-
Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)
Ik zag dat er nog geen topic was voor vliegtickets 2015. Dus bij deze :)
Zijn er al mensen die aan het kijken zijn (of zelfs al gekocht hebben) voor tickets in 2015?
Ikzelf moet wachten tot juni 2014 wachten voordat ik kan kijken voor april/mei 2015.
---------
Note Moderator. Boekingen graag als volgt posten:
Geboekt bij:
d.d:
Periode:
Route:
Maatschappij:
Aantal Personen:
Totaalprijs:
-
Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/augustus)
Ja ik, wil graag weer naar Florida in 2015, maar dat is alleen haalbaar met een goede aanbieding van Arke. (vorig jaar voor EUR 279,=)
Die actie kwam voorbij in september, dus vrees dat ik ook nog even moet wachten, seizoen 2015 zal ook pas rond augustus op de site komen vrees ik.
-
Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)
Zijn de tickets van Arke voor 2015 pas in augustus boekbaar?
Wij zitten eigenlijk te wachten daarop, om te kunnen boeken voor vertrek april 2015.
Durf eigenlijk pas een villa e.d. te boeken als we de tickets hebben.
-
Ik schrok nogal van het bericht van Cindy1969 en heb t dus even nagevraagd op Twitter... https://twitter.com/arkefly/status/460805573467209728
-
Oh gelukkig! Ben wellicht in de war met die aanbieding hoor, die kwam pas laat. Dus tegen die tijd moet ik dat even goed in de gaten houden.
-
Net geboekt bij Expedia i.v.m. 60 uur actie; tickets op "onze" tijden met "onze" airline UA, via Washington naar Orlando €650,-, 7 t/m 22 Maart inclusief een nacht (hotel verplicht voor deze actie) in het Hyatt Regency Orlando International Airport incl. ontbijt.
Wij vonden het een prima prijs, en een nachtje in dit hotel was toch al 1 van onze todo dingen. De andere twee weken zitten we weer gewoon in "ons" huis.
Bij United zelf (en diverse brokers) waren dezelfde vluchten (zonder hotel) boven de 700 euro.
-
wij gaan ook in 2015 weer (gelukkig) naar Florida. het zal oktober worden. Wat mij opvalt zijn de verhuur prijzen van de verschillende villa's... wat duur.
dus hebben jullie aanbieden geef ze door aub
-
Jetairfly tickets winter 2014-2015
Er kan bij Jetairfly geboekt worden voor winter 2014-2015. Brussel - Miami vanaf € 199, per enkele reis.
https://www.jetairfly.com/nl/?utm_so...160.27_05_2014
-
tickets voor april zijn nu te boeken via usafun.
-
Mooie aanbieding airberlin !!
Van het Europese naar het Noord-Amerikaanse continent… Zet de stap nu! U kunt namelijk een week lang speciale prijzen boeken. Onze tip: non-stop naar Florida tegen een meer dan aantrekkelijk retourtarief.
Slechts t/m 10 juni: |
|
» naar de VS v.a. € 509* |
bijv. non-stop naar Miami van Düsseldorf
Reisperiode: 1-09 t/m 16-12-2014 / 6-01 t/m 28-02-2015
Plezierige vlucht!
Het team van airberlin PS Nederland en Duitsland hebben deels afwijkende vakantieperiodes. Dit geldt o.a. voor de herfstvakantie. Uw voordeel bij vertrek vanaf Düsseldorf: goede beschikbaarheid en aantrekkelijke prijzen.
|
-
Wij gaan ook eind April/begin mei. AirBerlin heeft de prijzen al. Ik wacht nog een paar dagen voor AirLingus en nog andere maatschappijen om de vergelijking te maken. :-)
-
Bij British Airways zag ik ook al prijzen. De goedkoopste wat ik tot nu toe kan vinden is €585 p.p en dat is van de tweede week van april t/m eerste week mei. Ik weet niet echt wat de gemiddelde prijzen zijn voor die maanden, maar ik wacht ook nog even :)
-
Ik ben al een tijdje aant kijken. Wij gaan begin april (paasvakantie Belgie).
Dusseldorf, Brussel of Amsterdam, maakt niet uit. Maar ik vind niets onder de 700/800 euro hoor... Wil wel geen overstap in de US maken. Hebben nu een zoontje van 7 maanden en vind het teveel gesleur om een overstap te doen... Maar Engeland, Ierland ofz zie ik nog net zitten :-)
Vorig jaar zijn we op Fort Myers gevlogen met Air Berlin. Leuk alleen dat je dan nog een 3 uur moet rijden naar Orlando. En momenteel ook 825 euro voor onze datums! Help :-)
-
Geen overstap in de US, maar wel in Ierland of Engeland. Die kan ik even niet vatten, is het "gesleur"daar minder dan ?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Geen overstap in de US, maar wel in Ierland of Engeland. Die kan ik even niet vatten, is het "gesleur"daar minder dan ?
Tuurlijk is het minder.
Als je net een uurtje heb gevlogen is de overstap veel minder belastend dan als je al 8 uur in het vliegtuig zit en dan moet overstappen.
-
Overstappen is altijd 'gedoe' of het nu aan het begin of eind is. Maakt voor het gesleur niets uit imo.
-
Toch wel....geen koffers bij overstap in Ierland of Engeland en in Amerika wel. En ik ben altijd behoorlijk gaar na uren in zo'n vliegtuig te hebben gezeten dus kan me voorstellen dat je met kinderen liever voor de overstap gaat als je nog wat fitter bent. Maar sommige mensen hebben daar misschien helemaal geen last van en voelen zich nog prima na 8 uur zitten. Aer Lingus is helemaal ideaal want dan heb je al het gedoe aan het begin vd reis (in Dublin) en in Orlando is het gelijk doorlopen, koffer halen en wegwezen.
-
Idd... Het gedoe met koffers. Is idd maar miniem maar aangezien we ook een autostoel meesleuren en een buggy :-)
En gewoon, uit ervaring weet ik dat ik meer stress heb met een overstap in de US. Al een aantal keer aangekomen in Newark & Washington en dan vertraging hebben, op dat moment wil je gewoon doorvliegen.
Als je dat na een uurtje vliegen heb ik dat nog ok, maar niet na 7 uur vliegen :-)
Met het terugkomen hebben we ook al voorgehad dat we vertraging hadden waardoor we onze internationale vlucht misten naar huis. Nacht in hotel. Ook dit is weer anders als je een stop hebt buiten de US.
Dat is onze ervaring. En met ons zoontje van 6 zou ik dat allemaal niet zo erg vinden maar met zo een echt kleintje erbij probeer ik het toch zo praktisch mogelijk te houden :-)
-
Wij vinden het juist vreselijk om na 1 uur vliegen alweer te moeten wachten op de volgende vlucht en vliegen liever op de heenweg eerst een leg van een uurtje of 7 en dan de benen heerlijk strekken om vervolgens na de immigratie even wat anders te eten/drinken dan het standaard vliegtuig gedoe om dan weer fris onze reis te vervolgen.
Maar ieder zijn ding.
-
Wat is het verschil tussen de vliegvelde Orlando Sanford en Orlando Int? Jetair biedt goedkope vluchten aan naar O. Sanford.
-
Re: Jetairfly tickets winter 2014-2015
Jet Air vliegt naar Orlando Sanford, ligt dat heel anders dan Orlando Int.?
-
Re: Jetairfly tickets winter 2014-2015
Sanford ligt noordelijk van Orlando, iets verder rijden, maar alsnog goed te doen. Arkefly vliegt ook op Sanford.
-
Douane en immigrations gaan een stuk sneller op Sanford, net zoals het ophalen van de huurauto.
-
Dit kan, in eerdere reisverslagen kun je lezen dat er ook mensen zijn die dit hebben gedaan. Het viel ons wel op dat ze zich wel vreselijk moesten haasten en soms hijgend op het laatste moment aankwamen. Wij durven deze krappe overstap zelf niet aan. Als je iets te laat vertrekt uit Amsterdam en te laat aankomt in London, dan heb je al een probleem. We hebben ook al een paar keer meegemaakt dat we in London Gatwick bij de transferbalie en de security check mensen voor ons hadden die om een of andere reden veel tijd nodig hebben en dan sta je daar niet lekker te wachten, vinden wij. Wij hebben steeds dus voor meer tijd gekozen, voor onze eigen gemoedsrust. Volgens BA is het echter een normale overstap, die moet kunnen. Het is persoonlijke voorkeur van ons om het toch niet te doen.
-
Aanbiedingen voor April/Mei 2015?
Hoi,
Weten jullie wat de beste tijd is voor het boeken van tickets voor de periode eind april t/m mei 2015?
Ik merk het op dat nog niet alle maatschappijen de vluchten hebben voor deze periode (vooral de retour vlucht). Voor een aantal hiervan zal nog een paar dagen duren. Maar ik zie nog geen echt aanbiedingen, dat had ik een beetje verwacht in de kader van vroegboeking. De prijzen zijn zelfs aan de hoge kant.
Dus, de vraag: Wanneer doen de maatschappijen aanbiedingen voor deze periode? Of doen ze dit helemaal niet gezien dit de schoolvakantie periode is?
Onze voorkeur ligt tussen de rechtstreeks vluchten van Air Berlin (via Dusseldorf) of Aer Lingus via Dublin (gelijk door de migratie).
-
Re: Aanbiedingen voor April/Mei 2015?
Helaas valt hier weinig concreets over te zeggen. Als dit recept algemeen bekend zou zijn dan zou elk forumlid daar wel op wachten :)
Ik zou dit topic in de gaten houden: http://www.floridaforum.nl/showthrea...excl-juli-aug)
http://ultraimg.com/images/Q4I2.jpg
-
Tsja, aanbiedingen in vakantieseizoen, altijd lastig. In ieder geval worden die op voorhand amper gegeven.
-
Ik snap jullie opmerkingen, maar ik heb de afgelopen 2 jaar een aantal maatschapijen in de gaten gehouden. Zo heb ik gezien dat KLM elk eind van het jaar aanbiedingen doet voor vluchten naar verre bestemmingen t/m juni. Deze staan bekend onder de werelddeal campagnes. Deze komen vaak 2x per jaar. Aer Lingus biedt goedkoperen vluchten in augustus voor de winter seizoen, en zo heeft elk maatschappij van die vaste aanbiedingen momenten. Helaas heb ik nog niet ontdekt die van Air Berlin en Aer Lingus voor de periode die wij willen gaan. Daarom mijn vraag hier of iemand het weet...
-
Geboekt bij: BA.com
d.d.: 19-6- 2014
Periode : 24 april t/m 8 Mei
Route: Amsterdam - Londen Gatwick- Tampa en v.v.
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: €1580 (originele prijs €492 p/volw.) 30.000 punten ingeleverd voor wat korting
-
zo, mooie prijs, zeg! Ik ga gelijk ook weer kijken! :-)
-
Geboekt bij: BA.com
d.d.: 21-6- 2014
Periode : 10 april t/m 6 Mei
Route: Amsterdam - Londen Gatwick- Orlando int. en v.v.
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1080 (540 p.p)
Vluchten naar Tampa waren veel goedkoper, maar de overstaptijd van 55 min op Londen gaf me niet echt een gerust gevoel. Vandaar dat het deze vluchten zijn geworden :)
-
Wij hadden het overstap probleem ook.
Creatief opgelost, de avond er voor vliegen we al naar Gatwick.
En nemen daar een hotel.
Meteen vrijdag uit school naar schiphol, en de dag erna uitgerust naar Tampa.
Gaan we toch nog een soort van rechtstreeks naar Tampa, wat onze voorkeur heeft!
-
De tickets zijn geboekt!!!!
We vertrekken op 25/4 naar New York, overstappen op Heathrow, met BritishAirways
Op 30/4 vanuit New York naar Orlando, met American airlines
en op 9/5 vliegen we weer terug naar huis vanuit Orlando, via Heathrow naar Amsterdam ook met British Airways.
totaalprijs voor alle tickets: €2468,-
Geen idee of dit duur betaald is of niet. Wij hebben deze keuze gemaakt omdat wij aan de schoolvakanties vast zitten en op deze manier de volledige vakantie kunnen benutten; twee volle weken.
-
Als je zelf tevreden bent met de prijs, is het toch goed!!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
marjolijne
Als je zelf tevreden bent met de prijs, is het toch goed!!
Dat vind ik ook Marjolijne :)
-
Geboekt bij: AirBerlin
d.d.: 21-06-14
Periode : 25-04-15 t/m 14-05-15
Route: Dusseldorf-Miami (direct) - (economic) - terug Orlando (American Airlines) -Miami- Dusseldorf (business - Air Berlin)
Maatschappij: Air Berlin
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 4088 euro incl - totaal 4 personen
Terugvliegen vanuit Orlando - Miami - Dusseldorf is goedkoper dan Miami - Dusseldorf traject (dezelfde vlucht). Business class terug was rond 780euro p.p. en voor de kinderen nog iets goedkoper.
-
Geboekt bij: Priceline.com
d.d.: 15-7- 2014
Periode : 9 maart t/m 18 maart 2015
Route: Dusseldorf - Parijs- Miami v.v.
Maatschappij: Air France
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €893,- (446,50 p.p)
Eventjes er tussen uit ;)
-
Geboekt bij: Iceland air
d.d: 19-7-2014
Periode : 8 mei t/m 23 mei 2015
Route: Stockholm - Reykjavik- Orlando (Sanford) v.v
Maatschappij: Iceland Air
Aantal Personen: 3 volwassene, 1 kind 11 jaar, 1 baby 1,5 jaar
Totaalprijs: €4195,- in economy extra
Niet iedereen vliegt mss vanuit Stockholm, maar Iceland Air vliegt ook vanuit Schiphol. Eerst naar Reykjavik en daarna rechtstreeks naar Orlando. Med economy extra ook 2 stuks bagage van 23 kilo per persoon, gratis eten en drinken aan boord op alle vluchten + toegang tot de lounches op alle luchthavens.
-
vorige week alvast optie genomen bij Arke:
heen 24/4 Amsterdam naar Orlando
terug 9/5 van Orlando naar Amsterdam
We vliegen zo te zien met de Dreamliner en hoewel ik graag Starclass wil vliegen, kon dat niet gekozen worden. Wel premium comfort, dus dat maar gedaan, wat eigenlijk gek is, want Arke beweert zelf géén premium comfort te hebben op de Dreamliner.
Wie weet wordt dat dus toch nog omgezet naar Starclass.
Nu 4 tickets voor 4.735,00 euro
Iemand hier ervaring met de Starclass van Arke's dreamliner?
-
Helaas, de starclass in de dreamliner verdwijnt per 1 april 2015 als het 3e dreamliner toestel arriveert.
Er zijn dan alleen nog maar Economy, Comfort en Premiumcomfort plaatsen aanwezig