Je kunt ook verzoeken of je de auto in het Dolphin-hotel kunt ophalen. Daar zit ook een Alamo-balie en dan kun je zelf bepalen wanneer je ophaalt, want dan neem je (bijvoorbeeld) gewoon de boot vanuit MGM.
Afdrukvoorbeeld
Je kunt ook verzoeken of je de auto in het Dolphin-hotel kunt ophalen. Daar zit ook een Alamo-balie en dan kun je zelf bepalen wanneer je ophaalt, want dan neem je (bijvoorbeeld) gewoon de boot vanuit MGM.
Wij vragen gewoon aan de balie van het hotel hoe we er geraken .... en behulpzaam als iedereen in Disney is ... bellen ze naar Alamo en een busje van Alamo komt je ophalen en brengt je naar het center.
Dat lukt ons telkens opnieuw, probeer ook maar.
Even terugkomend op bovenstaand stukje:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
Vanmorgen om 9 uur werd ik gebeld door Karin Arnoux van Alamo NL. dat zij een mailtje had ontvangen van Alamo worldwide dat het volledige bedrag per ommegaande op mijn Amex rekening wordt teruggestort.
Hulde voor Alamo NL, die heel veel moeite voor mij heeft genomen om deze onverkwikkelijke zaak op te lossen.
Ik ben de hele periode keurig steeds telefonisch op de hoogte gehouden, hoefde er niet zelf achteraan te gaan en men heeft er veel aandacht aan besteed !!!!!!
Volgende keer dus zeker weer: ALAMO.
Eric
wie kan mij helpen met volgende kwestie,
wij willen volgend jaar april een auto huren voor 7 personen (waaronder 2 kinderen van 7 en 5 jaar). Graag willen wij de cat. Luxury minivan willen huren. Weet iemand hoe deze auto van binnen eruit ziet en dan bedoel ik de zittingen. Voorin twee stoelen en daar achter twee banken?
Getint glas, heb je dan ook ander daglicht als je in de auto zit en je naar buiten kijkt?
Graag jullie hulp
Op Alamo.com zie ik alleen een Luxory of een Minivan. Geen Luxury Minivan.
http://www.alamo.com/fleet.do
Voor Minivan staat de volgende auto: Chrevolet Uplander.
Let wel, dit is een categorie. Het kan best zijn dat je een andere auto meekrijgt.
Dit is het interieur van de Uplander: http://www.chevrolet.com/uplander/ph...ry/#interior01
Getint glas geeft meestal wel iets ander zicht naar buiten ja. Vaak heb je alleen achterin getint glas. Het voordeel is dan dat je minder makkelijk kunt zien wat er achterin ligt.
Edit: op Exit-Reizen geven ze idd de LX klasse aan als Luxury Minivan. Maar dit is dus inderdaad de Chevrolet Uplander..
Wij hadden afgelopen vakantie ook een minivan gehuurd, maar als je de 7 zitplaatsen gebruikt, heb je volstrekt geen plaats meer voor bagage.
Twee koffers, en dan houd het wel op.
Er zijn twee oplossingen:
1 Als je op één plek blijft, neem je een taxi erbij vanaf het vliegveld, en voor de rest van de vakantie laat je de bagage in het hotel,
2 Als je een rondreis hebt, neem je een upgrade, oftewel een van (zat ruimte, maar het is echt een busje), oftewel een full size SUV, die hadden wij genomen (ook bij Alamo) en we kregen een Suburban met als je inschikt 7 zitplaatsen maar meer bagageruimte.
Eric
voor mij heb ik het overzicht liggen van de cat. van Alamo
de cat. Luxury Minivan chevrolet Uplander or similar geeft ook een 8 zitter aan waarbij staat 3 grote koffers en twee kleine koffers.
De minivan chevrolet express or similar lijkt mij weer erg overdreven, maar daar passen er 12 in.
Het valt te proberen, maar alle verhuurmaatschappijen geven alleen voorbeelden aan, ze garanderen nooit welke auto je krijgt.
Maar als het alleen airport ----> hotel is, valt het allemaal wel mee, maar als je echt een rondrit gaat maken..... mijn ervaring is dat je veel troep om je heen verzamelt, en dat moet allemaal een plekje hebben.
Maar ja, als jullie bv. 4 kids meehebben, dat maakt al een heel verschil.
Met 7 volwassenen moet ik het jullie toch echt afraden.
Eric
we gaan met 5 volwassenen en 2 kinderen 5 en 7 jaar oud.
Dus dan gaan we toch maar voor een minivan of dan toch maar twee auto cat.cc
We gaan nl. zo'n 5000 km rijden en dan wil je toch wat comfort hebben.
Bedankt, tegen de tijd van augustus komen de reisgidsen uit voor april en dan kijken we wat goedkoper is.
bedankt allen
Hallo,
wie kan mij hiermee helpen, had al eerder oproep geplaatst voor advies welk formaat auto voor 7 personen.
Toen adviseerde men mij een grote mini van. Opzich perfekt, maar wat blijkt, in Nederland mag je zoiets niet rijden met een nederlands rijbewijs B. Je mag niet meer dan 8 personen vervoeren en een auto met meer dan 8 zitplaatsen mag ook niet. Wie herkent dit en heeft hier ervaring mee.
Nu moeten we dus twee auto's dus balen.