Ik kwam op de Tripadvisorforum de volgende site tegen. Ik weet dat er veel Disney en pretparken fans zijn op dit forum en misschien ken je het al, maar voor al diegene die er nog nooit van dit forum gehoord hebben is het een bezoekje waard. Je vind er allerlei informatie variërend van Disney Restaurants en Disney Resorts tot de Disney Cruise Line en Theme Parks Attractions and Strategies. Ik ga nog even door; Reisverslagen, Disney voor volwassenen zonder kinderen, Disney voor families, Disney Weddings en Honeymoon ideeën, Disney Rumors, een speciaal hoofdstuk waar je foto's kan plaatsen en kan bekijken, Universal Studios, Seaworld, een bron van informatie dus.
Ik lees vaak op dit forum dat er mensen zijn die Disney of het eten op het park te duur vinden. Als jij dat ook vind, dan moet je zeker eens kijken bij het hoofdstuk Budget Board, hier vind de ‘ins and outs’ om geld te besparen in en rond de parken. Er is een link naar Discounts Page waar je goede deals vind.
Het is een druk bezocht forum, waar veel op gereageerd wordt, dus elke dag nieuwe tips en verhalen.
http://www.disboards.com/
Veel plezier!!