Re: Prijs vergelijk Seaworld, Aquatica en Busch Gardens
Hoi Patries ik ben me qaan het verdiepen in de kaarten , wat bedoel je met 8 combikaarten , ik heb gekeken op hun site en kan het niet vinden , of ik heb natuurlijk met mijn neus gekeken?:)
Nog een keertje gekeken maar zie hte echt niet , kan je precies vertelen welke kaarten je bedoelt.
Groetjes Roos
Ik gok dat ze deze bedoelt (die staan onder de Disneytickets):
3 Park Ticket SeaWorld & Aquatica en Busch Gardens in Tampa (voucher)
Geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot SeaWorld & Aquatica Orlando en Busch Gardens in Tampa |
En met 8 zal ze bedoelen: voor 8 personen. Dus 8x een combiticket. Gok ik :)
Klopt inderdaad....niets meer aan toe te voegen (denk ik)
Heel erg bedankt kan ik einderlijk stoppen met zoeken:D:cool:
Goedkopere tickets pretparken in Engeland
Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een zo'n mooi mogelijke prijs voor onze tickets voor de pretparken. Nu kom ik in Engeland mooie aanbiedingen tegen maar als ik dan wil gaan bestellen kan ik alleen aan adres in Engeland invullen. Blijkbaar moet je daar resident zijn om voor die aanbieding in aanmerking te komen. Nu zit ik er aan te denken om ze naar iemand in Engeland te laten verzenden met onze namen erop. Dan kan zij ze naar ons sturen. Zou dat werken?
Groetjes Hylke
Re: Goedkopere tickets pretparken in Engeland
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
hylke
Nu zit ik er aan te denken om ze naar iemand in Engeland te laten verzenden met onze namen erop.
Op Disney kaartjes staat geen naam vermeld... :confused:
Hoi Hylke,
Bij welke aanbieders zie je die mooie aanbiedingen?
Kun je de website hier vermelden?
Mogelijk hebben andere forumleden al ervaringen met die aanbieder(s) en kunnen ze je beter helpen.
Gr. Michael
Voor leuke aanbiedingen houd ik me ook aanbevolen.
http://www.attractiontix.co.uk/basket.aspx
Dit was de link waar ik de prijs vond, maar tot mijn stomme verbazing zie ik dat de prijzen op de website van Discovery Cove ineens weer een heel stuk gedaald zijn? Eerst kwam ik op ruim 370 euro uit en nu op 314. Snap er niets van. Het verschil is nu te klein om al die moeite te doen via Engeland.
Als iemand nog een goedkopere link weet? Wij willen graag naar Busch Garden, Sea World en Aquatica
Groetjes Hylke
Hoi Hylke,
Bedankt voor de link en je aanvullingen.
Aangezien je vraag over tickets voor Busch Garden, Sea World en Aquatica gaat, heb ik je vraag en de reacties daarop aan het al bestaande onderwerp dat daarover gaat toegevoegd (als moderator kan ik dat doen). Mogelijk dat je hier al wat tips kunt vinden.
Succes met je zoektocht~!