12 Mei is op zondag ..
Afdrukvoorbeeld
12 Mei is op zondag ..
ja sorry ik bedoel 13 mei naar school.. 11 mei thuis
Kijk eens op expedia. Ik heb gevonden :
Heen Amsterdam- Orlando op 20 april
Terug 10 mei Orlando- Amsterdam
4 tickets en verblijf in Liki Tiki
Totaal 2990 euro
Expedia geeft korting als je verblijf erbij boekt. vandaar de lage prijs.
huh dat is wel heel goedkoop.. ik ga meteen kijken
Wel opletten dat het de kleinste kamer is bij Liki Tiki. Je kan die wel upgraden voor een bepaald bedrag per dag.
ja dat heb ik gezien dat is minimaal wat je dan extra betaald.. het ziet er verder goed uit!!! scheelt enorm.. het enige wat ik dus heb ik de overstap.. die is max 2.20 uur als ik om 12.15 vertrek of 1.50 uur als ik om 10.10 vertrek vanuit adam.. je stapt dan over op op washington of op houston.. dus dat is de vraag of het niet te krap is.. maar als ik zelf tickets wil regelen is dat overal zo dus ws hebben jullie dit allemaal al gehad en gaat het in 9 van e 10 keer goed en moeten we de gok gewoon maar nemen..en anders zonder koffer door en de volgende dag ophalen??
Storytime villa's heeft townhomes en villa's met themakamers en als je googled op themed bedrooms weet je niet wat je ziet. Maar nu kijk ik toch vooral naar de prijs en vorige keer scheelde het zoveel dat ik er snel uit was, geen themed bedroom maar de belofte dat ze dan wel een Disney dekbedovertrek mochten uitzoeken bij de Walmart. Toen we er eenmaal waren hebben ze het er niet eens meer over gehad.
nee precies dat zei mijn man ook al.. dus dat laten we dan ook lekker varen.. ik ben erover uit!!! we gaan vanavond boeken via expedia zie nu ook dat je zelfs auto kan boeken en evt hotel korter ( dan gaan we gewoon miami op en neer en boek ik daar los wel een huis oid) maar het scheelt enorm als je een pakketreis neemt
en het overstappen.. we wagen de gok.. ben niet de eerste die dat heeft dus we zien het wel
allemaal hartelijk dank!!!!! top dit forum!!!!
Overstap zou ik me niet druk over maken. Houston is een mooi overzichtelijk vliegveld.
En altijd leuk als iemand zo enthousiast is over z'n Florida reis :)
Overstap is juist fijn met kids. Even de benen strekken, hapje eten. Nee wij zien het nooit als probleem en reizen al jaren met drie kids.
Als je je tickets boekt bij expedia kun je ook kiezen voor twee hotelovernachtingen Miami bijv. en dan door naar Orlando.
Regal palms heft ook townhomes met een hele mooie lazy river, zwembad, glijbanen en leuke dingen voor kinderen.
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p345028
http://www.premierfloridavilla.com/i...RegalPalms.jpg