WDW Resorts: Vragen en Tips!
Hallo allemaal,
Wij hebben op mousesaver.com gelezen, dat er diverse soorten kortingen mogelijk zijn, als je telefonisch een reservering maakt . (Met een bepaalde code.)
Onze vragen zijn:
- Heeft iemand ervaring met het gebruik van ANWB kaart waar het AAA logo op staat?? Kun je hiermee de amerikaanse AAA korting mee krijgen?? Op de kaart van dit jaar staat ARC europe Show your card.
- Heeft iemand ervaring met de annual pas (jaarkaart) of en hoeveel korting er wordt gegeven op een hotelkamer.
Roger en Nicole
Re: Korting Disneyhotels??? AAA rate?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kol
- Heeft iemand ervaring met het gebruik van ANWB kaart waar het AAA logo op staat?? Kun je hiermee de amerikaanse AAA korting mee krijgen?? Op de kaart van dit jaar staat ARC europe Show your card.
Jazeker, die kaart kan je gewoon overal gebruiken als 'AAA' kaart. Ik heb bij meerdere hotels deze korting aangevraagd. In principe zouden ze er om moeten vragen bij inchecken, maar dat is bij mij nog nooit gebeurd. Er staat op de kaart een landencode van 3 cijfers, die wordt soms weleens gevraagd.
WDW Resorts: Kortingen beschikbaar
Er zijn nu kortingen beschikbaar voor iedereen (dus niet specifiek passholders o.i.d.) voor WDW resorts met check-in tussen 19 augustus en 30 september. Kortingen variëren van $15 per nacht per kamer voor Value-resorts in het value-season (en $20 in regular season), tot 40$ voor Moderate resorts ($45 in regular season) en $70 voor Deluxe resorts (value season only). Kortingen kunnen ook toegepast worden op reeds bestaande reserveringen, waarvan de incheck tussen deze 2 data ligt. Ook packages (incl. MYW tickets) kunnen korting krijgen, echter, wanneer gebruik gemaakt wordt van de free dining, dan is deze korting niet van toepassing. Packages moeten ook minimaal 3 overnachtingen zijn om gebruik te kunnen maken van deze korting. Gebruik kortingscode "BPN" voor de kortingen.
Aangezien er een herboeking moet plaats vinden om gebruik te maken van deze korting, is het niet mogelijk om dit te combineren met de "free dining" optie, want daarvan is de boekingsperiode reeds gesloten. Heb je een betaald dining package, dan kan dit wel herboekt worden.
WDW Resorts: Value Resorts
Bijna alle hotels voor onze rondreis zijn geboekt. http://users.pandora.be/eforum/emoti.../happy/072.gifAlleen twijfel ik nog over de laatste 4 nachtjes in Orlando. Ik heb al 3 nachten via priceline geboekt in Orlando ($ 36 per kamer per nacht in Amerisuites Lake Buena Vista).
Het zou toch wel onwijs leuk zijn om een keer "echt" in Disney te wonen. Al is het maar voor bijvoorbeeld 2 nachtjes. Het wordt dan waarschijnlijk wel een value-hotel (All Star Sport/Music/Movies of Pop Century) met natuurlijk entree tot de parken en dining. Welk hotel is het meest aan te raden? Enne, heb (op allearsnet) gekeken naar alle restaurants waar je terecht kan met de dining-optie........jeetje moeilijk zeg, welk restaurant is het leukste/beste/gezelligste?? Heeft iemand ervaring? (voorkeuren qua eten: geen, wij lusten alles)
Groetjes http://users.pandora.be/eforum/emoti.../happy/042.gif
Re: Welk value hotel bij Disney?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phileas
Bijna alle hotels voor onze rondreis zijn geboekt.
http://users.pandora.be/eforum/emoti.../happy/072.gifAlleen twijfel ik nog over de laatste 4 nachtjes in Orlando. Ik heb al 3 nachten via priceline geboekt in Orlando ($ 36 per kamer per nacht in Amerisuites Lake Buena Vista).
Het zou toch wel onwijs leuk zijn om een keer "echt" in Disney te wonen. Al is het maar voor bijvoorbeeld 2 nachtjes. Het wordt dan waarschijnlijk wel een value-hotel (All Star Sport/Music/Movies of Pop Century) met natuurlijk entree tot de parken en dining. Welk hotel is het meest aan te raden? Enne, heb (op allearsnet) gekeken naar alle restaurants waar je terecht kan met de dining-optie........jeetje moeilijk zeg, welk restaurant is het leukste/beste/gezelligste?? Heeft iemand ervaring? (voorkeuren qua eten: geen, wij lusten alles)
Groetjes
http://users.pandora.be/eforum/emoti.../happy/042.gif
Wij hebben nooit aan dining optie gedaan.
Maar hebben wel ervaringen met de value resorts in disney.
Persoonlijk lijken ze allemaal op elkaar maar zelf vond ik de allstar resort , thema movies het mooiste.
maar pop-century was ook geweldig het lijkt allemaal wel op elkaar.
De restaurants in disney die ons erg in de smaak vielen waren: hollywood vine and dine buffet ( all you can eat )In Mgm studio's.
The character breakfast van Ohana in polynesian resort.
En de japanner van Epcot vonden wij ook lekker.
De dinershow van Hoop dee doo is ook aan te raden, Maar het eten was niet echt super maar ook niet vies. de sfeer was gewoon gezellig daar.
Maar de pizza's van allstar resort en pop-century zijn ook erg lekker hoor.
Ach er is nog zoveel te ontdekken in disney , misschien dat anderen ook tips hebben ? 8)
Gr marisca.
Ook in Down Town Disney kun je lekker eten, o.a in het Rainforst Cafe. reken wel op minstens een uur wachttijd.
Eric
Een hele andere vraag.
We verblijven de eerste 8 nachten in het All Star Movies.
Is daar mogelijkheid tot internet?
Ik mag namelijk van mijn man mijn laptop niet meenemen.
Omdat we de 12 nachten daarna een villa hebben met pc en uiteraard internet.
Maar zou eigenlijk toch wel graag de eerste dagen ook even op het net gaan.
De backup van het forum als ik even wat bijstand van jullie nodig heb, lijkt me wel handig.
En uiteraard even mijn eerste ervaringen met jullie delen.
Ik hoor het graag.
Groetjes Patries
Wij zijn wel eens in All Star Movies geweest (2002) maar de laatste 4 keer zaten wij in Pop Century. Daar was het wel een internetaansluiting op de kamers (betaald!). Wij hebben er geen gebruik van gemaakt aangezien wij geen laptop hebben.
All Star Movies is een hotel in dezelfde klasse als Pop Century maar staat er iets langer ik weet dus niet of ze daar ook een internetaansluiting op de kamers hebben...
Je kunt het vast vinden op de site van Walt Disneyworld: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index?bhcp=1
Groetjes,
Sonja
Eerste keer WDW Resorts: Vragen en Tips!
Hallo!
Ik heb ff een aantal vraagjes. Aangezien het Florida-virus ook mij te pakken heeft [-o< ben ik van plan, samen met mijn zusje van 20, van 17 mei t/m 25 mei naar WDW te gaan. Het is wel niet lang, maar het virus heeft me te pakken :lol:
Nu heb ik dus de volgende vragen:
- hoe zijn de hotels? Wij willen graag naar het All Stars Movie.
- hoe zijn de verbindingen naar de parken (monorail of bus?) en is er ook vervoer richting de I-drive en eventuele outlets?
- is het druk in mei in de parken?
- heeft iemand wel eens gereisd met DME (Disney's Magical Express)?
- is er ook internetverbinding op de kamers?
- heeft er iemand wel eens rechtstreeks via Disney hun hotel en tickets geboekt?
Een hoop vragen, momenteel schiet me niets meer te binnen :-s
Ik hoor het graag, aangezien ik wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEL graag wil gaan ;) 8)
Disney Resorts: Goedkoop boeken
Op welke manier kan je het beste je hotel bestellen bij Disney? Is via hun site altijd het goedkoopst? En is het eten(ochtend/avond) een beetje goed in het hotel? En is dat betaalbaar?
Alvast bedankt!!
Re: Goedkoopste manier boeken hotel
Je kunt op de Disney site heel makkelijk zelf een berekening maken wat een hotel moet kosten.
Room only,met toegangstickets,welke tickets,kamer of congierge,diningplan enz.
Gewoon intypen en de berekening komt vanzelf op je pc.
Bel altijd even met Disney zelf. Ze hebben soms erg leuke acties en aanbiedingen.
Oke bedankt! Is het eten een beetje de moeite waard in de hotels?
Dat is een beetje moeilijk te zeggen voor een ander. Wij hadden er in ieder geval geen moeite mee.
Kijk een op de volgende link.
Alle restaurants met menus en prijzen.(en nog veel meer)
http://www.allearsnet.com/index.html
In Disney zou ik persoonlijk niet snel gaan eten in een restaurant van een hotel.
Er zijn daar zoveel mogelijkheden om te eten, zowel binnen als buiten de parken.
Pascal