PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mammadenise



Mammadenise
27-08-09, 22:22
Hallo Allemaal,

Dit jaar gaan we rond kerst met zijn drietjes (man, vrouw en dochter van 11) naar Orlando (voor de parken) en daarna een weekje naar de westkust, voor de stranden. Zelf ben ik ooit in Orlando geweest (wegens tijdgebrek alleen door Epcot geraced) , maar dat is al zóóóó lang geleden ;-) en nu gaan we er met ons gezinnetje naar toe. Ik surf met suf op het forum en maak overal aantekeningen van, het is wel héél leerzaam en een geweldig systeem dat iedereen elkaar zo kan helpen met tips enzo. Zelf heb ik geen tips voor handen (ben een aantal malen in LA en omgeving, Boston en omgeving en San Franscisco en omgeving geweest bij familie, maar dan huppel je gewoon achter je familie aan en hoef je niets te regelen).
Wel heb ik van mijn tante die in Florida woont wat foldertjes en een kortingsboekje toegestuurd gekregen, heel handig (al las ik wel al in de kleine lettertjes dat veel aanbiedingen niet gelden tijdens de feestdagen :(). Maar goed, het wordt vast fantastisch, mede dankzij dit forum.

Njit
27-08-09, 22:26
Welkom met z'n drietjes. Kerst is druk maar wel heeeeeeel sfeervol.
Veel plezier met de voorbereidingen.

FloridaVerslaafde
27-08-09, 22:28
Hallo Mammadenise,

Welkom hier op het leuke Florum en veel plezier in Florida.

Groetjes,
FloridaVerslaafde Walter en Ton :cool:

corrus
27-08-09, 22:30
Dit jaar gaan we rond kerst met zijn drietjes (man, vrouw en dochter van 11) naar Orlando (voor de parken) en daarna een weekje naar de westkust, voor de stranden.

Heb je al vliegtickets???

Mammadenise
31-08-09, 20:34
Hoi Corrus,
Ja, die hebben wij als eerste geboekt. We zijn nu bezig met een hotel en vragen ons af of dat beter in het Disney Resort kan of er buiten. Heb al gezocht op het forum, maar heb het antwoord nog niet gevonden. Nog tips?
Groetjes,
Denise