PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Albert52



Albert52
12-08-09, 13:03
Hallo,

Ik zal me ook maar even voorstellen. Mijn naam is Albert en ik woon in Leiden. Getrouwd en 2 kids (een jongen en een meisje.)
Hobbies: duiken

We hebben het plan opgevat om dit najaar naar Florida te gaan met de hele familie voor 2 a 3 weken.

We hebben nog geen vastomlijnd plan, maar naar de manatees in Cristal River en de Everglades gaan we zeker heen.

Voor de rest gaan de aankomende weken veel lezen en wellicht (een hoop) vragen stellen hier op dit forum. Veel voorpretten dus.

@lbert

pyca
12-08-09, 13:35
Hoi,

Welkom hier. Lekker 2 à 3 weken naar Florida in het najaar. (moeten de kinderen niet naar school, trouwens?)
Wij hebben een paar weken geleden bij Bird's Underwater in Crystal River met manatees gezwommen, geweldige ervaring. Zeker doen. Veel plezier met het lezen hier en het plannen.

Njit
12-08-09, 15:58
Welkom op dit gezellige FLorum. Heb je al vliegtickets?
Voor duiken zou je naar het John Pennekamp Statepark kunnen gaan. Dat is toch wel DE duiklocatie in Florida.

Albert52
16-08-09, 22:01
Hoi,

Welkom hier. Lekker 2 à 3 weken naar Florida in het najaar. (moeten de kinderen niet naar school, trouwens?)
Wij hebben een paar weken geleden bij Bird's Underwater in Crystal River met manatees gezwommen, geweldige ervaring. Zeker doen. Veel plezier met het lezen hier en het plannen.

Hoi Pyca,

Nee, de kids hoeven niet meer naar school. die zijn ondertussen al 22 en 19 jaar en werken allebei al. Ik henb ook gekeken bij Bird's er het ziet er leuk en professioneel uit. Dus, die is alvast toegevoegt aan de,te bezoeken, lijs.

Voor de rest heb ik al veel gelezen hier en een hoop informatie te weten gekomen. Voor de rest zijn al een aantal zaken aan het plannen, nieuwe paspoorten, de route die we gaan doen, vliegticktes, auto en de overnachting bij aankomst, enz. Omdat het voor ons de eerste keer is gaan we voor 2 weken , te weten de laatste week van oktober en de eerste week van november. dus je leest voorpret genoeg.

Hoi Njit,

Het duiken heeft niet de hoogste prioriteit, maar 1 of 2 duikjes worden zeker ingepland. Alvast bedankt voor de info, ik ga hier, op het forum, zeker op zoek naar de duikopties.

Greetz,
@lbert