PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Stefan



steefer
19-08-09, 13:26
Hoi Florida liefhebbers,

Ongeveer 4 jaar geleden zijn mijn vriendin en ik al eens naar Florida / Orlando geweest voor 9 dagen. Dit is ons zeer goed bevallen en willen graag nog eens een keer. Nu komen we echter met 5 man sterk :)
De vorige keer zijn we bij Universal Studio's geweest, Kennedy Space Center, Wed en wild, clearwater beach (daar was trouwens een man / millionair die een miljoen dollar uitdeelde op het strand en scheen dit elk jaar te doen \\:D/) en seaworld.

Samen met onze zoon en 2 dochters gaan we volgend jaar (waarschijnlijk september 2010) weer naar Orlando en dit keer willen we een villa huren met prive zwembad. (iemand nog goedkope adresjes?) We willen nu wel wat langer ongeveer 15/16 dagen.

We zijn nu al druk bezig met de boel te berekenen en te oriënteren waar we straks naar toe willen dus als iemand nog echt wat goede tips heeft wat we zeker niet moeten missen hoor ik het graag :).

Groetjes Stefan

Njit
19-08-09, 13:54
Welkom Stefan op het gezellige FLorum. Je bent al helemaal verslaafd geraakt aan Florida zo te lezen. Lang kunnen uitstellen om weer opnieuw te gaan maar nu is het toch bijna weer zover.

Wat betreft Villahuur kun je hier kijken voor wat adressen: FAQ: Villa huren in Florida (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6901)
En voor goede tips kun je het beste eens wat reisverslagen doorlezen.

cloggie68
19-08-09, 14:34
Je kunt op ons blog vinden welke villa wij huren in mei... maar nog geen ervaring mee (we gaan er voor de 1e keer heen).