PDA

Bekijk Volledige Versie : Vanuit hotel 2 daagse reis maken



utah
16-08-09, 07:14
We zijn dus van plan om weer een keertje te boeken in het Rosen Plaza op Int Drive en dit voor 21 dagen.

We zouden tussendoor een weekend ( waarschijnlijk eerste weekend) naar Naples trekken voor 2 dagen.

Laten we onze kamer dan gewoon gereserveerd of zeggen we toch beter op?
Kan je sowieso de" huur" van je kamer laten doorlopen zelfs al ben je er 2 dagen niet?

Het is de bedoeling het meeste achter te laten in Orlando en dan na het weekend terug te keren naar het hotel.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Anthonie
16-08-09, 08:08
Hoi

Ook wij hebben dit eens gedaan, we zijn toen een weekend naar Sarasota geweest. Als je dit aangeeft bij de receptie dan wordt je kamer verzegeld, dit is tenminste wat ze bij ons hadden gedaan. Wij zaten toen in Quality Inn Plaza, dit is van dezelfde organisatie.

Gr
Anthonie

rreedijk
16-08-09, 17:02
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat ik de afweging maak aan de hand van de kosten (iederes portemonnee ziet er anders uit) en energie die het kost.
Het inpakken en uitpakken en slepen met de koffers zou voor mij een rede kunnen zijn om de hotelkamer gewoon aan te houden. Maar als je een dure hotelkamer hebt dan kan het wel weer rendabel zijn om uit te checken en die centjes weer te gebruiken om lekker te eten of te shoppen (etc).
Su6 met het maken van je beslissing.

fitnessmouse
17-08-09, 10:49
Afgelopen keer hadden wij een hotel voor 14 nachten geboekt, en tussendoor het weekend gingen wij op cruise.

Voor ons was het voordeliger om het hotel aan te houden, we hadden een aanbieding 10=14, plus dat we dan ook de Disney tickets voordeliger kregen 7=14.

Ook de huurauto was voordeliger om 2 volle weken te boeken dan in te leveren en weer op te halen
en ach... het was ook wel gemakzucht