PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: sus



sus
27-08-09, 20:13
graag wil ik me even voorstellen;
Ik ben susanne,40 jaar,getrouwd en mama van 2 kinderen.
sinds enige dagen ben ik vrij aktief met lezen op dit forum.
wat een ontzettend informatief forum:razz:,ik kan wel lezen dat het echt allemaal favoriete florida-reizigers zijn hier! Heerlijk!!
Wij (man-vrouw,2 kids 14 en 11 jaar) willen volgend jaar augustus naar Florida(Orlando) op vakantie .Het zal voor mijn man en mij de 2e keer zijn (1992 op huwelijksreis geweest in Orlando)Het bekende virus hebben wij dus al te pakken..:-P
Ik ben voornamelijk op zoek naar alles wat maar met orlando te maken heeft, van autohuur-vlucht-villa tot shoppingcenters....dus ik kan mn hartje ophalen op jullie forum.....We denken erover om binnenkort volledige info (lees; vlucht-villa-auto-annuleringsverz) aan te vragen bij American Vacations (mede namens dit forum). Als jullie nog tips hebben>>ik hou me graag aanbevolen!!\\:D/

rarossel
28-08-09, 01:19
Hoi Susanne,

welkom op dit forum. Mijn man en ik zijn in 1992 ook voor het eerst naar Florida geweest en vorig jaar en dit jaar met de kids (15, 14 en 11 jaar). Voor volgend jaar zij de vliegtickets ook al geboekt, nog maar 305 dagen. Hoezo verslavend?
Het eerste jaar hebben we via AE geboekt. Dit jaar en voor volgend jaar regel ik alles zelf mede met hulp van dit forum. Is erg leuk om te doen. Veel plezier op het forum!

Groetjes Erika