Dan heb je dus de titel van dit topic duidelijk niet gelezen [-( :-k
(Zal het straks, als het werk klaar is, wel even verplaatsen)
Afdrukvoorbeeld
@Ta2 Gerrit, het grootste deel van deze vakantie is toch hoogseizoen, dan staat hij toch in het juiste topic of had je hem inmiddels al verplaatst?
Dat is nu helaas het nadeel van de nieuwe indeling, reizen die in beide periodes vallen staan anders nooit goed.
Wat een commotie! hi hi
Ik had er ook over nagedacht en hem geplaatst bij hoogseizoen. In ieder geval is het voor ons hoogseizoen. Wij zitten met de schoolvakantie in regio midden en op die dag begint bij ons ook de schoolvakantie...
Lannie
Zo, we hebben de vliegtickets geboekt !!! We gaan van 25-07 t/m 12-08. We vliegen heen op Orlando Sanford, en terug van Miami. We vliegen met Arkefly, zodat we beide keren directe vluchten hebben, zonder tussenlanding.
We vliegen comfortklasse, met 3 voor de volwassenenprijs en 1 kind: 3835,50
Het kon natuurlijk ergens anders goedkoper, maar dan vlieg je niet rechtstreeks.
Geboekt bij: Airberlin.com
d.d.: 01/10/10
Periode : 16/07/11 - 02/08/11
Route: Dusseldorf - Fort Myers (Rechtstreekse vlucht)
Maatschappij: Airberlin
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 2690€ (incl. reis- en annuleringsverzekering)
Wij denken dat het een goede prijs is voor een rechtstreekse vlucht met alle verzekeringen erbij.
Hallo,
Wij gaan volgend jaar zomer naar Orlando.Tot en met 30 juni kan je voor 440 euro boeken op vliegtickets.nl bij de aanbiedingen. 1 juli is het gelijk 450 euro duurder.
Wij gaan proberen om 30 juni te boeken.
groetjes CIndy
Hallo Allemaal,
Wij hebben vandaag de vliegtickets geboekt voor 25 juni tot 15 juli.
We vliegen op Miami heen 11.45 uur vertrek Amsterdam , aankomst 17.50 uur.Miami
Met overstap Londen(overstap tijd 1 uur en 40 minuten.
Terug vliegen we om 20.45 uur. met overstap in Londen van 2 uur.
We betaalde voor 5 volwassen 2510 euro. We hebben geboekt bij de vliegwinkel in Utrecht.
Geboekt bij : vliegtickets.nl
dd : 31 okt 2010
Periode : 30 juni t/m 18 juli 2011
Route heen : Amsterdam-Londen gatwick (overnachting)-Tampa
Route terug : Miami-Londen Heathrow-Amsterdam
Maatschappij : Britisch Airways
Aantal personen : 2 volw. 2 kinderen (12 en 15 jr) dus 4 x volw.prijs
Totaalprijs incl.service fee en annuleringsverz : € 1963.64 (€ 490.91 p.p)
Ja en ik weet dat de vertrekdatum niet in juli valt maar !!!!!.......aangezien er volgens mij een hoop gezinnen met kinderen zijn die best graag naar Florida willen maar de gemiddelde prijs van €3000/3500 voor bijv. 4 pers.in de maand juli/aug toch wat te gortig vinden lijkt mij dit een prima alternatief en daarom het vermelden waard.
Mijn kinderen krijgen 1 juli vakantie (regio midden) dus ben je bereid een dag te smokkelen (vlucht gaat donderdag avond) dan kun je alleen op de tickets al minimaal € 1000.00 besparen.
Het "nadeel" van deze vlucht is dat je op de heenweg 1 nacht in londen moet slapen maar wij vonden het verschil van € 1200,00 voor vertrek 30 juni ipv 1 juli dermate groot dat wij dit "nadeel" meer als een "voordeel" zien, je bent tenslotte op vakantie :smile:;):smile:
Groet, Sjaakie
Dat zijn idd mooie prijzen.
Bij ons in België begint de zomervakantie op 1 juli. Als je dan door een dag vroeger te kunnen vertrekken zoveel uitspaart...
Ik heb het eens gecheckt, vertrek 30.06 - aankomst 21.07, en kwam uit voor 3 volw. en 1 kind (mijn gezinssituatie) op €1851 en geen overnachting nodig.
Wij willen in 2012 terug en als dan die mogelijk zich nog aanbiedt, zal ik geen seconde twijfelen.
Saluukes