carnival nog steeds geen cruises aanbied voor volgend jaar mei.](*,)
Moet je eens op de site van Vacations to go kijken. Daar staan ze al wel op....