PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwemmen in buitenwater



flowerscaper
28-08-09, 13:51
In oktober vertrekken wij voor 3 weken naar het zonnige florida.
Wij verblijven in het Marriott village at Little Lake Bryan.
Zoals de naam al zegt zijn er overal kleine meertjes.
Bij ons vorige boezoek zijn deze meertjes ons totaal niet opgevallen omdat we niet echt off road zijn gegaan.
Mijn vraag is of het done is om in deze meertjes te zwemmen en of het uberhaubt mogelijk is, aligator wise?
Toevallig iemand ervaring hier mee?

corrus
28-08-09, 13:53
Ik ben niet zo op gators, die vindt je vrijwel in ieder meertje...

Ik houd 't wel op een zwembad... :D

Renske1978
28-08-09, 17:34
Als ik een Florida een meertje zie zorg ik dat ik zeker niet te dicht bij de waterkant kom, met name vanwege die gators.

Meri
28-08-09, 18:01
Ik zou het maar gewoon bij een zwembad of zee houden. En niet te dicht bij die meertjes komen.

Teleton
28-08-09, 18:06
Mijn vraag is of het done is om in deze meertjes te zwemmen en of het uberhaubt mogelijk is, aligator wise?


en turtle wise zou ik het ook niet doen. Ken je de alligator snapping turtle?

HGBSLDZWm0Q

Meri
28-08-09, 18:28
Mooi filmpje teleton. Aan de turtle had ik ook nog niet gedacht, die wil je ook niet tegen komen:shock:.

flowerscaper
29-08-09, 00:09
my dear,,, that turtle is evil!!

wel een beetje jammer mensen, ik had nog wel zo gehoopt dat het zou kunnen! het ziet er zo uitnodigend uit! Met dit in het achterhoofd moet ik het inderdaad achterwege laten!

Iedereen bedankt in ieder geval!

koenkamphuys
01-09-09, 20:16
Er zijn meertjes waar je je beter niet kunt vertonen en meertjes waar de lokale bevolking met gerust hart gaat zwemmen, vissen of kanoën. Dus informeer of het veilig is. Ik heb me altijd verbaasd waarom het ene meer kennelijk vergeven is van de alligatoren en andere helemaal niet.

Over het algemeen: alligators zijn redelijk schuw (anders dan krokodillen) en zolang ze niet gewend zijn aan mensen zullen ze meestal koppie onder gaan en wegzwemmen. Met de nadruk op meestal.

Renske1978
01-09-09, 21:01
Is het niet zo dat ze gewoon een aantal gebieden hebben afgezet? ik zie langs de weg weleens afzettingen en erachter inderdaad een flinke plas met allemaal huisjes eromheen, ik kan me niet voorstellen dat die afzettingen alleen tegen mensen zijn.

Orangedevil
02-09-09, 01:46
Wij hebben vorig jaar gezwommen in Kelly park. Das ook in de vrije natuur maar daar word het volgens mij wel goed in de gaten gehouden. Wij hebben trouwens slangen,bevers,schildpadden gezioen in het water.

Renske1978
02-09-09, 19:59
Inderdaad, ik hoef echt geen slangen tegen te komen tijdens mijn zwemtochtje en ook geen alligator snaping turtle, die ook op zeker in die regio wonen.