PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lianne & Maurice van de Pol



Mauricevandepol
03-09-09, 20:02
Hoi,

Wij zijn Lianne en Maurice van de Pol en wij zijn Miami-verslaafd! We gaan dit jaar voor de 5de keer in 7 jaren. In 2002 voor de 1ste keer Florida bezocht en sindsdien willen we er iedere keer weer naar terug. De 2de keer hebben we een rondrit door 7 staten gedaan maar begin- en eindpunt was uiteraard Florida. Kenmerkte de 1ste 3 jaren zich nog door grote afstanden af te leggen. De laatste en komende reis beperkt zich tot de Oost-kant van Florida. Dit jaar is de route landen op Miami (vanaf Dusseldorf met Air Berlin), 1 dag naar Daytona Beach (Biketober weekend), 1 dag West Palm Beach (Brad Paisley concert), 3 dagen Fort Lauderdale (vrienden bezoeken), 8 dagen Miami (shoppen, South Beach, Miami Heat of Dolphins) en 4 dagen Key West voor Fantasy fest.

Oh ja, we zijn beiden rond de 40 en geen kids.

Teleton
04-09-09, 16:44
In 2002 voor de 1ste keer Florida bezocht en sindsdien willen we er iedere keer weer naar terug.

Hi, Lianne en Maurice en van harte welkom op dit fijne vakantieforum voor FLoridaliefhebbers. Jullie hebben al heel wat afgereisd in de VS maar het lijkt mij dat jullie afgestudeerd zijn op het onderwerp Miami. Hoewel er al veel info over beschikbaar is, komt dat toch goed uit, want er worden best wel veel vragen over deze stad gesteld dus misschien kunnen jullie ook andere forumleden behulpzaam zijn.

Misschien leuk om jullie reis in de rubriek "op een rijtje" te laten noteren? Ennne..., zijn jullie ook van de reisverslagen of houden jullie de belevenissen liever onder de zonneklep? In elk geval, veel plezier op dit gezellige en leerzame FLorum!

Ta2 Gerrit
04-09-09, 17:34
Ook namens mij a very warm welcome :-)
Voor de Biketoberfestdag zou ik de Zaterdag (de 17e) nemen. Lekker druk op Main Street.

En natuurlijk Destination Daytona even aandoen. Zeker de extra mijlen waard.

Mauricevandepol
06-09-09, 14:35
het lijkt mij dat jullie afgestudeerd zijn op het onderwerp Miami. Nou met name South Beach.



dus misschien kunnen jullie ook andere forumleden behulpzaam zijn. Zullen we zeker doen!


Ennne..., zijn jullie ook van de reisverslagen . We gaan ons best doen maar druk druk druk....


In elk geval, veel plezier op dit gezellige en leerzame FLorum! Thnx!

Mauricevandepol
06-09-09, 14:39
Ook namens mij a very warm welcome :-)
Voor de Biketoberfestdag zou ik de Zaterdag (de 17e) nemen. Lekker druk op Main Street.

En natuurlijk Destination Daytona even aandoen. Zeker de extra mijlen waard.

Thnx voor het welkom en de tips. We zijn helaas alleen de vrijdag daar maar dan loopt het ook al aardig vol (we zijn er al eerder geweest namelijk). Zaterdag moeten we via Fort Lauderdale weer naar West Palm Beach voor het Brad Paisley concert.