PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Lauren: Orlando - Fort Lauderdale met de kerst



Lauren
28-08-09, 13:39
We gaan in december voor de eerste keer naar Florida. Nu heb ik het volgende reisschema gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

19/12 A'dam - Orlando
20/12 Orlando
21/12 Orlando
22/12 ?
23/12 ?
24/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
25/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
26/12 Key West, Hotel Southernmost on the Beach
27/12 Miami Beach
28/12 Miami Beach
29/12 Miami Beach
30/12 vertrek om 11.45 AM Fort Lauderdale
31/12 Amsterdam

We (met kids van 18 en 14) houden niet van pretparken. Willen in Orlando naar Cape Canaveral en shoppen.
Ik ben er nog niet uit waar de overnachting wordt aan de westkust en of het 1 stop wordt of twee. Wat zouden jullie aanraden? Kerst vieren we op Key West, daar heb ik het hotel al geboekt. Dat leek mij wel verstandig.
Is het aan te raden de laatste nacht in Fort Lauderdale te slapen?
Hebben jullie nog meer tips?
Alvast heel erg bedankt,

Groet, Lauren

Alexje
28-08-09, 21:23
Wij zijn in mei 2009 vanuit Orlando naar Naples gereden, paar dagen strand en vanuit daar via de 41 door de Everglades voor de Alligators natuurlijk naar Miami.
Even voor Miami kan je naar beneden richting de Keys.....
Deze rit duurt ongeveer 2 uur als je gewoon op je gemak rijdt en de tijd neemt voor de omgeving, onderweg zou je nog een rit kunnen maken in een airboat, een hele belevenis.
Ook zijn wij vanaf Fort Lauderdale terug gevlogen, 1 dag voor vertrek in een hotel daar en nog lekker gewinkeld in het mega winkelcentrum Saw Grass Mills echt een aanrader om je laatste dollars op te maken.
Alvast een fijne kerst!:razz:

Susie One
28-08-09, 22:14
Ik zelf zou voor 1 nacht Naples doen. De autorit van Naples naar Key West kan voor de kinderen net ff te lang zijn. je kan er voor kiezen om de andere nacht in key Largo te verblijven en dan de volgende dag door te rijden naar Key West. wij hebben zelf vorig erg genoten op Key West.

Susie One