PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jaws



Jaws
02-09-09, 16:37
Hallo allemaal
Ik wil volgend jaar met een vriend (met z'n 2en dus) voor het eerst de VS bezoeken.
We weten nog niet precies hoe we dit gaan aanpakken en hoe de reis zal gaan verlopen, vandaar dat ik me op deze site heb geregistreerd voor meerdere info

We zijn zelf alle2 22 jaar en waarschijnlijk 1 van de jongste bezoekers op deze site :razz:

we hebben zoiets van als we t nu niet doen is de kans groot dat t nooit meer doorgaat.

De komende weken zullen jullie dus wel wat vragen voorbij zien komen, prepare yourself ;)

groeten,

Jaws

Teleton
02-09-09, 17:53
Hallo met z'n beitjes en welkom op dit vrolijke Florida vakantieforum, ook (juist?) voor de jonge en nog onervaren reiziger! Er is hier een schat aan informatie en mocht je daar nog niet genoeg aan hebben, dan staat vragen vanzelfsprekend vrij. D'r is hier altijd wel iemand die jullie op weg kan helpen, de weg kan wijzen of (en dat is in veel gevallen zo) direct een antwoord kan geven. Dus, voorlopig veel leesplezier hier ennnne......, kom maar op met die vragen over Florida!

Ta2 Gerrit
02-09-09, 17:57
Nou, kom maar op met die vragen, we zijn er helemaal klaar voor :-)

In ieder geval een warm welkom op dit fraaie en informatieve Florum voor vakantie verslaafden.
Of je de jongste bent waag ik te betwijfelen. De meeste mensen hier gaan naar Disney.
Die zijn allemaal nog een beetje kind, al zeggen ze dat ze het voor hun kinderen doen ;-)

Maar je hebt helemaal gelijk, gewoon gaan, anders komt het er niet meer van.
Let wel, als je één keer gegaan bent, kom je er ook niet meer van af, helaas :-) :-)

Njit
02-09-09, 19:28
Maar je hebt helemaal gelijk, gewoon gaan, anders komt het er niet meer van.
Let wel, als je één keer gegaan bent, kom je er ook niet meer van af, helaas :-) :-)

Je kan maar beter vroeg genoeg beginnen :)

Julo
03-09-09, 14:34
ik ben ook 22 en al 4 keer geweest

Lea
03-09-09, 14:52
Let wel, als je één keer gegaan bent, kom je er ook niet meer van af, helaas :-) :-)


Sluit ik me volledig bij aan , ook mee besmet sinds vorig jaar dus weet waar je aan begint :grin::grin:

Jaws
03-09-09, 17:24
Bedankt voor alle reacties

:) ik ben bang dat dit niet de enige keer zal zijn, aangezien ik altijd grote wens heb gehad om de states te bezoeken

Dit jaar iig Florida, en ooit nog een keer het zuidwesten

Met mijn 22 jaar 1 van de jongeren bedoel ik zelfstandig op vakantie gaan vandaar ;)

We gaan het allemaal zien, eerst maar goed plannen en niet te veel uitgeven komende maanden (ben student :p)