PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: jan en ria



jawa
29-08-09, 19:49
Hallo,

na veel zoekacties op internet op dit forum gestuit. Wij willen volgend jaar begin mei naar Florida wellicht. Zijn nu aan het zoeken voor goedkope tickets.
Volgens een collega die wel meer dan 5 keer in Florida was worden de tickets in september goedkoper en anders wellicht in januari. We zien wel.
Denk dat we hier best goede tips kunnen halen en wellicht ook brengen.

corrus
29-08-09, 20:10
Ik denk dat je collega een grape heeft gemaakt, want ik zou niet weten waarom de vliegtickets voor mei 2010, ineens in september goedkoper zouden worden...
En als je pas in januari 2010, vliegtickets voor mei gaat kopen ga je behoorlijk wat meer betalen.
April/mei is het voorseizoen en begint al aardig vol te lopen...
Ikzelf vlieg nog al eens de grote plas over, zo ook eind april. en geloof me het begint al lastig te worden om een heel voordelige vliegticket te vinden.
Ik heb ze gelukkig al gekocht... (een aantal maanden geleden) :D

lucdupont
29-08-09, 21:50
wij gaan nu in november en hebben onze tickets gekocht bij connections aan ongeveer 330 euro/stuk heen en weer!dit was in januari dit jaar.naar verluidt zou dit elk jaar zo zijn

Yvet
31-08-09, 11:00
Ik denk dat je collega bedoelt dat je ze vanaf oktober kunt kopen voor touroperators prijzen.

Er zijn al veel mensen die geboekt hebben voor die periode want tikcets worden vrijgegeven vanaf 330 voor de vlucht.

Mensen van het forum en de die hards hebben dus allang geboekt.
En de goedkopere klasse zal ook wel al redelijk vol zitten.

Touroperators maken nog vaak prijsafspraken met maatschappijen en zo kan het zijn dat je daar dus vanaf oktober weer leuke prijzen gaat zien.

Njit
31-08-09, 11:05
Alleen zit je bij een Touroperator weer vast aan de rest van het pakket dat de Operator aanbied met hotels en huurauto. En het leuke van het Forum is juist dat je je eigen pakket kan samenstellen met wat hulp van ervaren leden..

cloggie68
31-08-09, 11:12
Wij hebben ook allang geboekt, begin juni al... niet eens zo goedkoop (iets meer dan 500 euro per persoon) maar gewoon omdat we graag rechtstreeks met Martinair wilden. We zien nu dat die tarieven voor mei al flink zijn gestegen.