PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rick



Rickvandeloo
15-08-09, 02:11
Hallo, Ik ben Rick.
Mijn vader is al heel lang gebruiker van dit forum, hij gebruikt het om vakanties te plannen en informatie te werven over florida. Echt actief is hij zelf nog niet geweest hier zelf (denk dat hij een beetje verlegen is) maar dat zal binnenkort wel veranderen denk ik.

Wat heb ik met florida? Nou het ligt natuurlijk in het mooie land Amerika waar ons gezin wel meer als 1 keer naartoe op vakantie is geweest. Florida vind ik een van de mooiste staten samen met Californië. In het verleden zijn we met het gezin al in onder andere Orlando en Miami geweest en gister heeft mijn vader geboekt voor Miami in mei 2010. Op dit moment zijn we op vakantie in Californië maar deze vakantie is bijna ten einde. Over een paar dagen zijn we weer terug in het koude kikkerlandje Nederland. We zijn 4 weken bezig geweest met druk rondreizen door 4 staten. Maar omdat dit forum alleen over florida gaat ga ik daar niet verder op in.

Onze vakanties zijn meestal geplant door onder andere vakantieblogs van deze site, dus 'to return the favor' ben ik van plan in mei '10 een vlog (videoblog) te maken van alles wat we doen zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten en misschien aan de hand van dat een vakantie of reis te plannen.

-Rick

Nance
15-08-09, 08:17
Welkom op het forum Rick! Nog veel plezier in Californië :razz: