@corrus
Ik heb toch veel sites gehad en overal kwamen ze zeker boven de 1100 euro uit. Is wel voor Los Angeles hè? Waar kijk jij dan???
Bij meerdere bureaus ook offerte opgevraagd (ook exit en de hier bekende) allemaal duurder.
Afdrukvoorbeeld
@corrus
Ik heb toch veel sites gehad en overal kwamen ze zeker boven de 1100 euro uit. Is wel voor Los Angeles hè? Waar kijk jij dan???
Bij meerdere bureaus ook offerte opgevraagd (ook exit en de hier bekende) allemaal duurder.
Houden jullie een blog bij?
Wij gaan in februari nog 3 weken naar Florida en combineren dat ook met een paar dagen New York.
Onze reis daarna wordt ook een rondje (als je 5000-6000 km nog een "rondje" kunt noemen) door de SouthWest.
Kijk ook eens op deze site: http://www.ontdek-amerika.nl/
@trails
Ik heb nog nooit een blog gemaakt helaas. We nemen anders ook nooit een laptop mee op reis, maar nu wel ivm alle reserveringen enz. dan is dat wel handig.
New York wilden we in eerste instantie nu al doen, maar dat hebben we een jaartje opgeschoven.......mooie reden om weer te gaan, maar dan met Florida.
Wilde nog even korte aanvulling geven op de tickets bij Air Lingus; je kon gelijk al de stoelen vastleggen, zelfs voor de korte vluchten naar Dublin. Echt wel mooie service dus. Alleen nooduitgangen en stoelen met meer beenruimte moet je voor bijbetalen, rest was geen probleem.
Dus al stoelen voorin het toestel laten vastleggen, bij elkaar op dezelfde rij. Het is 3 - 3 voor toestel naar Dublin en 2 - 4 - 2 naar Orlando, dus met 5 personen niet ideaal, maar toch lekker dat het maar vastligt.
Dat vind ik ook Mattrob ; wij konden bij AirFrance de stoelen ook al vastleggen. Je kan maar vast weten waar je straks zit ;D
Na dagen van kijken en zoeken,wil ik net de tickets gaan boeken bij air Lingus voor 7 t/m 31 juli 2012,zijn ze ineens een stuk duurder dan gister.....Dat was even slikken,nu weer 2 dagen wachten zodat we voor een zaterdag later kunnen boeken(doordeweeks vertrek is geen optie ivm werk) en nu maar hopen dat de prijzen dan weer een beetje gelijk met verleden week uitkomen....
Jemig, ik keek ook even voor de grap, op dezelfde data die ik vorige week geboekt heb, die tickets zijn nu € 1.050 :-s ! En vorige week dus € 695 ... Blij dus dat ik gelijk geboekt heb :razz:
Het is goed dat je niet gewacht hebt, het is een prachtige prijs.
Ik denk dat mensen die langer op vakantie willen dan in het nadeel zijn, omdat die moeten wachten totdat ze hun gewenste terugreisdatum kunnen boeken. Dan zijn de goepkoopste stoelen al weg.