PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jojo7826



Jojo7826
23-08-09, 11:55
Hallo allemaal,

Wij, ons gezin, gaan volgend jaar naar Orlando\\:D/ Eindelijk is de knoop door, we moet e.e.a. nog wat regelen wat betreft ons werk, maar dat moet volgens ons geen belemmering zijn.
De periode dat we gaan is 24-04 t/m 06/05 2010. Alle tips over hotel + ontbijt zijn welkom. Alle onderdelen gaan we los boeken, dit is goedkoper dan dat we alles onderbrengen bij een reisbureau. Graag willen wij ook nog wel tips ontvangen waar je met kinderen (12jr en 10jr) voor een redelijke prijs 's avonds kunt eten. Waar zijn gezellige winkeltjes.
We gaan wel met Martinair vliegen, rechtstreek heeft onze voorkeur.
Onze zoon heeft een autistische stoornis, heeft iemand nog ervaring met de autipas en of een ander systeem, wat maakt dat wij eventueel niet lang voor atracties hoeven te wachten. Dit is voor hem moeilijk!

We houden jullie op de hoogte als wij geboekt hebben.


Yes, we hebben vandaag geboekt. We gaan naar Orlando, Kissimmee. Van 24/4 t/m 6/5 2010. Via de tip van "desteijntjes" die ons tipte over de site van America Estates, hebben wij een mooie boeking kunnen maken.
Vliegries Martinair voor € 1959,-- (aanbieding tot 14 sept) dit is goedkoper dan rechtstreeks boeken via Martinair
Hotel, Best Western Lakesite, incl. ontbijtbuffet en we verblijven nog 1 nachtje a/h strand van St.Petersburg. Heerlijk wakker worden op mijn (Jolanda) verjaadag a/d Golf van Mexico, wat wil een mens nog meer wensen voor zijn verjaardag.
Ook via American Estates de entreekaarten v. Disney + waterparken geboekt, ook hier stunten ze flink mee.
Dus al met al een mooie deal al zeggen we het zelf. Laat de vakantie maar komen.

Ta2 Gerrit
23-08-09, 14:35
Hallo, en welkom op dit fraaie en informatieve Florum voor vakantieverslaafden :-)

Heel veel antwoorden op jullie vragen zijn al eens op dit forum voorbijgekomen.
Kijk bijvoorbeeld maar eens bij Florida Algemeen (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=11)of typ in de zoefunctie maar eens restaurants (http://www.floridaforum.nl/search.php?searchid=1546504) in.
Die zoekfuntie vindt boven aan iedere pagina in de blauwe balk.

Dan ben je zo een paar uur zoet met informatie op te slurpen. En vragen mag natuurlijk ook. Daar zijn tenslotte de ervaringsdeskundigen voor.

Veel plezier met de voorbereiding van een ongetwijfeld verslavende vakantie.

corrus
23-08-09, 23:25
De periode dat we gaan is 24-04 t/m 06/05 2010.
We gaan wel met Martinair vliegen, rechtstreek heeft onze voorkeur.


Martinair??
Dan mag je nu wel vast deze vliegtickets gaan boeken... De goedkoopste stoelklasses beginnen al vol te raken....

desteijntjes
24-08-09, 12:04
Welkom op dit leuke forum!!! Je zult zien dat Florida/ Orlando zeer verslavend is :-P

Je vroeg tips over hotels, maar als ik jullie was zou ik zeker met kids van 10 en 12 een villa overwegen. Qua kosten maakt het niet veel uit en je hebt veel meer vrijheid en luxe van bv een eigen zwembad en meerdere badkamers en kids een eigen slaapkamer.

Kijk ook eens bij de bekende aanbieders zoals USAFunvacations, American Vacations en American Estates. Dit zijn betrouwbare internetreisbureaus waar vele forumleden al meerdere jaren zeer tevreden over zijn. Ook ik heb bij USAFunvacations al een aantal keer geboekt en kan uit eigen ervaring vertellen dat dit zeer prettig werkt (maar om geen reclameO:) te maken zal dit zeker ook gelden voor de anderen die ik noemde).

Je kunt ook zelf je villa boeken. Daar zijn bv. sites voor als VRBO.com.

Als je een beetje gaat zoeken hier op het forum kom je heel veel informatie tegen.

Wel zou ik net als wat Corrus als zei, niet te lang wachten met boeken. Jullie willen weg in de meivakantie en die is zeer geliefd. Dus de prijzen gaan al snel omhoog!!!

Tja en als je kunt besparen op je tickets zou ik het zeker doen. Des te meer blijft er over om te shoppen:D Wat je heel goed kunt doen in Florida.

En goedkoop uiteten moet zeker lukken in Florida (het blijft wel persoonlijk, wat vind jij goedkoop, wat vind ik goedkoop).

Succes met zoeken en boeken!!!

Jojo7826
24-08-09, 22:32
Hallo,

Bedankt voor je reactie en tips, we hebben vanavond even uitgebreid gekeken op de sites die je voorstelde en hebben al wat gevonden wat onze interesse heeft.
Het is altijd fijn dat je kenners kan vragen voor advies, daarom vinden wij dit forum zo fijn.

Thanks nogmaals
Gr. Jolanda en Jan Fuhler