PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: cin



cin
12-08-09, 21:42
ik ben cindy ,en we willen over een jaartje of 2 naar florida om daar een vette vakantie te houden.:sun: samen met mijn man en 2 kids 1 is nu 8 en de ander is nu 3 en een half, ik wil pas over 2 jaar want dan is de kleinste al wat ouder . en aangezien het een lange reis is... nah ja jullie snappen het wel.ik heb een reis gezien voor ongeveer 3000 euro en dan krijg je een auto bij het vliegveld ,2 dagen disneyworld ,hotels inclu ,sealife en een tripje naar de everglades een of ander circus park en een dagje strand. aangezien ik totaal niks weet van daar lijkt het me leuk om voorlopig informatie in te winnen zodat ik straks niet voor verrassingen kom te staan . dus ga ik eens rond neuzen hier. gr cin:wink:

Njit
12-08-09, 21:50
Welkom Cindy. Met twee jaar heb je tijd genoeg om lekker rond te neuzen. Lees vooral veel reisverslagen door, dan kom je alvast in de stemming :)

cloggie68
12-08-09, 22:04
Hoi, welkom hier!
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Florida geweest en hebben gelijk alweer geboekt voor volgend jaar. Onze kids zijn nu 5 en 7 dus ook nog jong. Ze hebben het super gehad! Je schrijft dat je een reis voor een bepaalde prijs hebt gezien. Probeer maar eens e.e.a. hier op het forum te lezen en je zult zien waar je het beste kunt boeken. Probeer ook eerst voor jezelf vast te stellen wat je zou willen want dat is voor iedereen anders. Zonde als je (maar) 2 dagen Disneyworld doet omdat dat nou eenmaal in deze reis zit terwijl je liever langer zou willen, 't is maar een voorbeeld. Wij hebben zelf alles los geboekt (villa, auto, vlucht en toegang) en dat is ons heel goed bevallen en 't meeste heb ik uitgevonden via het forum hier. 't is dus de moeite waard!

cin
12-08-09, 22:20
ik ga zekers ,veel lezen !! dat komt goed. maar omdat we misschien een dag of 9 gaan is het wel leuk om meerdere dingen te bezoeken en dan lijkt ons disney, sealife ,everglades en space centre zeker leuk . maar misschien is het goed om zelf de vakantie te bepalen en alles apart te boeken i.p.v. zo,n standaard vakantie tripje. maar goed tijd genoeg nog om dat allemaal te onderzoeken .gr cin

Njit
12-08-09, 22:28
Kan je wel zeggen dat door zelf alles te bepalen en te boeken de voorpret voor jou (en ons als forumleden) een stuk langer duurt :) En waarschijnlijk een stuk goedkoper..

cloggie68
12-08-09, 23:20
Wij zijn afgelopen keer ook 10 dagen geweest... lang niet genoeg om alles te zien en doen maar goed daar is dan ook het Floridavirus voor he, je wilt terug voor méér....

In ons reisverslag (en die van vele anderen hier) op het blog van 2009 kun je zien wat wij allemaal in de vakantie hebben gepropt. We hadden 1 vrije dag (nou ja: winkeldag...) :)

cin
13-08-09, 21:51
hahaha ja dat moet ik ook zeker hebben 1 winkeldag ,en een dag op het mooiste strand .ik las al iets over een strand waar je de dolfijnen nog kunt zien springen in het water. dat lijkt me overigens ook fantastisch om daar mee te zwemmen.gr cin