Re: discovery cove kinderen alleen
Hoi Petrajessy,
Wij hebben eigenlijk hetzelfde. Mijn dochter kan al zwemmen, maar we zijn bang dat ze niet durft op het laatste moment. We hebben toch geboekt.
In groep 1 Mijn vrouw en dochter (ik neem foto's en mijn zoon zal filmen).
In groep 2 Mijn 2 zonen (ik neem foto's en mijn vrouw zal filmen).
Ik zelf zal niet zwemmen.
Nu als mijn dochter niet zal durfen
In groep 1 Mijn vrouw en zoon (ik neem foto's en mijn zoon zal filmen).
In groep 2 Ik zelf en mijn andere zoon (mijn vrouw neemt de foto's en mijn zoon zal filmen).
Denk dat je het gewoon moet splitsen als je zonen niet alleen mogen (en als ze wel mogen ook splitsen. Dan kan je zelf ook).
Grz
Ton
Re: Bevestiging All Inclusive Discovery Cove
Ik zou zeker voor elke persoon het paspoort meenemen.
En inderdaad bij het inchecken in DC maken zij een foto en het pasje voor iedere persoon.
Re: Discovery Cove te boeken zonder Creditcard?
Voor je creditcard probleem, probeer een bijpas van de bijenkorf aan te vragenn, dit is tevens een creditcard en kost bij gebruik buiten de bijenkorf 12,50 euro op jaarbasis.
Wat discovery cove betreft: wij hadden ook netjes vooraf gereserveerd en betaald per creditcard. We gingen naar discovery cove op een onverwacht koude dag en na een opmerking hierover bij het inchecken, werd ons vriendelijk aangeboden om de dag om te zetten naar een andere warmere dag. We waren met twee gezinnen van in totaal 4 volwassenen en 8 kinderen, maar we konden alles heel flexibel een aantal dagen verschuiven.
De koude dag besloten we dus naar Seaworld te gaan. Bij de kassa daar naar binnen bij de ingang voor discovery cove cart holders. Zien we bij de klanten service binnen een aanbieding voor discovery cove. Eigenlijk knap goedkoper dan vooraf reserveren, inclusief het verrekenen van de toegang tot seaworld.
Toch een beetje pijn in de portemonnee.
Conclusie: neem de gok en reserveer niet vooraf, geen creditcard nodig en ga gewoon vroeg naar de de incheckbalie bij discovery cove. En ja, er valt op rustige dagen over de prijs te onderhandelen, leerde wij na een beetje babbelen tijdens het omzetten op de 1e dag.
Re: Discovery Cove te boeken zonder Creditcard?
Je kan ook via AV Discovery laten boeken. Dan is is zonder CC en je betaald direct aan AV.
Re: Bevestiging All Inclusive Discovery Cove
Mijn zoons en ik gaan in juni en ik heb begrepen dat je alleen van degenen die 18 jaar of ouder zijn een paspoort hoeft mee te nemen. Ik heb ook het een en ander uitgeprint en moet dat meenemen naar het eerste park dat we gaan bezoeken en daar krijgen we plastic pasjes, als ik het goed heb begrepen. Lees je printjes maar eens goed door, daar staat alles keurig op. Je kunt ook even bellen met het telefoonnummer dat erop staat en dan word je keurig en vriendelijk te woord gestaan.
wat kost nu een combi ticket DC met aquatica
Ik kan het op de site van DC niet terugvinden.
Wie heeft een combi ticket DC met dolphin experience en toegangskaart SeaWorld + aquatica (en Busch waarschijnlijk) en wat kost zo'n ticket nu?
Hebben jullie ook de 10% korting gekregen of niet?
Alvast bedankt.
Groeten, Renée
Re: wat kost nu een combi ticket DC met aquatica
Je moet eerst een boeking maken.
Dan kun je de kiezen welke uit verschillende opties.
De boeking hoef je niet helemaal af te ronden, dus je kunt het gewoon proberen.
Pascal