PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Dickdale



Dickdale
12-08-09, 12:21
Mijn vriendin en ik gaan 24 augustus al voor 12 dagen naar Florida. Een vriend van mij woont op dit moment in Daytona Beach. We wilden in de vakantie een paar dagen bij hem blijven slapen, om zo de kosten te drukken. We zijn dit jaar namelijk al in New York geweest. Echter heeft hij een baan aangeboden gekregen op Sint Maarten en moet daar 29 augustus heen.

Nu hebben we de volgende dagen gepland:

24-8: vliegen en aankomst in Miami;
25-8: Miami;
26-8: Miami/Keywest;
27-8: Keywest;
28-8: Miami airport, auto halen om ongeveer 12.00 uur;
29-8: ?
30-8: ?
31-8: ?
1-9: ?
2-9: ?
3-9: ?
4-9: om ca. 19.00 vertrek naar A'dam.

Eigenlijk staat alles nog open. Maar aangezien we er een beetje een relax vakantie van willen maken (omdat we in New York al hebben gesjouwd) willen we niet teveel doen. Misschien een park bezoeken, naar de Everglades.

Heeft iemand nog tips om de dagen te vullen?

Njit
12-08-09, 12:51
Hoe kom je van Miami in Key West? Aangezien je je auto pas later ophaalt?

Dickdale
12-08-09, 13:42
een vriend van ons, haalt ons op van Miami airport dan dorpt hij ons in het hotel, gaan we twee dagen in Miami rondhangen en samen met hem en zijn vriendin naar de Keys...

Njit
12-08-09, 16:14
Aha, de eerste dagen hebben jullie dus een taxi :)

Dickdale
13-08-09, 16:26
yep, maar heb je nog een aanvulling voor de overige dagen?

mrloes
13-08-09, 16:40
hi

Ik heb geen echte tips maar ik kan me niet voorstellen dat je je zult vervelen!
Zwemmen, winkelen, parken bezoeken, lekker eten, rond toeren en mensen kijken, van de natuur genieten enz.
Ik vermaak me al als je me een dag op de P-plaats van een Walmart zou zetten!
Veel plezier en 'n heel fijne vakantie - marloes

pascalbrouwers
13-08-09, 16:42
yep, maar heb je nog een aanvulling voor de overige dagen?

Willen jullie richting orlando, of in de buurt van miami blijven...
Een paar dagen parken moet mogelijk zijn, je ben wel 2 keer reistijd kwijt daar je dan weer terug moet naar Miami.

Miami Beach is zo wie zo leuk om een paar dagen te vertoeven, zeker als jullie van stappen, zee en lekker eten houden.
Everglades zou ik zeker heen gaan = ook al een dag ( of tenminste een halve).
Sawgrass Mill om te shoppen = een hele grote mall.

groet,
Pascal

Dickdale
14-08-09, 14:22
Thanks!

Het gaat ook zeker goed komen. The Everglades willen we ook gaan bezoeken. Misschien op dag 5 of 6. Kennedy space center lijkt me ook leuk. Voor de rest moeten we nog zien waar we heen willen.

Tips???

Ta2 Gerrit
14-08-09, 14:54
Ik zou, als je de auto hebt, gewoon "naar boven" reizen en dan Orlando (of Daytona) als standplaats kiezen. Veel en goedkope accomodatie (als je zie nodg bent) , en je zit dicht bij alles.

Parken, beach en KSC, allemaal op relatief korte afstand. En dan 1 dag voor vertrek weer richting Miami om de Everglades nog meer te pakken.

nettie
18-08-09, 02:50
Hou de Shuttle lancering vanaf Kennedy Space center ook even in de gaten, hij staat gepland voor 24 aug. maar met ANA & BILL in de buurt kan het weer nog wel eens tegen werken dus misschien geluk dat je de lancering kunt meemaken!

nbh
18-08-09, 18:22
als je lekker wilt relaxen kun je ook een huisje huren (via vrbo bijv.) in cape coral. zijn nu goed betaalbaar lekker luxe, hangen bij het zwembad. en vandaaruit kun je een dagje everglades doen en napels of naar captiva island, heerlijk wit strand.

Dickdale
19-08-09, 16:32
Nettie, die lancering is inderdaar interresant. Voor de rest laat ik de bezienwaardigheden aan mijn vriendin over. St. Augustine is wel een mooie plaats vertelde ze...