PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Aggie



aggie
22-08-09, 15:17
hallo luitjes,

Ik ben Aggie,41 jaar en op dit moment zitten wij, geluksvogels, in Orlando!
Ik ben een reisverslag aan het bijhouden en hoop dat jullie het leuk vinden om met ons mee te genieten!
www.cornelussen.blogspot.com (http://www.cornelussen.blogspot.com)

tot later, we gaan effe verder genieten, op naar Epcot! Als we de kids uit het zwembad hebben geplukt...

groetjes van Aggie:p

FloridaVerslaafde
22-08-09, 22:06
Veel plezier daar....

:cool:

Jojo7826
23-08-09, 12:14
Hoi,

In welke villa zitten jullie, wij moeten nog boeken gaan volgend jaar, ziet er goed uit.
Nog een fijne periode gewenst in USA

Gr. Jolanda Fuhler

pascalbrouwers
23-08-09, 13:11
Nou sjengen een hele fijne vakantie gewenst.
Ga jullie vanaf nu volgens.

Groet,
Pascal

aggie
23-08-09, 16:01
Hoi,

In welke villa zitten jullie, wij moeten nog boeken gaan volgend jaar, ziet er goed uit.
Nog een fijne periode gewenst in USA

Gr. Jolanda Fuhler

Hoi,

Wij zitten in Sundown villa, Sandy Ridge, Davenport! Als je dit googled dan krijg je vanzelf de site. Veel succes ermee, de villa heeft echt alles en meer dan verwacht, aanrader dus!

groetjes Aggie

aggie
23-08-09, 16:02
Nou sjengen een hele fijne vakantie gewenst.
Ga jullie vanaf nu volgens.

Groet,
Pascal

Jao, sjenge zien veer zekers, en geneete...dat geit heij ech vaanzellef!

groetjes Aggie

Minnie
25-08-09, 11:27
Wat een leuke blog site heb je zeg!!!!!!! Kun je overal wireless makkelijk op internet???

Groetjes,
Claudine

dennis_diana
25-08-09, 20:10
leuke blog! Ik heb me net even helemaal bij gelezen.... vanaf morgen ga k m dagelijks lezen: hij staat bij mn favorieten!
En ik zie dat je ook je verjaardag gaat vieren in Magic Kingdom?!? Weet je al voor welk 'celebration'kado je gaat kiezen?? En vooral ook een verjaardagsbutton vragen hoor! Zo leuk, als iedereen je feliciteerd!! Je voelt je dan echt helemaal jarig!!

aggie
25-08-09, 23:52
Hallo luitjes,

Leuk al die reacties en fijn dat jullie mijn blog leuk vinden...is de eerste keer, maar het gaat goed!! Ja, ik ga de tegoedbon kiezen, entree hebben we al en ach fastpass hoeft voor ons niet zo nodig, we hebben nog 5 dagen te gaan. Ja, we hebben tot nu toe overal gratis wireless internet, werkt echt heel goed!

greetz Aggie

liesje1967
02-09-09, 16:09
Keileuk om mee te lezen...