PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney Area Standard Homes



paultje39
11-09-09, 10:53
wij vertrekken over 3 weken naar florida en we zitten in een villa van
de verhuurorganisatie "Disney Area Standard Homes"
Er valt op Internet weinig te vinden over de lokaties van de villa s
Heeft iemand op het forum ervaring met deze verhuurder?

alvast bedankt
Paul en Yvonne

Ta2 Gerrit
11-09-09, 12:42
Beetje wazig als je googeld op die term (http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLUS342&q=Disney+Area+Standard+Homes&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D&aq=f&oq=). Diverse sites met allemaal dezelfde 2 foto's.
Op ene, een engelse site (http://www.ocean-florida.co.uk/orlando-holidays/kissimmee/villa/disney-area-standard-homes/109.aspx), staat aangegeven dat het aan de 192 of 27 kan zijn (dus nagenoeg overal in Kissimmee of Haines City etc.) en worden een aantal bekende communitys genoemd.

Het sleuteladres wat weer op een andere site staat, lijkt mij weer een bekend adres (bij de Chevronpomp aan SR535) waar wij ook wel eens sleutels gehaald hebben.
Maar veel wijzer wordt je er niet echt van.

Hoe en waar heb je de villa gehuurd, als ik vragen mag.
Misschien dat iemand dan wat meer kan vertellen, en anders zou je het misschien direct aan de verhuurder kunnen vragen.

paultje39
11-09-09, 18:30
dank je voor je antwoord
We hebben geboekt bij american estates,maar meer info dan het sleuteladres,kreeg ik niet,dus ik dacht dat de villawijk zo heette:roll:
Dus als je googled krijg je een adres wat weer anders is dan het sleuteladres
Ik moet nog ff geduld hebben dus:-k....kan niet wachten

Teleton
11-09-09, 18:38
n we zitten in een villa van
de verhuurorganisatie "Disney Area Standard Homes"

'k Ben ook bang dat "Disney Area Standard Homes" geen verhuurorganisatie is. Het genoemde sleuteladres aan de 535 is zoals Gerrit al zegt, wel bekend. 3150 Vineland Road, Kissimmee, FL, US, 34746 (http://www.hotelstravel.com/North_America/US/FL/Kissimmee/AHotSpecialDisneyAreaStandardHomes.html) was volgens mij vroeger het adres van Hotelbeds maar die zitten daar al meer dan een jaar niet meer.

'k zie net dat je via AE hebt gehuurd. Dan haal je de sleutel op bij Hotelbeds aan de 192 en krijg je een enveloppe met inhoud, waar onder meer het adres van je villa in staat. Meer hierover in dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=605&highlight=Hotelbeds+center) en in het topic villa huren (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6640&highlight=American+Estates).

paultje39
11-09-09, 20:14
Dan haal je de sleutel op bij Hotelbeds aan de 192 .


Klopt, daar moet ik inderdaad mijn sleutel halen "bronson memorial hwy"
In iedergeval bedankt voor het meezoeken en de links naar de topics
Het is eigenlijk een soort van Mystery Park net zoals bij Center parks;)
Ik laat ons wel verrassen....:???:

belinda680
12-09-09, 10:49
Hai ik had vorig jaar ook bij AE geboekt voor een Disney area villa en we zaten op Magic Landings ongeveer een half uurtje van Disney.
De villa was erg nieuw en perfect en we kregen zelfs een vierkamer villa ipv een driekamer villa \\:D/\\:D/\\:D/

paultje39
12-09-09, 19:36
Hai ik had vorig jaar ook bij AE geboekt voor een Disney area villa en we zaten op Magic Landings ongeveer een half uurtje van Disney.
De villa was erg nieuw en perfect en we kregen zelfs een vierkamer villa ipv een driekamer villa \\:D/\\:D/\\:D/


Ziet er goed uit volgens de website,ik hoop dat het zoiets wordt dan.

maanbo
17-09-09, 15:53
Kan iemand mij vertellen wat ik onder Disney Area kan verstaan?

want wij hebben dus 2 opties in gedachte (heb ik al iets over vermeld)
Cane Island of een Disney Area *** villa (3 slaapkamer)
maar ik heb dus geen flauw idee in welk gebied ik dan moet denken,
is het verste weg dan b.v Davenport of nog verder?

Ta2 Gerrit
17-09-09, 16:32
Het is ook een ruim begrip. Voor verhuurders is alles 100+ KM rond Disney nog area :-)
Zelf zou ik niet verder denken als tussen de I4 en US27 met als boven en ondergrens Celebration en LBV, maar dat is misschien ook wat kort door de bocht.

Ik denk dat je zo'n beetje een grens van max. 30 autominuten tot Downtown Disney zou moeten aanhouden. Dus zou Davenport nog net voldoen, of US192 East rond de Walmart, bijvoorbeeld.
Maar het ligt er erg aan wie je het vraagt, natuurlijk ;-)

maanbo
17-09-09, 16:43
Maar het ligt er erg aan wie je het vraagt, natuurlijk ;-)

Dank je wel Gerrit, dat calculeren we dan maar minimaal in áls we voor een villa gaan. Ik mag toch aannemen dat USAFunvacations ons geen uur rijden van Disney gaat zetten[-(

Deze villa's zijn voor ons 2 volw. en 1 kind van 12 jaar het goedkoopste
en het struikelpunt is bij onze keuze gewoon het zwembad!
Wij hebben niet zo'n zin om elke keer aan het zwembad te moeten gaan liggen als onze dochter wil zwemmen,
kids zijn namelijk nooit moe geloof ik.
En daarom blijven we nog steeds twijfelen tussen Cane Island en een Disney Area villa. (beetje of topic maar oké)

Flufjuh
17-09-09, 16:46
Vorig jaar zaten wij met USAFV in Davenport. Ongeveer een half uurtje rijden naar de Disneyparken, wel iets langer naar Universal e.d. Maar ach, autorijden in Florida is hartstikke relaxt, dus wij hebben geen moment problemen gehad met de afstanden. :)

paultje39
04-10-09, 14:38
Nou we zijn er hoor
We zitten in Magic Landings
Enn prachtige villa met alles erop en eraan(zelfs een gameroom)
Helaas wel ver van de disneyparken

Ta2 Gerrit
04-10-09, 14:46
Dat is inderdaad een eindje uit de buurt, en deze keer eens aan de "andere kant".
Gelukkig is de US192 inmiddels volledig gerestaureerd, en heb je geen oponthoud meer.

Wij komen volgende week nog vrij dicht in de buurt. Een klein stukje terug, richting Disney, zit nl. de Motorcycle Clinic (nog voor het spoor, aan de rechterkant), die we met een bezoekje gaan vereren.

Maar als de villa goed bevalt is er niks aan de hand. Dat extra stukje rijden ga je snel aan wennen.

paultje39
04-10-09, 15:05
Ta 2 Gerrit
Is de motorcycle clinic een winkel?
Ben zelf ook een motorrijder(geen amerikaan) dus wellicht intressant om ff te kijken

Ta2 Gerrit
04-10-09, 15:29
Het is een motorwinkel (niet alleen HD), met daarbij een tattoo-studio, en daar gaan we naar toe.
http://motorcycle-clinic.com/

Yvet
04-10-09, 19:35
Nou we zijn er hoor
We zitten in Magic Landings
Enn prachtige villa met alles erop en eraan(zelfs een gameroom)
Helaas wel ver van de disneyparken

Magical Landings - Disney
Ga links de 192 op (je moet eerst even re en dan keren).
Sla rechtsaf Michigan Ave of de volgende N Orange Blossom Trail in en ga linksaf de W Osceola Pkwy op rij deze uit (tolweg en je bent in Disney.

Dit is de snelste route, het kost een $1,50 ofzo maar dan ben je er wel snel.
Je hoeft pas tol te betalen na de Loop (winkelcentrum). De Loop is best leuk om te bezoeken en lekkere restaurantjes.

corrus
04-10-09, 19:50
linksaf de W Osceola Pkwy op rij deze uit (tolweg en je bent in Disney.
het kost een $1,50 ofzo maar dan ben je er wel snel.
Inflatie heeft weer toegeslagen Yvet... US$ 1,75

Yvet
05-10-09, 10:27
Inflatie heeft weer toegeslagen Yvet... US$ 1,75

Ik wist echt niet meer of het nu $1 of $1,50 was...

Het is dus $1,75.

Ik vind dat nooit echt erg om een tolweg te nemen, het kost je wat maar deze weg bespaart je zoveel meer tijd dan dat je de 192 afrijdt, dat dat voor mij het geld al dubbel en dwars waard is.