Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met Usa Fun Vacations wij denken erover om bij hen te boeken maar willen graag weten of er iemand ervaring heeft met deze maatshappij.
alvast bedankt!
Disneyalltheway.
Afdrukvoorbeeld
Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met Usa Fun Vacations wij denken erover om bij hen te boeken maar willen graag weten of er iemand ervaring heeft met deze maatshappij.
alvast bedankt!
Disneyalltheway.
Wij zijn dit jaar voor de 2de keer via hun op vakantie geweest naar orlando, we zaten op westridge. Alles perfecto geregelt.
Alles hadden ze voor ons gedaan, zelfs kleurplaten met kleurpotloodjes voor onze kinderen erbij gedaan voor tijdens de vlucht.
Zeer vriendelijke mensen, ze hebben ons met letterlijk alles geholpen...
Nooit geen problemen en we gaan zeker volgend jaar weer bij hun boeken.
Niets dan lof.
Hoi,
Wij zijn er nu ook mee bezig om via hun te boeken, tot nu toe alles perfect. Zijn nu op de offerte aan het wachten. Ben benieuwd!!
Wij hebben al wat dingen bij ze geboekt, voor onze trip in December / Januari, tot nu toe prima afhandeling.
Jeroen
Ik sprak de mensen van deze organisatie op schiphol.. en ik werdt uitgehoord over welke hotels we hadden. en die wilden ze nog gaan checken ook.
ze zijn gewoon steeds bezig met vernieuwing en afwisseling.
lijkt me een uitstekend bedrijf als je zo met je werk bezig bent
misschien dat ergens op dit forum de vraag al gesteld is, maar dat heb ik niet kunnen vinden, dus....
wie heeft ervaring met USA fun vacations.
heb er een offerte aanvraag ingedient en de prijs die daaruit kwam
is prima, hun service tot zover ook, maar is er iemand die via hun boeking
heeft gereist?
zo ja, hoe was je ervaring
hoop het te horen
gr
sas
Heb er alleen losse hotels geboekt. Was allemaal prima geregeld. Voor hun prijs kon ik het zelf niet boeken. Ze denken ook goed mee.
Heb verder geen ervaring met hun villa's.
Het is een bedrijf vergelijkbaar met American Estates en American Vacations.
Stuur ze gewoon alle drie een aanvraag voor een offerte en zie waar ze mee komen.
Dit topic gaat trouwens over hetzelfde: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2169
http://www.usafunvacations.nl/
Wie heeft ervaring met dit reisbureau?. Hebben volgens mij ook het Florida virus te pakken en willen volgend jaar juli weer naar Orlando. Heb een offerte aangevraagd en het ziet er niet eens zo slecht uit. Het verschil zit vooral in de prijs van de vliegtickets. Hebben ook dan een huurauto en een bungalow. Wie weet waar deze staan??. Graag jullie reacties.
Ik heb dit jaar ook geboekt bij Usa Fun Vacations voor volgend jaar april/mei en ik vond dat ze een uitstekende service verleenden! De offerte kwam heel snel.
Met de bungalows heb ik geen ervaring!
Reis, auto en hotel.
Waar de auto's staan is afhankelijk van de verhuurder. Een aantal zitten direct in/bij het vliegveld en bij andere moet je eerst een stukje met een bus.
Bungalows (villa's) staan overal in en om Orlando / Kissimmee / Davenport / Lake Buena Vista. Kijk eens in de offerte of er iets van een nadere specificatie bijstaat (naam van plaats of wijk / community) en geef dat dan even door, dan zoek ik het voor je op.
Wij hebben dit jaar ook geboekt bij USAfunVacations,
En een snelle service qa mailing en bellen en ook de prijzen waren best goed.
Het scheelde een paar tientjes maar wel goede service.
Leggen alles goed uit en vragen heel veel zodat ze je ook goed kunnen helpen.
Heel fijn om mee te praten aan de telefoon.
We hebben de auto en alle hotels bij ze geboekt.
Gr. Monique
Ik heb mijn reis via hun geboekt en ben erg tevreden. Vlucht, auto en hotel.
omdat ik echt Florida-leek was ben ik bij hen langs geweest en ze hebben me echt alles heel duidelijk uitgelegd. Prima service.
Iemand ervaring met usa fun vacations? Wij willen graag een villa boeken in kissimmee.
Wij hebben ook dit jaar voor het eerst bij hen geboekt. Tot nu toe niets dan lof. Ze geven je veel informatie en zijn zeer vlot met hun offertes (tenminste bij ons dan). Na het boeken had ik nog een paar vragen en die hebben ze zeer uitgebreid beantwoord.
De reis van ons staat gepland in de meivakantie dus daarna kan ik pas definitief zeggen of het goed geregeld was, maar zoals ik gelezen heb op diverse forums zijn de mensen die bij hun hebben geboekt tevreden.
Succes met uitzoeken en boeken!!
Mariëlle
Wij vertrekken binnenkort naar Kissimmee en hebben een townhome geboekt via USA Funvacations. Ik kan je dus nog niet vertellen hoe het is geweest, maar kan je wel zeggen dat USAFV erg veel tijd voor je uittrekt en niet te beroerd is om je op te bellen als jij een vraag hebt gemaild (zelfs al is dit na hun sluitingstijd).
Ook als je even belt voor een paar vragen, neemt Karin uitgebreid de tijd voor je en heb je geen enkel moment het gevoel dat je wordt afgewimpeld omdat ze nog wel meer hebben te doen :) Ze denken prima met je mee en ook bij de reisbescheiden staat alles duidelijk hoe wat werkt en waar je allemaal aan moet denken.
De keuze voor een townhome ipv een villa, omdat we in het voorjaar gaan en je dan meestal wel pool-heating nodig hebt in het zwembadje. Aangezien dat aardig wat geld kost en we toch weinig willen zwemmen, raadde USA FV ons aan om een townhome te nemen. Daar zit gewoon een groot zwembad op het terrein waar je dan even in kan zwemmen.
Over een paar weken laat ik je mijn ervaring met hun weten.
Bevalt het, dan waarschijnlijk volgend jaar weer, maar dan iets meer richting zomer en dan wel een villa (ook dat moet je eens proberen he ;) )
Wij zaten ook nog te twijfelen over villa met eigen zwembad en townhouse. Villa ziet er wat luxer uit en het idee van een eigen zwemad waar je in kan plonzen klinkt ook niet verkeerd alleen gezien de periode vraag ik mijzelf ook af of het niet te koud is. Zoals ik lees in jouw reactie zijn de zwembaden niet verwarmd?! Wij gaan 25 april tot en met 13 mei.
Nu schiijn er ook voorkeur te zijn in welke wijk je wilt zitten. Hebben jullie daar nog tips voor. Wij willen dichtbij de weg die leidt tot de pretparken en dichtbij wat winkeltje o.a. supermarkt.
Zwembaden bij villa's kunnen bijna altijd verwarmd worden. Meestal is het inclusief als je huurt in de periode oktober t/m april. Anders wordt vaak een toeslag berekend. Het hangt ook van het type verwarming af. Er zijn villa's met verwarming d.m.v. zonne-energie en die zijn vaak gratis of goedkoper dan electrische verwarming.
Kijk ook eens op sites als VRBO.com en Homeaway.com. Hier vind je villa's in iedere prijsklasse (zoek ook op deze site naar ervaringen...) Vergt iets meer zelf doen maar ik vind dat juist leuk.....
Nou voor die € 150 ,- wil ik het wel overwegen en heb ik iniedergeval een lekker warm badje waar ik wel in ga.
De prijs valt ook wel mee en zeker vergeleken met de huidige dollarkoers, maar ik ga toch niet zo heel veel zwemmen denk ik... en ik geef dat geld dan weer liever uit aan andere dingen. De entrees van de pretparken bijv.
Overigens is een townhome ook best luxe hoor. We gaan naar Club Cortile aan de 192 in de buurt van een Wallmart en een Wendy's & Mc Donalds op loopafstand.
3 slaapkamers (1 beneden, 2 boven), 2 badkamers. Verder alle luxe in de keuken tot een vaatwasser aan toe. Ik heb dan alleen geen garage, wat de villa's weer wel hebben. En natuurlijk geen prive zwembad. Maar komt goed, ik ga ook wel een keer een villa huren.
Overigens is die verwarming niet nodig als het écht zomer is in Florida heb ik me laten vertellen. Dus meer voor de koudere maanden (voor zover je het koud kan noemen als je het vergelijkt met NL).
Ja het blijft moeilijk kiezen hoor! Wij gaan 25 april t/m 12 mei dus het zal er om hangen. Ik vind het zelf zo sneu als je een lekker bad voor de deur hebt maar je kan er door het te koude water niet van genieten. Dus ik denk dat ik toch voor het warme water ga..nu nog kiezen uit de vele wijken van Kissimmee.
De geluiden klinken allemaal goed en ik heb inmiddels ook een offerte opgevraagd. Is er inmiddels al iemand terug van een vakantie die geboekt was bij USAFV en wat waren de ervaringen? Bungalow, Villa of Townhome?
Jahoor, een prima ervaring bij USAFV. Sinds 2 weken weer terug in NL (al voelt het als veel langer!). De planning was om in het najaar naar de westkust te gaan, maar daar heb ik te weinig vrije dagen voor... dus misschien raad je het al ; vandaag met USAFV gebeld en weer 2 offertes de deur uitgeknald om in het najaar nog eens de vakantie van dit voorjaar nog dikker over te doen. Langer in Kissimmee en langer in Miami Beach :-P:-P:-P
We verbleven trouwens in een townhome, bij Club Cortile. Deze zijn alleen in het voorjaar te boeken, niet in het najaar vertelde Karin me vandaag. Waarom wisten ze niet, maar ik weet wel dat dat een prima verzorgde townhome was, groter dan onze verwachting... en ik denk ook wel luxer.
In het najaar zitten we te twijfelen tussen een villa in de villawijk Indian Point (ten zuiden van de Walmart bij de 192) of een townhome bij Fiesta Key, volgens mij zit dat naast Indian Point.
Wij hebben eergisteren definitief bij USAFV geboekt! We moeten nog wel een tijd wachten, maar ach, dan is de voorpret lekker lang :-). Wij hebben een villa geboekt, maar weten nog niet waar we zitten. Ik dacht dat je dat niet vantevoren kon aanvragen. Of heb jij dat wel gedaan, JKG?
Zat het zwembad vlak bij jullie townhome? Wij hebben erg getwijfeld tussen townhome of villa, maar hebben uiteindelijk toch voor de villa gekozen, zodat de kinderen gewoon lekker zelf kunnen zwemmen. Ben wel benieuwd of het townhouse beviel!
Groeten, Claudia
Ik heb gisteren de factuur ook weer binnen voor onze reis (dit keer geen Florida maar Portland (Oregon) en de Nationale Parken in Oregon en Washington))
Ik had mijn eigen een bult gezocht naar vliegtickets en dat lukte allemaal niet.
Dus dacht ik dan maar weer USAFUN (hadden ons vorig jaar prima geholpen, en dat blijft dan hangen!)
En binnen 1 week over en weer gemailt en daarna offerte en dezelfde dag ondertekend en verzonden en de andere dag de factuur binnen.
En nog dankzij USAFun heb ik nu ongeveer de huurauto gratis, dan als ik zelf had geboekt.
Dus dat is mooi mee genomen toch?!
Helaas hebben ze daar geen hotels, dan alleen in Portland maar ja we gaan weer toeren dus dat vind ik wel erg jammer.
Maar prima service, snel en altijd bereid om je te helpen.
gr. Monique
zelf ook drie weken geleden bij hun geboekt mede omdat het prijsverschil stukken beter was in verhouding met reisbureaus. Deze laatste rekenen een villa p.p.p.n. terwijl je bij USA. F. en American Estates etc. gewoon een villa huurt voor een x aantal dagen.
Bij mij op de factuur wordt ook geen villa genoemd ik vind het toch het enige echte nadeel van een villa boeken in florida (als je het niet via een particulier dat dan) dat je nooit weet welke villa je zit wat ik toch raar vindt als je al zover vooruit boekt. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat je in een echt aftandse villa gestopt wordt dat zou de (goede) naam schaden.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar reacties van mensen die net terug zijn....
Klopt. Maar als je dan kijkt naar de prijs per persoon dan kom je altijd op (ongeveer) hetzelfde bedrag uit. bijv. 1 persoon kost €600, bij 2 personen €300pp, bij 3 personen €200pp etc.
Maar uiteindelijk gaat het er toch om dat je je goed moet voelen bij een bepaald aanbod. En da's gelukkig voor edereen weer anders! :p
Mwah valt tegen ik was bij de reisbureaus gemiddeld rond de 500 a 600 euro meer kwijt voor dezelfde periode/villa en die besteed ik toch liever in Orlando etc. :grin:
Da's waar. Maar dat heeft dus niets met de andere verrekening te maken (heel huis t.o.v. per persoon). Sommige reisorganisaties weten nu eenmaal voor bepaalde reisonderdelen betere prijzen uit te onderhandelen dan anderen.
En het internet geeft ons allemaal de mogelijkheid om per onderdeel de gunstigste uit te zoeken. Of juist te kiezen voor één reisorganisatie, da's soms ook wel zo gemakkelijk.
USAFV heeft een flink arsenaal aan villa's ter beschikking, ze kunnen dus inderdaad niet zeggen waar je komt te zitten. Echter kan je wel 1 wijk kiezen, namelijk Indian Point. Kost geloof ik iets meer (rond een 10tje per nacht per villa) omdat ie aardig in trek is blijkbaar en dat zit precies waar ik ongeveer wil zitten, in een bocht op de 192. Als ik het forum hier zo lees, willen veel mensen daar volgens mij zitten.
Townhomes kan je wel gewoon kiezen, helaas was Club Cortile in het najaar niet te huren, maargoed het is ook niet erg om wat anders te kiezen. Dit keer wordt het Fiesta Key, dat ligt in de buurt van Indian Point, dus precies waar ik ongeveer wil zitten in Kissimmee.
Een townhome zit in een gated community, dus gewoon een paar straatjes en een hek er omheen. In het midden zit meestal het zwembad, dus het is te lopen vanuit het huisje.
We zijn eind februari/begin maart al in Kissimmee geweest, toen dus in Club Cortile. We hebben toen niet eens gezwommen. En daarom wil ik ook geen villa, omdat ik maar af en toe zwem en als ik wil zwemmen, wil ik echt een groot bad waar je tenminste wat baantjes in kan trekken.
Voor de rest hoef je niet bang te zijn voor wat dan ook, de villa's zijn nieuw, schoon, mooi etc. ik was zeer tevreden over die townhome en ik weet zeker dat Fiesta Key mij ook erg goed zal bevallen.
Berekent USAFUN boekingskosten voor hotelboekingen? of zit dat bij prijs inbegrepen?
Je betaalt 20 euro per dossier. Zie hier: http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=3
Vandaag maar weer een offerte ondertekend en over een half jaar zit ik weer in Florida via USAFV. :) Dit maal een townhome bij Fiesta Key in de buurt van de 192/Walmart. Ietsje verder van de 192 af dan vorige keer, maar dan praat je over 1 of 2 minuten extra ;)
Daarnaast nog 5 dagen Miami Beach, hotel Casablanca on the ocean bij 65th/Collins. Vorige keer zat ik op 87th/Collins. We schuiven steeds een stukje dichter richting Ocean Drive :)
Ik ben benieuwd wat svenehans dan per dag betaald voor zo'n bungalow!
Ook wij hebben een townhome gehuurd maar dan op Windsor Hills (2.5 mile van Disney). Wij zijn met 3/4 en betalen 76 euri per nacht. Vond de prijs reuze mee vallen.
Wij zitten in Story Time 1 van www.storytimeorlandorental.com We gaan pas 19 juni 2006 dus het is nog even afwachten.
Met wie we willen gaan vliegen weten we nog niet dat komt deze zomer wel rond.
Groetjes
De volgende omschrijving heb ik gekregen voor de bungalows in Palm Key:
"Deze prachtige bungalows zijn allen eigendom van privé eigenaren en gelegen op een complex met veel groen, op ongeveer
15 minuten rijden van Walt Disney World Resort.
Het is 5 minuten rijden naar de Publix supermarkt.
Een WallMart Superstore is eveneens zeer gemakkelijk te bereiken. (10 minuten rijden)"
Ik heb een zo'n pakket genomen bij USAFV, als je die prijzen ziet dan zijn de townhomes volgens mij het goedkoopste (ligt er ook aan welke periode je gaat, wij in het najaar).
Volgens mij Palm Key aan de US27? Aan het eind van de 192.... maar ik kan het mis hebben :) Publix en Walmart zijn wel belangrijk :) Die ga ik wel veel bezoeken tijdens mijn trip.
hallo, wij hebben voor volgend jaar geboekt bij usavac. het is ons zeer goed allemaal uitgelegd, en zeer aardige mensen, al belde we 3 keer achter elkaar , maakte niets uit, de offerte hadden we keurig op tijd binnen en er werd niets opgedrongen. we hadden ook een offerte bij a.e. maar tot op heden geen bericht terug gehad, dus wij hebben een zeer goed gevoel bij usavac. groetjes yolanda