Je kunt pas 30 uur van te voren inchecken.
Is het wel mogelijk eerder een stoel te reserveren?
Afdrukvoorbeeld
Je kunt pas 30 uur van te voren inchecken.
Is het wel mogelijk eerder een stoel te reserveren?
Je kunt gewoon nu op dit moment even bellen en de stoelen opgeven die je wilt hebben.
Je kunt voor de vluchten naar Amerika geen web check in doen.
Web check-in wordt voor de volgende aankomstluchthavens aangeboden:
http://www.airberlin.com/site/affili...cki_ZFH_NL.gif
Hoe weet ik nu welke stoel ik wil, ik weet niet eens met wat voor type toestel ze vliegen, staat niet in de gegevens...
Weet iemand welk toestel ze voor DUS-RSW gebruiken?
Alle toestellen waar ze mee vliegen staan op hun site met stoelnummers. Nogmaals bel ze even en vraag welk toestel en bekijk dan even welke stoel je wilt. Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar :)
Ik las net dat je 15 euro pp en per enkele reis moet betalen om een stoel te mogen reserveren, dat is 60 euro voor de hele reis, vind ik een beetje belachelijk...
@Lindaa;
Ik kan me hierin erg vergissen maar als je zou willen reserveren vraag dan eerst even of je ook bovenop die 15 Euro ook nog eens 25 Euro handelingskosten moet betalen.
Ik moest een kleinigheidje veranderen in mijn naam (spelfoutje) en dat kostte me 25 Euro. Het is maar een tip.
Nou laat maar.....
Als troost.......:mrgreen:
Ik heb net gebeld voor de "goumet menu".
Eendenborst met rode kool en Kaiserschmarrn met kersen en amandelen overgoten met vanillesaus leek me toch lekkerder dan het gewone menu.
Maar helaas pindakaas .Alleen als je minder dan 6 uur vliegt. :(
Als je boekt krijg je de mogelijkheid per sms in te checken; maar niet per computer?!