PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jikke



Jikke
25-08-09, 08:47
Hi!

Mijn naam is Jikke en wij zijn bezig om een reis naar Florida te plannen. In april willen wij met 4 volwassenen en een dreumes de omgeving gaan verkennen. Ik ben één keer eerder in USA geweest en dat was voor een rondreis door Z-W USA en dat was zo'n succes dat we het liefst ieder jaar gaan. Via dit forum hoop ik veel informatie te halen over verblijf, things to do, etc!

Ta2 Gerrit
25-08-09, 08:58
Hallo Jikke, en welkom op dit fraaie en informatieve Florum van vakantieverslaafden.

Ik ben er van overtuigd dat je hier àlles kunt vinden over Florida, maar mocht dat niet het geval zijn, kun je er altijd nog naar vragen. Antwoord gegarandeerd :-)

Njit
25-08-09, 09:40
Welkom. ZW en Florida kun je niet vergelijken maar beide zijn erg leuk.
Niet toevallig de Jikke van het AA-forum?

Jikke
25-08-09, 10:29
Niet toevallig de Jikke van het AA-forum?

Ja, dat ben ik ook :-P. Florida is ook een bewuste keuze om naar toe te gaan met een dreumes van 16 maand. ZW-USA staat zeker weer op de agenda, maar dan als Jens een stuk ouder is.

Groet, Jikke

pyca
25-08-09, 21:42
Ook namens mij welkom hier. Met een kleintje lijkt mij Florida ook een prima keuze. Succes met het plannen e ik hoop dat Florida jullie ook zal bevallen, inderdaad niet te vergelijken met het Westen maar ook heerlijk om te vertoeven.