Ja, ik weet het: het is nog wat vroeg want je kunt bij de meeste maatschappijen max. 330 dagen vooruit boeken ..... :-\"
Afdrukvoorbeeld
Ja, ik weet het: het is nog wat vroeg want je kunt bij de meeste maatschappijen max. 330 dagen vooruit boeken ..... :-\"
Gewoon goed de sites in de gaten houden ook wij zitten altijd vast aan (top) hoogseizoen en hebben 4 kids. Tot nu toe is het ieder jaar gelukt om een mooie prijs te vinden, je zult soms geduld moeten hebben of juist niet en direct moeten toeslaan.
tot nu toe heb ik steeds ruim van te voren geboekt en zelden later nog betere prijzen kunnen vinden.
Wij boeken alles zelf (online),.. juist het zelf doen is leuk.
Wij gaan voor de 1e keer :lol:, helaas ook in juli/augustus. Ik volg dit forum al ruim een jaar en denk dat zo vroeg mogelijk boeken de beste (lees:voordeligste) optie is .? of niet?
We zouden het liefst uit Brussel vertrekken.
Lille (Rijsel) met tussenstop Parijs is ook een optie maar ik vind daar niets van terug of zou dit niet mogelijk zijn?
@didirood
Waarom kijk je niet om te vertrekken vanuit Dusseldorf, wij wonen in W-Vl (Koekelare, een buurgemeente van jullie) en wij hebben een rechtstreekse vlucht geboekt vanuit Dusseldorf naar Ft Myers nu in juli, het is nog geen 3 uren rijden vanuit Ichtegem naar Dusseldorf. :D
De prijs was zeker niet mis, en het is wel leuk dat het een rechtstreekse vlucht is.
Mvg Hans
Begin juli 2012 bij Britisch airways is al te boeken, maar helaas veel duurder als dit jaar.
We hebben net geboekt bij Air France,
vertrek 28/06/2012 retour 20/07/2012
Vanaf Koln via Parijs naar Orlando
Totaalprijs voor 2 volwassenen en 2 kids: € 2726,92 dat is € 681,73 per ticket
Ik denk dat we daarmee een hele mooie prijs hebben.
Groeten Saskia
De bedoeling is om samen met mijn 2 dochters in de zomer van 2012 (za 30.06 - do 19.07) terug naar Florida te gaan. Aankomst/vertrek plaats is afhankelijk van de ticketprijzen. De prijzen met vertrekdatum 30 juni zijn al bekend bij British Airways, Lufthansa, Air France. AF €700 (Köln/Bonn), BA €850 (ams), Lufthansa €850 (Dus). Volgens mij kan dit goedkoper. Wachten is dus de boodschap.
willen volgend jaar ook weer naar florida maar hebben jullie aub misschien tips waar ik het beste kan kijken voor vlieg tickets?
wij hebben dit jaar weer gekozen voor america estates en dat beviel enorm maar willen het liefst rechtstreeks vliegen ik dacht dat dat met arke fly nog kon?
probleem is ik mag van mijn baas pas in november/december vakantie opgeven
Het is nog niet bekend of Arke ook volgend jaar zomerseizoen naar Florida blijft vliegen. Dat zal in september of october wel bekend worden gemaakt. Anders met de KLM direct naar Miami.
Dan heb je mooi nog even de tijd om rond te kijken.
Kijk eens in het topic Vliegtickets. Hierin vind je een overzicht van de tickets die forumleden gekocht hebben. Google is in dit geval je vriendje, tik maar eens vliegtickets in.
Prijzen van vliegtickets schommelen enorm. Het is niet zo dat de prijzen bij volle maan, als de teef loops is en de wind uit het noordwesten waait op z'n laagst zijn. Voor 'interessante' vliegtickets moet je hard werken. Dagelijks kijken, sites vergelijken, alerts instellen, jezelf abonneren op nieuwsbrieven, offertes aanvragen, geduld hebben. En dan....toeslaan op het juiste moment!
't Is net vissen....je weet nooit van te voren wanneer je beet hebt. Je weet als je eenmaal beet hebt ook niet zeker of je buurman een kwartier later niet een nóg grotere vis vangt. Als je eenmaal de tickets gekocht hebt vooral niet blijven kijken naar tickets of het misschien toch nog nog goedkoper had gekund :smile: