Volgens mij zie je als je een schijnboeking maakt op hun site er gelijk de dropp off kosten bij verschijnen.
Afdrukvoorbeeld
Volgens mij zie je als je een schijnboeking maakt op hun site er gelijk de dropp off kosten bij verschijnen.
Ja je ziet wel wat de drop off kosten zijn maar ik vind het niet duidelijk of deze bij de totaalprijs inbegrepen zitten.
Die zitten niet bij de totaalprijs in, maar worden aan het eind van de trip, bij het terugbrengstation van je CC afgerekend. Was bij ons tenminste al 2 x het geval.
En bij een schijnboeking staat het in de voorwaarden en in de afrekening.
http://img857.imageshack.us/img857/249/einweg2.jpg
Maar toch als ik het zo lees (eingeschlossene) met mijn boerenduits :oops: ga ik er vanuit dat het er bij ingesloten zit.
Maar inderdaad moet je die in ons geval $500 bij het bureau gaan betalen waar je de auto inleverd.
Is toch onduidelijk geschreven vind ik.Citaat:
Eingeschlossene :-s Leistungen, Versicherungen, Zuschläge, etc.
Einweggebühren: Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugen möglich, abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation. Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb der Staaten Florida & Kalifornien. Keine Gebühren bei Mieten zwischen Kalifornien, Arizona und Nevada.
Für alle weiteren Einwegmieten gelten die nachfolgenden Gebühren, die vor Ort gezahlt werden müssen.Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben,die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern
- 0 bis 200 Meilen 50 US-$
- 201 bis 500 Meilen 100 US-$
- 501 bis 1000 Meilen 300 US-$
- 1001 und mehr Meilen 500 US-$
Het zit niet in de prijs van de auto, het is een bijkomende toeslag die ze dus apart vermelden bij je betalingsoverzicht zoals je kan zien in Ta2Gerrit zijn plaatje.
............die vor Ort gezahlt werden müssen
Oftewel: ter plaatse te voldoen.
Ja we snappen hem heb ondertussen ook antwoord van usareisen en jullie hebben gelijk.
Het zit dus niet bij de totaalprijs in.
Rest nog de vraag; waarom huren jullie niet bij National ? (kan ook bij usareisen)
Daar is de drop-off een vaste prijs, nl. $250,-. Steek je toch weer $250,- in de pocket.
Omdat National duurder is met de autohuur dan Dollar.
Tenminste bij usa reisen.
Ook als je de drop off kosten meetelt bij de huurprijs?