Re: Waar vind je Ralph Lauren?
Ralph Lauren wordt in elk warenhuis verkocht. Daarnaast heeft Ralph Lauren in de meeste outlets ook zijn eigen winkels. Tegenover de Festival Mall zit zo'n outlet met een grote Ralph Lauren. Vergeet niet om eerst bij de klantenservice een coupon boekje op te halen. Vaak staan daar interessante kortingen in voor Ralph Lauren.
Succes.
In zo'n beetje alle outlet-malls zit een Ralph Lauren winkel: Pr1me, Premium, Lake Buena Vista. Ikzelf loop altijd even binnen bij RL in de Premium Outlets, aan South Inthernational Drive. Een enorme winkel daar met altijd wel heel erg goede aanbiedingen. En daarna naar de Tommy Hilfiger (zit er zo'n beetje naast) waar ik helemaal los ga.\\:D/ En failliet. :cry:
Ik zoek ook nog een ruiterzaak (westernkleding etc) voor het westernpaardje van mijn dochter. Bestaat dat ook in zo'n outlet?
euh........in mijn kast.....\\:D/
Vlakbij de Pr1me outlet zit een grote store, en in the Premium mall ook.
Volgens mij is de winkel bij de Pr1me outlet iets goedkoper, en vaak meer aanbiedingen.
groetjes Sylvia
bedankt Sylvia voor de tip, maar waar is Pr1me outlet:oops:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
barame
Helemaal aan het eind van de Int. Drive, het kan niet missen.
groetjes:)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
barame
Gewoon Int. Drive vinden en van daaruit naar het noorden rijden en je komt er vanzelf.
Check ook altijd bij Macy's, want die hebben vaak hele goede aanbiedingen en krijg je bovendien als buitenlandse bezoeker 11% korting (kortingspas te halen bij de klantenservice op vertoon van legitimatie). De RL collectie in de warenhuizen is toch vaak net even hipper dan in de outlet.
Prime Outlets - Nieuwe Polo RL Factory Store
Krijg net een email van Prime Outlets, dat ze nieuwe winkel van Polo RL geopend hebben. Een nieuwe grotere en ik mag met 15% korting komen shoppen komende 1,5 week. Dat is helaas niet voor mij weggelegd, maar in ieder geval goed om te weten dat de nieuwe winkel geopend is \\:D/ ! In die oude kon ik nooit echt slagen, misschien dat dit beter is ;-) !