PDA

Bekijk Volledige Versie : Frequent Flyer of Skymiles ofzoiets



mrloes
05-09-09, 14:15
hOi

We hebben nog geen tickets voor Orlando (30 apr 2010) maar willen dit zeer binnenkort gaan regelen. Nu lees ik hier en daar wat dingen over dé spaarpasjes van verschillende maatschappijen en ik krijg de indruk dat je met 5 personen toch best wat miles spaart, op een retourtje A'dam - Orlando.
Alleen; we weten nog niet met welke maatschappij dus ik kan nog nergens een pasje aanvragen. Ik heb totaal geen ervaring met zoiets omdat ik altijd denk "dat zet geen zoden aan de dijk" mede omdat ik niet vaak vlieg en als ik vlieg is t meestal binnen Europa met Ryanair.

Stel, we boeken bij United of Delta of KLM: kun je dan bij je boeking zo'n pasje aanvragen en krijg je de punten van die 1e reis/boeking dan ook bij geschreven? We reizen met 5 personen waarvan 4 personen uit 1 gezin.

Is t zinvol om me hierin te verdiepen?

Ta2 Gerrit
05-09-09, 14:46
Kortweg; neen! Voor welke van de mileskaarten dan ook zou je toch regelmatig moeten vliegen met één van de deelnemende partners op die kaart om er wat aan te hebben..
En ze zijn persoonlijk, dus je zou allemaal zo'n kaart moeten hebben en krijgt de miles ook per persoon, dus niet voor het gezin op één account.

Wat wel makkelijk kan zijn is dat je je vlucht kunt volgen (wijzigingen) en je stoelen kunt schuiven voor je vluchten op de site van de airline.
Maar dat kan ook met het reserveringsnummer en heb je de pas dus niet voor nodig.

Maar raken jullie in het rijk de USAverslaafden, dan kan het nuttig zijn.
Voorwaarde is dan wel dat je iedere keer met dezelfde (of één van de partners) airline vliegt.

mattrob
05-09-09, 14:48