PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Liennes



liennes
21-08-09, 16:12
Hallo Florida-gangers.
Ik ben jolien, 23 jaar en ik ga volgend jaar voor het eerst naar Florida. eerst gaan mijn vriend en ik, 10 dagen met mijn vader, vrouw en mijn half zusje met een camper door florida. en daarna gaan mijn vriend en ik nog 10 dagen alleen op pad. ( iemand ervaring met reizen camper florida? ) namelijk nog niks over kunnen lezen.
En ik heb al heel wat uurtjes gelezen hier :grin:
De laatste 10 dagen willen wij een villa of appartement huren, maar daar zijn we nog niet over uit.

alleen de voorpret maakt mij al verslaafd aan FLorida :lol:

Teleton
21-08-09, 16:35
alleen de voorpret maakt mij al verslaafd aan FLorida :lol:

Hallo Jolien en welkom op dit fijne FLorum voor verwende of verslaafde vakantieliefhebbers. Nieuwe forumleden zien we graag en helemaal als ze al verslaafd binnensukkelen, nog mooier is het als ze hun hele familie meezeulen. Genezen kunnen we jullie niet meer; helpen lukt misschien nog wel, al is het aantal forumleden dat met de camper in Florida op stap gaat, niet zo heel groot. Ze zijn er wel, lees hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7672&highlight=camper) maar. Misschien heb je het al gevonden, maar over villa's en appartementen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6640&highlight=villa) is er ook een groot topic.

Wanneer staat de reis volgend jaar gepland of hebben jullie nog geen periode op het oog? En wat staat er zoal op het programma? Hoe dan ook, veel voorpret gewenst!

liennes
21-08-09, 18:09
De vakantie staat helaas gepland in het begin van het hoogseizoen. dat komt omdat mijn half zusje nog op school zit :sad:

We willen o.a gaan zien: key's, miami, everglades, de mooie stranden, en natuurlijk Orlando met pretparken en winkels.
Ik ben nog aan het twijfelen welke parken we gaan bezoeken. maar kom nu al tot de conclusie dat 1 keer Florida niet genoeg is.

Meri
21-08-09, 18:43
Hoi Liennes,

Welkom op deze leuke forum. En dat je al Floridaverslaafd bent voordat je gaat, kan ik mij voorstellen. Dat was ik ook. Ben nu pas voor het eerst in Florida geweest. Ben nu een week of 9 alweer terug, maar heb nog steeds vreselijk veel heimwee. We zijn nu al internet aan het afstruinen voor volgend jaar.:razz::razz:

Veel plezier hier op de forum.

Groetjes,
Meriam

corrus
21-08-09, 23:12
en daarna gaan mijn vriend en ik nog 10 dagen alleen op pad. ( iemand ervaring met reizen camper florida? ) namelijk nog niks over kunnen lezen.

Hopelijk is je vriend 25 jaar of ouder... Anders ben je voor de camperhuur een godsvermogen kwijt...

:D

liennes
22-08-09, 14:58
de laatste 10 dagen gaan we niet met de camper maar villa en auto.