Kan je bij Seaworld zo'n combinatie ticket kopen aan de kassa waar je dan ook mee in Busch Gardens kan?
Op die site van American Estates kon ik hem trouwens niet vinden.
Afdrukvoorbeeld
Kan je bij Seaworld zo'n combinatie ticket kopen aan de kassa waar je dan ook mee in Busch Gardens kan?
Op die site van American Estates kon ik hem trouwens niet vinden.
Die tickets zijn er. Kijk maar op bijgaande link
http://commerce.4adventure.com/store...DH&dept_id=203
je kunt deze tickets bij de kassa van beide parken kopen .
mocht je nu langer blijven en ook naar universal studio`s / island of adventure willen gaan dan kun je ook een aparte flexpas kopen en dan kun je binne 14 dagen onbeperkt gebrik maken van 4 / 5 parken .
deze flex passen kun je bij de kassa`s kopen maar ook al van tevoren via internet.
bedankt voor de info maar dit is toch redelijk 'common knowledge'
HET adres om ze hier in nederland te kopen is American Estates. Je kunt hier ook terecht voor je Fun In The Sun pas.
Even een vraagje:
Ik zit te kijken naar tickets voor Universal studios, nu zie ik
1-Day 1-Park Ticket (Universal Studios) en
1-Day 1-Park Ticket (Islands of Adventure) en en combinatie van deze 2 tickets. Gaat het nu om 2 verschillende parken of is "islands ..." in universal en moet je daar dus xtr voor betalen? En wat is precies "islands", is het leuk? Ben ooit 2x in California geweest maar kan me niets herinneren van Islands of Adventure.
Alvast weer bedankt voor de reacties
gr
Carin
Universal in California is idd maar 1 park. Universal in Orlando heeft 2 pretparken. Inderdaad Universal Studios en Island of Adventures. Daar tussen in zit de Citywalk. Een soort van Disney Village is Parijs.
Universal Studios zegt qua naam al genoeg. Ik weet niet precies wat er in de Studios in California staat, aangezien ik dat pas in april ga ervaren, maar ik gok dat dit ongeveer hetzelfde is.
Island of Adventures is een geheel ander genre. Wat de naam al doet vermoedde is dit een echt avonturenpark. Ofwel, veel trills.... maar ook voor de kinderen is een redelijk groot gebied genaamd Seuss Landing.
Voor meer info: Island of Adventures Orlando
volgens de website :
Unlimited general admission to SeaWorld Orlando from January 1, 2005 through December 31, 2005. prijs $64.95 ???
http://commerce.4adventure.com/store...DI&dept_id=203
Volgens mij te koop aan de kassa.
Is er al iemand die dit opgevallen is, of misschien zelfs al ervaring mee heeft?
Zou de $5,00 korting van de ANWB/AAA hier ook op van toepassing zijn?
Michel
Een 1-dags pas is $59. Deze is $64.. Als je er dus heeeeeel vaak heen wilt en geen genoeg kunt krijgen van Shamu dan is dit wel een optie.
Anders kun je ook gewoon een FlexTicket nemen.. Dan kun je gedurende 14 dagen ook vaker naar Seaworld (en nog een aantal andere parken)
Mocht je maar 2 dagen naar Seaworld willen dan kun je altijd gebruik maken van de 'Next day free' optie..
Ik heb dit nu al vaker gelezen, kan er echter officieel niets van vinden. Kan je echt voor één entree twee keer gebruik maken van het park? en hoe zit dat dan met de eventuele foto's die genomen moeten worden (lees ik weer op een andere site)
gr Hedwig
Dit doen ze bij de klantenservice.. Foto zullen ze wel met een webcam nemen..
Zijn er mensen die ervaring hebben met het van te voren bestellen van entree kaarten van pretparken via internet?
Worden deze toegestuurd of moet je ze ergens afhalen?
Alvast bedankt,
Dennis
Ligt eraan wat voor toegangskaarten. Ik heb FITS passen via Duitsland besteld, ik heb tickets voor Universal Studio's via internet besteld en die kon je dan via speciale zuilen vlak voor de ingang van het park ophalen :lol: . Als je het via een tussenpersoon doet in Amerika, zullen ze ofwel toegestuurd worden of kan je ze daar ophalen.
Is wel iets meer risico dan echt via de site van het (gerenommeerde) pretpark, maar er zijn genoeg ervaringen mee !
Zelf geen ervaring mee (wij hebben ze bij American Estates besteld) maar bij de bekendste Online verkoper Knowbeforeugo kun je ze in Orlando ophalen. Deze worden niet verstuurd..
Zie hieronder:
http://img205.exs.cx/img205/6158/know2dx.png
Voor andere verkopers zou ik zeggen, probeer het gewoon even uit.. Je betaald toch pas om het moment dat je je creditcard-nummer invuld..
Bij Maple kan je ze gewoon ophalen en betalen zonder bestellen.
http://www.mapleleaftickets.com/contact_us.htm
Bestellen niet nodig, dus je loopt geen risico
Koop de meest eenvoudigste tickets, upgraden kan ALTIJD bij Disney
ookal heb je de kaarten BUITEN het park gekocht. Dus koop je een hopper voor 4 dagen, kan je altijd het verschil bijbetalen als je meer dagen wilt. Downgraden gaat helaas niet...
Michel
Wij halen onze tickets ook altijd bij maple leaf. Nooit geen problemen gehad.
gr, geertk
Ja hoor wij willen nu ook...! Gezien de enthousiste verhalen op dit forum...we zijn de juiste reis nog aan het plannen maar willen in ieder geval VIJF dagen in Orlando zitten Ook willen we Disney overslaan.....!? we zijn pas in parijs geweest en hebben (na vier keer parijs...) Disney nu wel gezien (of vinden jullie van niet ??) we willen dus de 'andere pretparken' doen! Onze oudste (12) is helemaal gek van jurrasic parc dus moten we in ieder geval naar universal adventure islands ?? wie heeft er verder nog ideeen en wat kunnen we (echte hollanders) nu financieel het beste kiezen en bij woie (online??) boeken Kortom HELP (als je er zin in hebt ) de familie Teurlings Orlando door....Verder willen we natuurlijk een rondreis naar de stranden en the keys en verder wat nog leuk is....we hebben al wat plannen (ons reisbureau zoekt dat nu uit) maar misschien ook interessant om zo'n georganiseerde rondrit te boeken met fly2florida.nl ?? Ik zou het leuk vinden als jullie willen mailen met tips / reacties!!!!! Bedankt alvast!!!
huh....Wat heeft Parijs met Disney Orlando te maken???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karen
Je zou hoogstens Magic Kingdom (= het origineel van Disney Parijs) kunnen overslaan, maar voor de rest is er eigenlijk geen overeenkomst.
Disney Parijs staat tot Disney Orlando in verhouding als Haps in Noord Brabant staat tot Amsterdam !!
Maar als ik jullie was, zou ik eerst iets meer info geven, hoe lang gaan jullie, waar beginnen / eindigen jullie, wat willen jullie zeker doen, gaan jullie het zelf regelen of niet?
dan kunnen we jullie beetje op weg helpen, maar houd er rekening mee, dat er zoveel te zien / doen is, dat je wel eens teveel adviezen krijgt, en het dan helemaal niet meer weet !!
Eric
http://themeparks.universalstudios.c...right.UO.REDIR
Kijk, dat is gunstig. Zelfs goedkoper dan de 2 dagen pas. Alleen als je de tickets online koopt![/url]
Ja, klinkt leuk, maar is het ook werkelijk zo leuk? De geldigheid is "five consecutive days", dus je moet er op opeenvolgende dagen naar toe. Ik denk dat je het na 2 hooguit 3 dagen echt wel gezien hebt.
Groeten
Knaapje
Ja.... maar het is goedkoper dan 2 dagen pas.
Bijvoorbeeld:
1e dag universal
3e dag islands of adventure
5e dag bij allebei nog even de leukste attracties doen of die je niet gehad hebt.
Heeft iemand een idee waarom de site van Mapleleaftickets niet werkt?
Ik krijg iets van account verlopen maar die heb ik niet eens.
Wij vertrekken aankomende dinsdag naar de US en ik wil graag het adres nog even noteren.
Alvast bedankt,
Dennis
Lijkt erop dat ze de rekening van de internet provider niet betaald hebben. Gok dat dit na het weekend wel weer verholpen zal zijn als ze tenminste nog steeds bestaan :) Anders heb je een probleem denk ik...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis545
Gelukkig bestaat er nog zoiets als Google Cache:
Maple Leaf Visitors Info Center
4647 West Hwy. US 192
Located Between Hwy. Mile Markers 13-14
Kissimmee, FL 34746
Local or outside the US (407)396-0300
Fax (407)396-4127
Toll-Free 1-800-841-2837
Office hours 8:00AM - 6:00PM 7 days a week
We are located a 1/4 mile from Medieval Times on the opposite side, between mile markers 13 and 14. On the property of the Maple Leaf Inn...in between the Sun Florida Inn and the Record "Parkside Inn and Suites" Motel, directly across the street from the 'Citgo' gas station.
Ik heb het aangedurfd om mijn 5-daagse Flextickets via internet te bestellen bij UnderCoverTourist. Die berekenen geen verzendkosten en totaal kwam dat bij mij uit op $ 598 (in euro's zie ik binnenkort op m'n creditcardafrekening wel), voor 2 volwassenen en 1 kind. Na iets meer dan een week kreeg ik ze keurig per air-mail toegestuurd. Kaartjes geseales in plastic, met het verzoek erop om goed te controleren of het de juiste kaartjes zijn. Want als je het plasticje openmaakt, kun je ze niet meer retourneren. Gelukkig waren alle kaartjes juist!!
Ik zie er erg naar uit om eindelijk beide Universals en Wet 'n Wild te bezoeken, die hebben we steeds maar uitgesteld en bewaard voor als m'n zoon oud genoeg is (nu issie 5, langer wachten ging niet meer). Seaworld en Busch Gardens hebben we al eerder gedaan, en daar gaan we dan ook met groot plezier weer naartoe. Helaas gelden de tickets maar 2 weken, en ik ben 3 weken in Orlando ..... Balen, moet ik weer naar het honkbal toe en zo (zie betreffende topic). :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Dit kost $ 99,-,voor $ 20,- meer heb je een jaarkaart en kun je gaan wanneer en zoveel je wil en kun kopen waneer je maar wil want een jaarkaart kun je het hele jaar door kopenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inge
Annual Passes
power pass
Enjoy 1-Year admission to Universal Studios and Islands of Adventure (blackout dates apply) Only $15 more than a 2-day ticket
Only $15 more than a 2-day ticket
All Ages $119.95
PREFERRED annual pass
365 Days of admission to Universal Studiosand Islands or Adventure (No blackout dates!)
Free Self Parking
Discounts on Food, Merchandise and Hotels
All Ages $179.95
Op de originele Universal website
Eric
Karen,
Wij zij n in de mei vacantie in orlando en parken geweest. Voor de kaarten van disney kan je combinatie kortingen krijgen. Voor de andere parken veel minder. Wij hebben nog 2 volwssene kaarten voor Sea World over. Als je direct na de kasse even een foto op je kaart laat zetten mag je de 2e dag zelfs gratis. Wat mij betreft mag je die kaarten voor de helft van de prijs hebben. Ons hadden ze vooraf niet gemeld dat de 2e dag gratis was waardoor we dus kaarten teveel hadden gekocht. Het is absoluut een belevenis.
Ben
ps Ik woon in Dongen. Email b.g.binnekamp@home.nl
Er zijn genoeg opties:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door binnekamp
- * Orlando Flexticket 4 parken (14 dagen Universal, Islands of Adventure, Seaworld en Wet 'n Wild + Universal CityWalk)
* Orlando Flexticket 5 parken (14 dagen idem, plus Busch Gardens Tampa)
* Two-day-two-park-ticket (2 dagen Universal Studios en Islands of Adventuren, 3e dag gratis Plus 7 dagen Universal CityWalk)
* Seaworld / Busch Gardens Value Ticket (elk van deze parken één dag)
* etc.
Gewoon even kijken bij www.undercovertourist.com of één van de vele andee ticketcenters.
Of je offert (als je daar tijd voor hebt) een ochtendje op aan timeshare. Veelal worden er dan aantrekkelijke kortingen geboden voor combi-tickets. Wij hadden bijvoorbeeld eem flexpas (7 dagen) voor SeaWorld, Universal, Islands of Adventure en Wet 'n Wild voor 121 dollar (ipv 242 dollar) p.p.
Waar kun je het beste de combipassen voor Seaworld, Universal etc kopen?
Wij gaan 29 april voor 2 weken naar Florida. Nu willen we online via seaworld.com of commerce.4adventure.com online 4 x 14 daagse tickets kopen voor 4 parken. Dan betaal je direct met je creditcard en krijg je de tickets thuis in Nederland toegestuurd binnen 6 tot 8 werkdagen.
Is dit save?? Het gaat om 691 $ dus niet niks. Welk risico lopen wij en wat doe je als de tickets maar niet komen maar wel direct je geld is afgeschreven.
Heeft iemand met deze wijze van tickets bestellen al ervaring??
Bij seaword.com... geen enkel probleem...
Vertrouwd, zeer goed én snel...
Bestellen via de door jou genoemde sites lijkt mij wel veilig, het zijn de officiële sitesvan de Anheuser Busch attractieparken. Kaarten krijg je dan thuisgestuurd, of je moet de bevestiging printen en meenemen.
Het door jou genoemde bedrag van € 691 vind ik echter aan de hoge kant. Voor de 4-parken Flexticket (SeaWorld, Universal Studios, Islands of Adventure en Wet 'n Wild) heb ik al snel twee goedkopere alternatieven gevonden, waar ik goede ervaringen mee heb:
(ik weet niet wat je reisgezelschap is, dus geef ik hieronder de prijzen voor resp. 2volw/2kids(3-9jr) en 4 volw(>9jr))
**in Nederland: American Estates: 2v+2k: € 609 - 4v: € 669 (incl. €5 verzendkosten)
**in Engeland: UnderCoverTourist: 2v+2k: $ 700/€ 570 - 4v: $ 772/€ 628 (tegen huidige koers, geen verzendkosten)
Wij waren via het reisbureau 435,00 euro kwijt voor de flexticket van 4 parken.
En dat geld voor 2 volwassenen en een kind van 7 jaar!
Is dit duur geweest dan?
Nee hoor. Via Undercover Tourist betaal je hier $543 voor. Omgerekend is dat 442 euro..
Nee hoor, da's een heel goede prijs.
Het is altijd lastig om euro-prijzen te vergelijken met dollar-prijzen, aangezien je bij een bestelling in dollars nooit precies weet welke koers je "krijgt". Daar zit gewoon een stukje koersrisico in.
Het verschil tussen UnderCoverTourist en jouw reisbureau is snel te verklaren door koersverschil: 1 cent koersverschil is op 500 dollar al meteen een verschil van 5 euro.
De reden waarom ik UnderCoverTourist vaak gebruik als vergelijkings-aanbieder is vijfledig:
- 1. Ze zijn over het algemeen laag in hun prijsstelling (is mijn ervaring)
2. De informatie op hun website vind ik zeer goed: zakelijk, inhoudelijk goed, niet te veel fratsen (lijkt de C100 wel ...)
3. Ze leveren de tickets zonder verzendkosten (bij verzending per gewone post)
4. Ze hebben een voor een online-verkoper zeer goede en coulante geld-terug-regeling.
en last but not least:
5. Ik heb meerdere keren tickets besteld en alles is daar altijd voor 200% naar tevredenheid afgehandeld.
Er zijn natuurlijk altijd andere, goedkopere, betere verkoopsites, ieder zijn ding.
Ik heb tickets gekocht via undercovertourist en ben heel tevreden. Er was een probleem met mijn credit card shipping adress en die mensen hebben mij dadelijk gebeld om dit te melden. Een weekje later lagen de tickets in de bus (gratis levering).
Hey luitjes,
We zijn al een tijd bezig om onze Amerika vakantie voor aankomende zomer te regelen. In principe is alles al rond, geboekt en bevestigd, alleen het laatste wat nog op ons to-do lijst staat zijn de toegangskaartjes voor Disneyworld, Sea World en Universal en hier heb ik jullie hulp bij nodig. Heb net ook al rondgezocht, maar kon niet zo snel een link naar een threat vinden met dit onderwerp.
Op internet zijn een aantal aanbieders van kaartjes te vinden, echter als je naar de prijzen gaat kijken lopen deze niet zo heel erg veel uit elkaar. De sites die ik gevonden heb zijn:
http://www.orlandoinfo.com/tickets/
http://www.ticketmania.com/
http://www.officialticketcenter.com/
http://www.greatorlandodiscounts.com
http://www.undercovertourist.com
Ze zijn allemaal goedkoper dan rechtstreeks bij de bron zelf kopen, maar welke is nu de beste maatschappij om zaken mee te doen? Misschien heb ik er wel een gemist en hebben jullie daar nog links van. Deze hoor ik ook graag.
Alvast bedankt voor de info.
Groeten,
Twan
Wij hebben voor EUR 262 (volwassene) bij American Vacations een 14 daagse Ultimate Pass gekocht, deze prijs vonden wij ook best meevallen. Deze kaart staat niet op hun website, maar je kunt wel even met ze bellen. Wij vonden het prettiger om een voucher te krijgen ipv echte tickets en omdat wij zo'n goed contact hebben met AV hebben we onze tickets daar geboekt. Vele forummers hebben ook bij andere geboekt dus je zal vast van hun ook wel reacties krijgen.
www.americanvac.nl
Voor Seaworld hebben we een 1-dag kaart gekocht die je daar aan de balie kan omwisslen voor een 7 daaagse pass. Deze kaart hebben we gekocht met een kortingscode: pepsi ik zal je de link geven van waar te bestellen, we kregen direct een bevestiging en konden de e-tickets uitprinten. Je kunt ze daar nog steeds bestellen dus elke korting is mooi meegenomen toch?
http://commerce.4adventure.com/store/swt_promotions.asp
Universal slaan wij over omdat we maar 2 weken gaan en die staat dan ook voor volgend jaar op de lijst.
Heel veel succes met het boeken van je tickstes.
Groetjes Gwenda
(nog 36 dagen te gaan voor onze eerste Orlando reis)
Hey hallo.
Bedankt voor je reactie Gwenda. Helaas zijn wij "slechts" 8 dagen in Orlando, dus een 10 of 14 dagpas is in principe net iets teveel.
We hebben het volgende schema voor ogen, echter het kan uiteraard nog wijzigen.
17-08 aankomst in Orlando vanuit Key west. Shoppen en zwemmen
18-08 Magic Kingdom
19-08 Seaworld
20-08 Animal Kingdom + Epcot
21-08 Universal Studios
22-08 Typhoon Lagoon of Blizzard Beach
23-08 MGM + Epcot
24-08 Magic Kingdom
25-08 naar huis. (Misschien nog even naar Sea world in de ochtend)
4 dagen Disney, 1 dag waterpark, 1 dag universal, 1 dag seaworld (met eventueel het gratis verlengen in het park voor de laatste dag). Die code van Seaworld werkt en geeft 20% korting. Perfect! :) Zo zoek ik er nog een paar hahaha.
Verder ben ik nog aan het twijfelen over wat te doen met het Disney ticket. Ik weet zeker dat ik over een tijdje weer naar Florida zal gaan, dus ik wil een ticket kopen voor 10 dagen. We willen wel hoppen dit jaar dus die optie nemen we erbij, net als de non-expiration optie. Echter we gaan slechts 1 dag naar een waterpark dit jaar, en ik weet dus niet of het zin heeft om die waterpark en more optie te nemen. Sporten doen we niet, misschien gaan we 1 avondje naar Downtown disney. Loont het dan de moeite om die optie op te laten nemen in het ticket, of kunnen we beter losse kaartjes kopen?
Hallo,
Je moet even kijken wat het verschil in prijs is met en zonder waterparken. Wij hadden zonder waterparken. Met drie man kost dit net geen 100 dollar ( 2 volwassenen en 1 kind), als je naar een waterpark wilt. Weet je zeker dat je nog een keer terug gaat zou ik het er zeker bijboeken, al is het alleen maar omdat de tickets toch alsmaar duurder worden. En achteraf krijg je er meestal spijt van. Dat is mijn ervaring.
Wij hadden achteraf alleen het geluk dat er bij onze kaartjes toch nog 1 dag gratis waterpark bij zat ( bleken nog oude kaartjes te zijn).
Daardoor zijn we nog een keer exta naar typhoon lagoon geweest. Als ik geld erbij optel was dit nagenoeg even duur als met waterparken, en als ik goed geinformeerd ben kun je dan ook nog een keer naar pleasure Island en Disney quest. Dus dit is zeker de moeite waard.
Wat betreft Down Town Disney, dat is helemaal gratis. Voor Pleasure Island moet je betalen. Mijn menig ga niet naar Pleasure Island maar naar Citywalk bij Universal. Alhoewel Down Town Disney Best leuk is om naar toe te gaan, maar ga je puur voor de fun en niet voor disneyshopping zou ik voor Citywalk kiezen. Na 6 uur sávonds kun je daar gratis parkeren ( hoe dit in de zomer is weet ik niet, maar ik denk dat dit wel op hun side staat) Kaarten gekocht bij AV, zij geven goede service staan je goed te woord. Volgend jaar zal ik er zeker weer boeken.
groet,
Pascal