Toen wij in december 2010 in Kissimmee waren toch een aantal keren nachtvorst gehad, was best een vreemde ervaring als je morgens in je korte broek naar buiten stapt.... :p
Afdrukvoorbeeld
Toen wij in december 2010 in Kissimmee waren toch een aantal keren nachtvorst gehad, was best een vreemde ervaring als je morgens in je korte broek naar buiten stapt.... :p
In februari 2010 stonden we in korte broek en teenslippers de ruiten van de auto te krabben (7:15 uur in de ochtend) en rond 10 uur was het heerlijk weer.
Dus in februari 2012 de ijskrabber meegenomen, maar deze hadden we niet nodig want het was bloedheet.
Wij waren er in april en ik had echt een trui nodig s avonds en smorgens en lachen was dat de lokale bevolking er rondliep met muts en sjaal en dat in april .
Wij hebben het eergisteren(ja in Juli) koud gehad. Het regende wel dat wel.
Wij gaan 8 okt weg,maar ik hoop ook dat het dan mooi weer is en niet alleen regen.
Op dit moment zie ik alleen maar regen in Florida als ik kijk op google.
De regen valt wel mee hoor! Wij zijn vandaag teruggekomen en lokaal zijn er inderdaad buien maar het regent bijna nooit de hele dag. Sowieso in de ochtend vaak zon, maar ook wel een aantal dagen de hele dag droog gehad. En ja, die tropische buien in juli horen er bij!
Wat er nu valt valt er in okt niet haha:cool: