PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Kathy



kathy
26-08-09, 15:39
Hallo mede forumleden,

Wij, Mike en Caroline, gaan eerste kerstdag 2009 voor de tweede maal naar Walt Disney World en voor de 5de maal naar de USA. (en dat allemaal sinds we in 2007 voor het eerst naar de US zijn geweest)

Wij zijn 44 en 40 jaar en 13 jaar samen, geen kinderen, en helemaal gek van Amerika en met name van Disney !

Heerlijk land en geweldige parken, zeker voor mensen met een mobiliteitshandicap zoals ik die heb. Hier kunnen wij nog wat van leren. Geweldig.

Ik lees al twee jaar mee op het forum en heb er voor de eerste reis enorm veel informatie vandaan gehaald en natuurlijk insider tips die heel welkom bleken te zijn.

Groetjes
Caroline

dennis_diana
26-08-09, 20:53
Nou, wélkom heten is na twee jaar natuurlijk niet écht meer nodig, maar ik vind het super dat je je nu hebt voorgesteld! Dan kun je ook lekker meepraten én je ervaringen delen! Want na 4 eerdere bezoeken kunnen we je toch wel een kenner noemen! Ik denk dat er zeker mensen baat hebben (net zoals jij de eerste keer) bij je ervaringen/tips! (en dan niet in de laatste plaats om specifieke dingen die met mobiliteitsproblemen te maken hebben.....) Amerika in t algemeen en Disney in t bijzonder zijn idd súper geregeld op dit gebied!!