PDA

Bekijk Volledige Versie : Roomkeys als tickets



Chanti
12-08-09, 14:30
Iemand maakte ergens de opmerking dat je je ticket op je roomkey kon zetten. Geld dit voor alle disney tickets? (Wij hebben namelijk zo'n engelse Ultimate ticket) of alleen voor tickets in een speciale disney package? Weet iemand dit misschien? Lijkt me heerlijk om gewoon maar 1 kaartje voor alles (per persoon dan) te hebben. Plus dat de tickets van papier zijn en ze 3 weken geldig zijn, ik hoop dat die dingen het 3 weken overleven :-?

FrankS
12-08-09, 15:52
Als je een papieren ticket hebt en het gaat kapot, of je vindt het niet meer mooi, dan kun je bij elke Guest Relations (in de parken en op downtown Disney) deze omruilen voor een nieuwe.

Sommige toegangspassen kunnen samen met je roomkey op 1 Key To The World plastic pas. Dat gaat in ieder geval met de Magic Your Way tickets. Met de annual passen gaat het in ieder geval niet en vroeger met de Fun in the Sun passen volgens mij ook niet. Die Engelse Ultimate tickets weet ik niet zeker, maar mijn gok is dat het niet gaat, want volgens mij kunnen ze die niet uitgeven bij de check-in van de resorts, alleen bij Guest Relations.

Hannah
12-08-09, 16:48
Die opmerking kwam denk ik van mij ;-)
Wij hebben Disney gemaild over de koppeling van onze tickets en roomkey.

Wij hebben de 6=10 Magic Your Way tickets met hopper, besteld bij AE. En daarmee kon het wel, ook al als je al dagen op hebt gemaakt. Dat kunnen ze doen bij de congierge desk in je hotel. Of dat geldt voor de Ultimate-tickets weet ik niet. Ik weet niet of ze die kunnen uitlezen...ik zou er even een mailtje aan wagen!! Wij hebben niet direct antwoord gekregen, dat duurde even. Maar je krijgt zeker antwoord! En ze sturen ook altijd van die gezellige mailtjes terug! Wat leuk dat jullie komen in februari etcetc! Slijm slijm, maar wel weer even een moment: jaaah Disney!

Dus ik zou er gewoon ff over mailen, dan weet je het zeker! En het draagt bij aan de voorpret!

Veel plezier!

Chanti
12-08-09, 18:19
Ja klopt hannahdisneyfreak, dat was jij idd ;)

Dank je wel FrankS en HDF voor het advies. Wat een opluchting om te horen als de kaartjes kapot gaan dat we nieuwe kunnen halen. Leuk ook dat je dat ook kan doen als ze niet kapot zijn. Want toch altijd leuk voor het fotoboek. Bijzondere service van Disney trouwens!

fitnessmouse
13-08-09, 11:55
Ik denk dat ze dat bij de concierge desk van het hotel wel kunnen doen. Wij hadden via de UK geboekt en hadden dus ook 14 dagen unlimited tickets en die stond gewoon op onze Key to the World card.

Chanti
17-08-09, 21:46
Oh wat goed, dank je wel fitnessmouse!!

Ik zie trouwens dat jullie ook de disneycruise in 2010 gaan maken!! (wij ook de eastbound transatlantic in april)

rob gertsen
17-08-09, 22:05
De koppeling roomkey en tickets gaat alleen als je ze via Disney in een pakket hebt gekocht (Magic your way). Ik had zelf ultimate tickets gekocht bij Orlando Ticket Deals maar die konden niet aan de roomkey gekoppeld worden. Uit de reactie op mijn vraag bleek zelfs dat ze niet erg happy zijn als je je tickets niet bij disney besteld hebt. De ultimate tickets kennen ze in Amerika zelf niet, tenminste, je kunt ze er niet kopen (legaal).

Chanti
18-08-09, 21:46
ah... :s

Misschien dat ik het dan maar gewoon niet vraag, want ik heb dus idd ook Ultimate tickets...

Hannah
21-08-09, 00:17
De koppeling roomkey en tickets gaat alleen als je ze via Disney in een pakket hebt gekocht (Magic your way). Ik had zelf ultimate tickets gekocht bij Orlando Ticket Deals maar die konden niet aan de roomkey gekoppeld worden. Uit de reactie op mijn vraag bleek zelfs dat ze niet erg happy zijn als je je tickets niet bij disney besteld hebt. .

Nou, wij hebben onze tickets ook niet bij Disney besteld. Onze NL vrienden van AE 'verdienen' daar ook gewoon aan. En dat hebben we ook in onze mail naar Disney gezet, dat we ze via een NL-aanbieder hadden gekocht. Wij hebben dus gewoon al losse tickets in huis. We hebben een heel erg hartelijk en aardig mailtje van Disney terug gekregen dat koppelen helemaal geen probleem was en dat ze het heel leuk vonden dat we weer kwamen. Want wij wilden ook graag een koppeling. Het kon zelfs als als we al dagen hadden opgemaakt.

Dus ik denk dat het wel meevalt, gewoon vragen. Tickets uit de UK, zijn van dezelfde Disney Travel-organisatie. Alleen de UK-'dependance'. Dus ze zijn helemaal Disney, die Ultimate Tickets!

Antwoord van Disney:
Dear Ryan,

Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.

You will be happy to know that you can have valid park ticket added onto
your room key at the concierge desk at Disney's Beach Club Resort.

Ryan, we look forward to your visit to the Walt Disney World Resort in
February and hope that your stay is magical.

rob gertsen
21-08-09, 13:06
dat koppelen helemaal geen probleem was. Dus ik denk dat het wel meevalt, gewoon vragen.

Dat vragen heb ik dus gedaan. Ik kreeg als antwoord dat dat niet ging. Uit het antwoord op de mail die je stuurt blijkt dat het wel kan. Misschien dat ik een medewerker trof die niet wist hoe het moest of zo:sad: