Reisschema Janne66: Orlando-Key West-Orlando
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een logisch reisschema en ben al een eindje op weg. Er zitten alleen een paar manco's in .:-k
25 april Orlando, landen 's avonds laat
26 april: Op ons gemak naar Clearwater of St. Petersburg
27 april Fort Myers
28 april: Naples. Vanuit Naples bezoek aan de everglades. Ik wil graag heel veel zien bij de Everglades.
29 april: Naples : Twijfel: is het slim hier te blijven?
30 april Key largo
1 mei Key West
...mei Miami
...mei Cape Canaveral bezoek Kennedy Space center
5 mei St. Augustine
6 en 7 mei: parken Orlando
8 mei Orlando vertrek naar Huis
Vraag me af of het bij de everglades wel een beetje slim is, en of de oostkust wel handig is, elke dag verkassen of is het ook goed mogelijk 2 nachten te verblijven in bijv. Fort Myers ipv elke dag een ander hotel.
Verder heb ik nog een dag over in het schema, waar zou ik die het beste tussen kunnen zetten? Liefst ergens waar het idyllisch vertoeven is...
Waar kan ik het beste zeekoeien spotten??
Wie kan me helpen met dit opzetje?
Wij reizen met 2 kinderen ( 9 en 11) en het is de eerste keer Florida. We wilen graag een combi reis: veel zien, natuur, stranden, parken , cultuur etc.
Als ik het schema een beetje op de rit heb, dan ga ik op zoek naar hotels: priceline.com vind ik echt een ontdekking, het registreren ging ook prima, alleen mijn wel erg lage bod in Orlando werd niet geaccepteerd... (had ook niets anders verwacht hahaha).
Bedankt voor het meedenken!!Marian
Reisschema Orlando-Key West-Orlando
Hallo allemaal,
Hierbij mijn def. reisschema. Heb mijn oorspronkelijke aangepast nav tips van de forumleden. Zo blijven wij nu langer op dezelfde plek om rust in te bouwen.
Dag 1: Aankomst in Orlando om 23.45 uur. Moet nog op zoek naar hotel goed en goedkoop dichtbij vliegveld.
Dag 2: De tocht langs de kust naar Ft. Myers. Outrigger Beach resort.Hier blijven we 3 nachten. We willen oa Sanibel ( schelpen!) en Captiva bezoeken.
Dag 5: Everglades bezoeken. We overnachten in Travelodge Florida in Homestead.
Dag 6: Naar Key West , we overnachten 2 nachten in het Southernmost Hotel.
Dag 8: Naar Miami. We overnachten in het Newport Beach Resort 3 nachten. We hebben bewust niet gekozen voor South Beach. We hebben 2 kinderen bij ons en een huurauto. Van stappen zal niet veel komen en met de auto ben je zo waar je zijn moet. Een goedkoper alternatief aan het strand lijkt me dan prima.
Dag 11: Best Western Hotel cocoa Beach in Cocoa Beach. Goedkoop en veel zullen we er niet zijn.
Dag 12: Bezoek Kennedy Space Center en 's avonds door naar Orlando.
Dag 13: Bezoek Seaworld
Dag 14: Bezoek Universal Studio's
Dag 15: Weer naar huis:cry:
De hotels heb ik geboekt rechtstreeks. Ik heb ook nog vergelijkingen gemaakt met expedia etc. maar steeds bleek dat rechtstreeks bij het hotel boeken het voordeligste was of dat het wel erg weinig uitmaakte. Dan boek ik liever rechtstreeks.
We zijn dus nog op zoek naar een hotelletje in Orlando, dichtbij het vliegveld en een ander hotel dichtbij Seaworld en Universal. Weet nog niet hoe ver de laatste parken uit elkaar liggen.
Iemand tips? Voor deze hotels geldt bij ons: Goed maar goedkoop, we zullen er weining zijn.
Verder mijn complimenten over dit forum: Is erg informatief en zal mijn bevindingen posten als ik weer terug ben. Maar aangezien ik pas in 2009 ga, duurt dat nog even....
Marian
Re: Reisschema Orlando-Key West-Orlando
Waarom zoek je twee hotels in Orlando? Als je een hotel neem op de International Drive dan ben je zo bij Seaworld en Universal. En naar het vliegveld rijden is vanaf daar ook niet ver (ca 30 minuten)
http://img170.imageshack.us/img170/6...meparkswm3.png