PDA

Bekijk Volledige Versie : ISIC discounts



Stephanie
18-07-05, 21:50
Hallo,

Ik heb mij vandaag een internationale studentenkaart (ISIC kaart) aangeschaft, maar op de site raak ik er niet echt goed uit waar er nu eigenlijk korting wordt gegeven. Zo staat bvb in het krantje dat je korting zou krijgen in Universal Studios, maar dat vind ik op www.isic.org nergens terug.
Als iemand dus toevallig interessante ISIC kortingen weet in Florida, laat maar weten!

YvesL
28-02-06, 16:58
Stephanie ik weet niet of je al geweest bent naar Florida, maar deze zomer gaan wij en we hebben eveneens een ISIC kaart gekocht op kortingen te krijgen maar de website van isic geeft ons niet echt veel info.

Weet er iemand iets van kortingen voor studenten?

Stephanie
04-03-06, 14:50
We zijn inderdaad intussen al geweest.
In de hard rock cafe kan je een ISIC menu krijgen (maaltijd + dessert + drank) voor ongeveer 13$. Dat hebben we dan ook gedaan in de hard rock Cafe van Orlando, maar in andere hard rock cafe' s geldt het ook.

Was wel grappig, de ober wist niet wat een ISIC kaart is en haalde er dus de baas bij, en die baas was zooooo excited dat eindelijk eens iemand om het ISIC menu vroeg!
Blijkbaar was dat nog bijna nooit eerder gebeurd, en frustreerde het hem dat bijna niemand van die korting op de hoogte is :wink:
Daarom heeft de baas nog een hele tijd met ons staan praten en verteld over alle collectibles die er aan de muren hangen enz. alsof we echte VIP 's waren
:wink:

Ik kan me niet herinneren dat we in Florida nog andere ISIC discounts gehad hebben. Ik geloof wel dat je korting krijgt bij For Your Entertainment (FYE, een cd winkel) maar dat heb ik zelf niet uitgeprobeerd.