PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema carmen1988: Sept/Okt 2009



carmen1988
03-09-09, 21:06
Hey iedereen,

Dit is onze planning van Florida 2009!!! \\:D/

Voor mij alweer de 9de keer en voor mijn vriend de 2 de keer! :mrgreen:

Dag 1: Vertrek.
We vertrekken op 26 september om 8.10 van Shiphol airport. We komen om 10.40 aan in Detroit. Gelukkig hebben we ruim 2 uur de tijd om over te stappen!! :-\" Onze vlucht naar het paradijs vertrekt om 12.50 en komen we op 15.26 aan in Orlando!
Daar hebben we een hotel genomen voor te overnachten.
Dag 2: Cape carnaval om naar ons Disney cruise schip te gaan. We maken een cruise met Disney Wonder van 5 dagen!
Dag 3: Bezoek aan eiland Nassau Bahama's.
Dag 4: Bezoek aan eiland Castaway Cay Bahama's
Dag 5: Dag op zee.
Dag 6: Aankomst 's morgens in Cape Canaveral. Daarna rijden we door naar Crystal River.
Dag 7: Zwemmen met Manatees. We hebben de tour van 6.15 bij Birds underwater. Daarna rijden we naar Orlando.
Dag 8: Orlando
Dag 9: Orlando
Dag 10: Orlando
Dag 11: 's Morgens vertrekken naar de Everglades en 's avondes terug naar Orlando.
Dag 11: Orlando Dingen wat tot nu toe in de planning staan voor in
Dag 12: Orlando Orlando te doen zijn:
Dag 13: Orlando Island of Adventure
Dag 14: Orlando Epcot
Dag 15: Orlando Thyfoon Lagoon
Dag 16: Orlando Dagje naar Kennedy space center
Dag 17: Orlando Winkelen
Dag 18: Orlando Oldtown, Downtown Disney, Dagje Daytona Beach
Da9 19: Orlando Lekker eten :razz:
Dag 20: Ft Myers
Dag 21: Key West
Dag 22: Key West We willen graag gaan snorkelen iemand die een goede
Dag 23: Key West toeroperator weet?
Dag 24: Miami
Dag 25: Miami Terug reis naar Nederland!

Zo dat was hem. :)

Greets Carmen en Remy

Teleton
04-09-09, 16:53
Zo dat was hem. :)

Volgens mij wordt het hem...; de vakantie van je leven! Met alle ingredrienten die een FLoridavakantie nodig heeft, inclusief een cruise voor een s-prijsje. 't Lijkt er op dat je vriend ook een virusje opgelopen heeft, anders zou hij zich nooit laten verleiden tot een tweede bezoek. Wordt het een hotel in Orlando of hebben jullie een andere keuze gemaakt en de onvermijdelijke vraag tot slot: kunnen we ook een reisverslagje tegemoet zien??

carmen1988
08-09-09, 16:14
Hey Teleton

Haha ja inderdaad mijn vriend gaat ook heel erg graag naar Florida!! In Orlando hebben we voor 2 weken The Fountains, Blue green resort. Ligt naast Seaworld erg mooi! Over de reisverslag weet ik nog niet ben nog aan twijfelen :D Zoniet zal ik zeker als ik terug ben verslagje doen!

Groetjes

pascalbrouwers
08-09-09, 17:49
Hoi Carmen,
Schemaatje ziet er prima uit.
Ben benieuwd welk hotel jullie geboekt hebben voor de eerste nacht Orlando....

1 dag vind ik onlogisch.
Ja goed onlogisch....:lol: alleen veel reis tijd kwijt voor een paar uurtjes everglades.
Overweeg eens om dit een paar dagen naar achteren te schuiven en te combineren met Ft meyers.

Ieder geval veel plezier, en ben zeer benieuwd naar jullie ervaring met de disney cruise.

Groet,
Pascal

carmen1988
15-09-09, 20:20
Hoi Pascal.

De eerste nacht hebben het Howard Johnson Maingate East hotel. Voor maar 28 dollar!! :D We zijn er toch maar alleen de nacht.

Ja ik weet het maar in die dagen van Ft myers hebben we ook geen tijd. Ach ja dan maar een dagje veel rijden.

Nou ik laat je in iedergeval iets weten als ik terug ben van de cruise!!!

Bedankt he nog voor de handige links!

Groetjes Carmen

pascalbrouwers
15-09-09, 20:31
Hoi Pascal.

De eerste nacht hebben het Howard Johnson Maingate East hotel. Voor maar 28 dollar!! :D We zijn er toch maar alleen de nacht.



Groetjes Carmen

1 voordeel, kan het manneke s'avonds nog even naar Old town.
Ligt daar kort in de buurt.
Heeft hij ook iets :-D

Ieder geval veel plezier,
Pascal

Orangedevil
17-09-09, 02:13
Naast het hotel(Howard Johnson) zit een splinternieuwe midgetgolfbaan echt leuk. Oh ja en een IHOP en onbeperkt kreeft eten bij Lobster feast.:-P

Toen wij in howard johnson east zaten was het zwembad tot 12 uur open!

carmen1988
30-11-09, 20:27
Hallo allemaal,

Ik ben helaas alweer een dikke 7 weken terug van Florida :( Maar we hebben het dan ook echt geweldig gehad!!

Wil even paar dingen kwijt die me erg goed bevallen zijn.

Ik zal maar beginnen met de 5 daagse Disney Cruise op de Disney Wonder. In een woord GEWELDIG! We hebben ik totaal 306 euro per man betaald, en ik kan je zeggen je kunt in dit geval echt voor weinig geld op de eerste rang zitten! :) Disney cruises is echt heel goed geregeld. Inchecken gaat heel soepeltje, eten is echt heerlijk, leuke theater shows, super bediening, perfect onderhouden kamers ( en schip ) enz! We hadden een hele mooie kamer met een heel groot raam met uitzicht op zee! :-({|= Kamers worden 2 keer per dag schoongemaakt, 1 keer 's morgens en een keer 's avonds. Eten en driken hele dag verkrijgbaar (softdrinks). Cocktails zijn ook erg lekker, je moet er wel voor betalen maar vond de prijs erg meevallen. $5 per stuk en met happy hour 2 voo $5,- Sunken Treasure is erg aan te raden jam! Maar goed voor de mensen die er over denken om een Disney Cruise te maken echt doen het is ons er goed bevallen! Zo goed zelf dat ik er weer een geboekt heb voor 20 Maart 2010!

Wat ons ook erg leuk was is de Manatee swim in Crystal River met Birds underwater! Het is wel vroeg op (6,30 aanwezig zijn) maar dan heb je ook wat! We hebben heel veel Manatee's gezien. Volwassenen, pubers en babys. Ze waren allemaal heel speels. De baby zwom echt met je mee en vondt het heerlijk om gekriebeld te worden en met je spelen. We hebben ook met een groepje volwassen Manatee's gezwommen en deze waren erg speels! Zo erg zelf dat ze me achter naar zwommen naar de boot en voor het trapje gingen zitten om nog te worden geaait! Echt heel leuk!

We hebben in Crystel river ook een heel lekker lokaal visrestaurant gevonden. Ongeveer 3 minuten van Birds underwater af. Genaamd Charlies Fish house Restaurant! Ik hou helemaal niet van vis en mijn vriend juist weer wel. Maar zelf ik vond het heel erg lekker. De hele tafel stond letterlijk vol met eten! We hebben de helft nog niet eens opgekregen en waren in totaal iets van 35 dollar kwijt. En daar hebben we heerlijk en veel voor gegeten! Echt een aanrader.

Ook een leuk plaatje om te bezoeken trouwens is Sint Augistine. Echt een heel mooi dorp, het is net alsof je een 17 eeuws dorpje binnen loopt erg leuk!

Wel een min punt. We zijn een dagje naar de Everglades gegaan, naar de Alligator Farm. Maar dit is me erg tegen gevallen. Airboat ride was erg kort. Tegen over andere airboat rides waar ik mee geweest ben. Dieren zaten ook niet in een echt goed onderkomen, en de snake show vondt ik die man wel erg ruw met die beesten omgaan :S Ik zou dat park niet aanraden.

Voor de rest hebben we een hele leuke maand gehad en gaat het allemaal veel te snel voorbij! :) Erg veel gedaan en gezien.. dus heel erg veel mooie herineringen.

Bqtje
01-12-09, 16:44
Dank u , voor de informatie . Hier heb ik veel aan . Onze volgende reis zal er ongeveer zo uit zien als de uwe ! :D

carmen1988
28-01-10, 21:07
Fijn om te horen veel plezier alvast!!