Re: Vliegen met Aer Lingus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Het is inderdaad een tijdje niet zo geweest, omdat ze Terminal 2 aan het verbouwen waren.
We gaan het wel zien, we hebben 2.20 uur layover, komen aan in, en vertekken van T2, ik neem aan dat dat genoeg is.
Dat hadden wij vorig jaar ook dat moet genoeg zijn.
Alleen kwamen wij met vier uur vertraging op Dublin aan.en was onze vlucht naar Orlando al weg.
Maar normaal moet dat te doen zijn,al is het wel een eind lopen .
Waar je weer vertrekt kan je direct zien alleen zit er een ruit tussen en daar moet je omheen maar misschien is dat nu ook veranderd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
theovg
Dat hadden wij vorig jaar ook dat moet genoeg zijn.
Alleen kwamen wij met vier uur vertraging op Dublin aan.en was onze vlucht naar Orlando al weg.
Maar normaal moet dat te doen zijn,al is het wel een eind lopen .
Waar je weer vertrekt kan je direct zien alleen zit er een ruit tussen en daar moet je omheen maar misschien is dat nu ook veranderd.
Ik vraag me af hoe dat is opgelost? Ben je met een andere maatschappij verder gevlogen? Of met een omweg? Juist dit aspect is een reden dat ik op dit moment niet zo snel voor Aer Lingus zou kiezen. Met een United, etc kom je er wel door de vele vluchten naar Orlando vanuit o.a. Newark en Washington.
We zijn diezelfde middag met Aer Lingus naar New York gevlogen en toen door met Jet Blue Air naar Orlando.
We zijn er wel gekomen met 10 uur vertraging.
Hier nog een link naar ons blog van de heenreis.
http://theocynthia.blogspot.com/2010...een-omweg.html
Vandaag krijg ik opnieuw een bevestiging van mijn eerder geboekte vluchten en nu staat er wel heel rare info op:
Heen Amsterdam - Dublin op 12 juli (zoals geboekt)
Dublin - Orlando (op 10 juli !!)
Orlando - Dublin op 31 juli
Dublin - Amsterdam op 3 augustus (zoals geboekt).
Beetje vreemd!
Heb direct gebeld maar ze zijn op het Nederlandse nummer in het weekend gesloten.
Ja, dat is nieuw... je vliegt terug in de tijd ;-) Lekker twee dagen extra ;-)
Waarschijnlijk komt dat omdat ze de donderdagen niet online krijgen op de site en zijn ze nu e.e.a. aan het herstellen. Denk dat één telefoontje genoeg is!
bij mij waren de data nog wel juist (heen zaterdag terug dinsdag) maar de terugvlucht is nu 5 minuten eerder in Dublin
Ja, bij ons hetzelfde idd
Ik ga morgen gelijk bellen... dan laat ik het jullie wel weer weten... zal wel goed komen!
Ik heb ook gebeld, alle vluchten op donderdag zijn eruit gehaald.. We zouden nu op dinsdag heen en dinsdag terugvliegen... ik heb gevraagd of de terugvlucht dan naar de zaterdag mocht (4 augustus terug) en dat was geen probleem... jippie stiekem 4 dagen langer vakantie!