PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] WorldQuest Resort, Orlando



musictunnel
05-09-09, 14:58
Ik heb tevergeefs de zoekfunctie gebruikt maar niets gevonden over dit hotel.
tripadvisor zijn ze meestal positief

iemand ervaing met dit hotel?
http://www.worldquestorlando.com

alvast bedankt

<<ModM66: verwerkt>>

Teleton
10-10-09, 15:55
't is ook nog relatief nieuw. Maar wat wil je er nog over weten? De site ziet er prima uit, met alle info over de superdeluxe condo's en de pool je zit in een (iets te) rustige buurt aan de I-drive, maar wel een prima uitvalbasis voor parken en shopping. Echt goedkoop zijn ze niet, volgens de site 129 dollar per dag exclusief resort fee in het laagseizoen, maar 't is er wel erg chique. Ter vergelijking: de condo's op Cane Island 'doen' de helft maar daar heb je bijvoorbeeld geen resortstyle pool. Qua inrichting en afmeting komen de condo's wel aardig overeen als ik naar de foto's kijk, al hebben ze op CI weer geen sreened porch. Alle waar is naar z'n geld. Wees eens een daredevil, wees de eerste en laat ons weten hoe het daar is?

musictunnel
13-10-09, 17:10
ok, ben ik van plan :-)
"2 bedroom" kamer geboekt voor 4 nachten à 520 dollar....

men bevindigen volgen in maart 2010....

musictunnel
07-03-10, 15:58
Wel...ondertussen weet ik alles van dit toch wel geweldig hotel....

Prachtige ligging : op 15 min van alle parken
kamers of beter appartemeneten zijn goed onderhouden en van alles voorzien.
2 slaapkamers, 2 badkamers, grote living, uitgeruste keuken, zelfs wasmachine en droogkast......

en...verwarmd zwembad !

voor slechts 500 dollar voor 4 nachten (4p)

Minnie
16-03-10, 21:02
Het is echt een supermooi appartement. Wij sliepen met zijn 5en in een 6 pers. app. We hadden 3 slaapkamers en 3 badkamers. En elke dag ontbijt, wat je ook mee naar je appartement kunt nemen. En elke app. is ook voorzien van een internet aansluiting. Echt een aanrader..........

Thrypa
15-01-12, 15:32
Wij hebben ook in dit hotel gezeten! Met 4 een 3 kamer appartement, echt fantastisch.

3 slaapkamers = 3 badkamer, de keuken is prachtig uitgerust (je hebt meer dan voldoende dus niet 6 glaasjes, 6 messen, 6 bordjes). Ontbijt valt echt goed mee. Immens vriendelijke receptie, een probleem met het kluisje werd binnen het half uur opgelost, erg groot zwembad (waar bij ons nooit iemand inzat).

Als we terug naar Florida gaan, zie ik niet in waarom we niet terug hierheen zouden gaan?! Over alles tevreden en zoals al gezegd ook een perfecte locatie voor wie parken wil doen (wij hadden flex + tickets dus ideaal), op nog geen 10 minuutjes van Wall mart, alle typische steakhouses, ...

http://www.youtube.com/watch?v=24Tq8JYNgiY , voor de geïnteresseerde een korte rondleiding ;)

Silvana
15-01-12, 16:07
leuk!!!! Ik ga hier over 2 weekjes heen!!! kan niet wachten!!

sjaakie
16-01-12, 16:44
In de zomer van 2011 hier 7 nachten verbleven met onze dochters van 15 en 12jr in een 2 bedroom condo in building 2 met uitzicht op het zwembad, geboekt via een engelse dame die hier meerdere app bezit. Was onze 4e x in orlando maar dit was by far het beste waar we tot dan toe gezeten hadden dus voor de vlg x Orlando gaan we hier zeeeeker weer naar toe !!