PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nadia



Nadia
19-07-05, 17:15
Hey hey mensen,


Ik ga me voorstellen,
Ik ben Nadia, ben 20 jr oud, woon in noord brabant......
Wat ik over mezelf kan vertellen.....ik hou van uitgaan,winkelen,leuke dingen gaan doen zoals pretparken, ook van amerika ha ha ha :lol:
Ik ben gek op amerika het is zo geweldig land.......Mijn Favoriet stad is Miami en Los Angeles. :D
Maar ik ben nog nooit in Amerika geweest.......wel heel veel gehoord en sites gelezen.......Maar goed nieuws is dat ik met mn vriend over vier weken naar Florida gaan op vakantie..... Maar we gaan daar rondreizen van Miami naar orlando...... het lijkt ons erg spannend.... Maar mijn vriend is erg erg erg gek op Florida hij heeft altijd gewild om erheen gaan. dus over vier weken is al zover spannend we kunnen helaas niet wachten ha ha ha...... :wink: Miami vliegveld is niet zo best we moeten wel zeker uitkijken want we horen veel verhalen dat daar niet zo best is.....mwah kan iemand daarover erop antwoorden geven zodat we minder zorgen moeten maken...... want het is eerste keer voor ons beide vandaar :? .......
alvast bedankt ...tot horens dan weer

Window
20-07-05, 09:14
Hoi Nadia, welkom op het forum!

Jij en je vriend zullen je uitstekend vermaken in Florida, en met de voorpret denk ik ook. Ik ben het met je eens dat het best een spannende ervaring is, zeker de eerste keer.
Miami Airport heeft inderdaad niet zo'n beste reputatie. Ten eerste is de kans groot dat je door het personeel eerst in het Spaans zal worden aangesproken. Er is in Miami een grote populatie Cubanen. Ten tweede is het vliegveld zelf niet erg mooi (of) overzichtelijk, en het is er bijna altijd erg druk (logisch). Ten derde, en misschien het belangrijkste, moet je in de buurt van het vliegveld niet de toerist uit gaan hangen. In delen van Miami heerst veel criminaliteit en Miami Airport staat nou net in een slechtere buurt. Je hoeft op zich niet bang te zijn, maar ik zou wel een beeeetje opletten en proberen niet op een toerist te lijken. Stop niet met je auto in de directe omgeving van het vliegveld om op de kaart te kijken, rij niet daar doelloos rond om de tijd te doden of wat dan ook. Ook de burger king/mc donalds etc raad ik in de directe omgeving van het vliegveld af. Je hoeft heus niet voor je leven te vrezen of iets dergelijks, maar reken maar dat je beroofd zult worden als je hen de kans geeft om te ontdekken dat jij een toerist bent (en dus een hoop centjes op zak hebt) en niet helemaal weet waar of wat je aan het doen bent.
Als je er bent, merk je meteen wat betrekkelijk veilig is en wat niet. Ik zou gewoon eerst naar mn hotel gaan en mn zaakjes op orde krijgen, en dan pas de buurt gaan verkennen. Waar verblijf je?

tamara
20-07-05, 23:49
Laat je goed informeren over waar je wel en niet mag komen in Miami.
Wij hadden onze reis bij hotelplan geboekt en iemand van hotelplan woont in Miami en die gaat dus de toeristen die naar Miami komen via hun organisatie af bij het hotel waar ze zitten.
Zij had dus op onze plattegrond een kruis gezet waar we niet moesten komen en daar zijn we dus niet geweest.
Wel kwamen we een keer in een wijk terecht, en daar zijn we gelijk weer uit gereden, daar stonden dus verslaafden aan de kant van de weg.
Wij hebben verder geen last van criminaliteit gehad en op Miami airport hebben we ook geen problemen gehad.
Het is inderdaad balen dat ze er Spaans spreken.
We waren trouwens voor de dag dat we naar huis gingen, gaan kijken hoe we naar het vliegveld moesten rijden.
Groetjes Tamara

Nadia
22-07-05, 23:16
hey hey :D

Bedankt voor het beantwoorden........
Ja nu heb ik duidelijk goed begrepen toch baal ik erom dat ze spaans spreken..... maar ja we doen ons best, we gaan ook niet als gekken doen, want het is eerste keer voor ons beide.

we gaan hotel verblijven in miami de naam van hotel is Dorchester.
en in orlando hotelnaam howard johnson maingate west.
naples baymont Inn.......ken je deze hotels? of het goeie is geen idee.....

we hebben geboekt door D-reizen het is alle all pakket.....
maar ja we zijn heel benieuwd naar.

Window
23-07-05, 09:58
Ach, buiten de (slechtere) wijken van Miami is het Spaans al eigenlijk geen probleem.
Wat je hotels betreft... Dorchester ken ik niet, maar Howard Johnson en Baymont Inn zijn over het algemeen wel nette hotels met (vooral de HoJo) een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar in die specifieke locaties ben ik niet geweest. Naples is een van de mooiste plaatsen in Florida, vind ik (ookal wordt het helaas alsmaar drukker en drukker) en ik vermoed dat Baymont Inn geen problemen zal opleveren.
Het zal wel goedkomen hoor :)

Nadia
24-07-05, 22:52
Dank je wel voor antwoorden,
ik heb nog een vraagjes

Ik hoorde dat het wel mogelijk is om met dolfijnen mee zwemen bij seaworld ik vraag me af hoe het duur is 1 dagje met dolfijnen mee zwemmen en toegang hoeveel het kost,
ik heb wel site gelezen maar snap niks van, misschien kan iemand daarop antwoorden geven
normaals bedankt :D

Nadia
24-07-05, 22:53
window, misschien heb je wel verstand van,
ja we zijn heel erg benieuwd naar.... alles komt heus goed.
als we terug van amerika komen dan vertellen we vast wel hoe het gegaan is.

weet je over dolfijnen?
hopelijk wel......

ik hoor t wel van jullie :wink:

Njit
25-07-05, 00:04
Waar kan ik zwemmen met dolfijnen?
Er zijn meerdere plaatsen in Florida waar je kan zwemmen met dolfijnen. Op het forum zijn daar twee onderwerpen over geplaatst: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=73 en http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=9

ps, in de FAQ staan nog meer fijne vragen en antwoorden.
Zie deze pagina: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=310

Nadia
25-07-05, 02:18
Nijt,

bedankt voor het hulp, maar probleem is dat ik niet zo vloeiend engels spreek,
daarom heb ik hulp nodig die meer verstand en ervaring heeft om mij doorgeven welke plaats en waar en hoe duur is om dolfijnen mee zwemmen al ik niet verstand heb en heb ook site gelezen ik snap er niks van daarom heb ik dit gevraagd anders zou ik niet doen :wink:

Njit
25-07-05, 08:33
Soms he... :) :)

http://img318.imageshack.us/img318/9752/nijt8gq.png (http://imageshack.us)

Nadia
25-07-05, 18:20
soooorrrrieeeee hahahahahahahahahaa :D

ilonakuijten
26-07-05, 16:25
Hey Nadia wij gaan 9 augustus met dolfijnene in Discovery cove zwemmen dat is van seaworld het is 247,00 euro per persoon

tamara
26-07-05, 17:39
In Orlando kun je inderdaad zwemmen met dolfijnen.
Wij hebben dat bij Discovery Cove gedaan dat is tegen over Sea World
Het is best duur iets van 250 euro p.p. (in 2003 dan he)
Je kunt dan de hele dag in het park zwemmen tussen de vissen/rogge, gebruik maken van handdoeken snorkels etc. en natuurlijk zwemmen met de dolfijnen (dat duurd ongeveer een uur) en er zit een lunch bij.
Voor meer info kijk op www.discovercove.nl
Groetjes Tamara

p.s. als je met de dolfijnen gaat zwemmen in discovery cove kun je met dat pasje ook gratis naar Busch Gardens (tampa) en Sea World (reserveer het zwemmen wel ruim van te voren er mag maar een bepaald aantal mensen per dag het park in)

Nadia
28-07-05, 14:14
hey ilona,
bedankt dat je dit hebt gereageerd....... dan wens ik je een fijne vakantie toe.....hopelijk vind je heel leuk ha ha ha ha is het eerste keer voor je? of ben je vaak in florida geweest......

Tamara harstikke bedankt dat je alle moeite voor hebt gedaan om beantwoorden...echt toppie ik ben heel erg blij mee en heb alles opgeschreven wat je helemaal zeide...
echt bedankt en ik wou ook aan brenda bedanken voor email....
:D :D :D :D

ilonakuijten
28-07-05, 20:09
Ik ga ook voor de eerste keer en ik heb er echt kei veel zin in.
Nog 1 dag werken.
Ik laat wel weten hoe het zwemmen was.

groetjes

Nadia
28-07-05, 20:33
hey hey ilona

Heel graag dat je me laat weten hoe het was gegaan......
zoooo ik heb ook heel erg zin in maar moet nog over vier weken wachten :(
ha ha ha ha ha komt wel goed..... hoelang ga je daar blijven...En ga je ook rondreizen?
Ik wens jullie alvast een fijne vakantie toe en genieten jullie maar er van.
en ook alvast goede reis toegewenst van heen en terug.

:wink:

Daniel24
28-07-05, 23:40
hey hey ilona

Heel graag dat je me laat weten hoe het was gegaan......
zoooo ik heb ook heel erg zin in maar moet nog over vier weken wachten :(
ha ha ha ha ha komt wel goed..... hoelang ga je daar blijven...En ga je ook rondreizen?
Ik wens jullie alvast een fijne vakantie toe en genieten jullie maar er van.
en ook alvast goede reis toegewenst van heen en terug.

:wink:


Kijk maar op onze weblog daar zie je een planning

Nadia
28-07-05, 23:51
hey hey daniel24,

Ik kan je weblog niet vinden, misschien kan je adres van site aan me geven zodat ik het allemaal kan lezen.

alvast bedankt :D

Nadia
28-07-05, 23:52
sorrie daniel24,

Ik heb het gevonden......onderaan van je bericht... wat ben ik dom :lol:
ha ha ha ha ha
ik ben heel benieuwd naar ik ga vanuit lezen.......
bedankt :D

Nadia
29-07-05, 12:27
soooww keiiiimooie foto man,
echt leuk om te zien dat jullie genieten,
nu snap ik wel waarom veel mensen naar florida willen gaan op vakantie of wonen.

dan wens ik jullie heel veel vakantieplezier toe en ook goede reis toegewenst van heen en terug :D
oppassen voor die orkaan ha ha ha :lol:

Nadia
17-08-05, 03:09
Nog twee weken gaan we uiteindelijk naar Amerika

Ik kan echt niet wachten ha ha ha ha :shock:

Cassandra
17-08-05, 03:20
Welkom Nadia,

Nog volhouden, dan is zover dat jullie naar America gaan.

Laat ons graag weten hoe het gegaan is als jullie terug van America komen. :wink:

Nadia
17-08-05, 23:27
dank je wel...........................................
:D :D :D :D
zal ik zeker doen............mn verhalen vertellen als ik terug ben van amerika........................................... ........
8)