Re: Premium Outlets: Verbouwing / uitbreiding?
Anderhalve week geleden bezocht ik de Premium outlets, en men was nog steeds bezig met constructiewerkzaamheden bij de parkeerplaats bij de I-drive.
Overigens, het is dat ik bij Levis moest zijn om een 501 te kopen voor een kennis, maar persoonlijk vond ik het een weinig sfeervol winkelcentrum. De food court nagenoeg leeg, onvriendelijk personeel....nee, not my cup of tea.
Hetzelfde vond ik van Festival Bay, maar nu start ik eigenlijk een geheel andere discussie :-\"
Re: Premium Outlets: Verbouwing / uitbreiding?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mickey99
Volgens mij is er al een gedeelte van de garage open. Ik heb tenminste in het reisverslag van
PENPE gelezen dat zij op 7 april de auto in een garage bij Premium geparkeerd hebben.
Hoi Mickey99,
De parkeergarage was tijdens onze bezoeken ( wij komen daar tijdens onze vakanties regelmatig ) volledig geopend. De capaciteit is al geheel berekend op de uitbreiding die nu aan de gang is. Zelfs al is het op het buitenterrein megadruk dan heb je in de garage in no-time een plek op de 1e verdieping. ( Voordeel: je auto staat altijd lekker in de schaduw )
Het nieuwe winkelgedeelte wordt volgens de borden "Opening in Fall 2008", maar het terrein was nog geheel braak en er werdt nog gewerkt aan het verwijderen van het asfalt dus lijkt me sterk dat ze dat gaan halen voor die tijd.
Groetjes,
Pieter
Openingstijden shoppingmalls
Ik heb het in de zoekfunctie niet gevonden...
Kan iemand mij iets vertellen over de openeningstijden van de winkels en vooral de grote shoppingmalls in Amerika?
Zijn ze ook op vaste dagen gesloten?
Re: openingstijden shoppingmalls
Ze hebben ruimere openingstijden dan in Ned. Een dag gesloten is onbekend, misschien 1e kerstdag ofzo.
Een voorbeeld Sawgrass Mills:
Mon to Sat10:00am - 9:30pmSun11:00am - 8:00pm
Dit zijn zo'n beetje de gebruikelijke tijden, maar als je een specifieke mall wilt weten, even googlen op de naam en je vindt het vast wel.
Knaapje
Re: Openingstijden shoppingmalls
- Orlando Premium Outlets :
Open van 10:00 uur t/m 23:00 uur (ma - za) en van 10:00 uur t/m 21:00 uur op zondag
- Prime Outlets :
Open van 10:00 uur t/m 21:00 uur (ma - zo)
- The Florida Mall
Open van 10:00 uur t/m 21:00 uur (ma - za) en van 12:00 uur t/m 18:00 uur op zondag
Re: Openingstijden shoppingmalls
Hoi, ik heb de openingstijden gevonden door inderdaad op naam te zoeke op google, ook 'shoppingmalls florida' geeft volgens mij een hele lijst. Vond het zelf ook wel leuk om te zien welke winkels er bijv. zitten in Saw Grass of in een andere mall. Veel shopplezier alvast,
groetjes, Carla
Re: Outlet Stores Orlando en Miami
Is de weg naar deze outlet shopping malls duidelijk aangegeven, of toch maar beroep doen op GPS?
Welke outlet mag ik volgens jullie zeker niet missen in Orlando? Mijn voorkeur gaat uit naar kledij van Tommy Hilfiger en dergelijke merken + sportkledij/schoenen van Adidas of Nike.
Alvast bedankt voor de tips!
Re: Outlet Stores Orlando en Miami
De malls zijn bijna niet te missen, (3 langs de snelweg en 1 op de kruising Sand Lake Road en OBT, staat ook op de snelweg aangegeven)en je vindt overal wel flyers met routekaartjes naar deze malls.
De merken die je zoekt vindt je zeker bij Pr1me, maar ook in de andere zijn ze te vinden.
Kortom, je kunt je helemaal uitleven, zover de knip dat toe laat ;-)
Shopping: Outlets (namen/adressen)
Heeft iemand de (juiste) adressen van Factory Outlets in Orlando?
Ik ken sites akls Outletbound etc, maar vraag me af hoeveel outlets er nou zijn. Krijg het idee dat sommige onder twee namen bekend zijn ofzo :D
Heb tot nu toe deze:
1 - Prime Outlets International
4951 International Drive Orlando , Florida 32819
http://www.primeoutlets.com/cntrdefault.asp?cntrid=1077
2 - Prime Outlets Orlando
5401 W. Oak Ridge Road
http://www.outletsonline.com/outlets/1041.html
3 - Orlando Premium Outlets
8200 Vineland Avenue
http://www.premiumoutlets.com/outlet...ting.asp?id=17
4 - Lake Buena Vista Outlets
15657 State Road 535
http://www.lbvfs.com/Orlando-Outlet-Stores.cfm
Zijn bovenstaande namen/adressen juist?
Mist er nog wat?
Welke zijn het "beste"?
Re: Welke outlets (namen/adressen)?
De adressen zijn correct. De eerste 2 zijn hetzelfde. De beste zijn Prime en Premium outlets. Dit zijn ook de grootste.
Trek er maar flink wat tijd voor uit want binnen 2 uur red je het niet.
Veel plezier.