PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema eVRT: 1 t/m 15 sept 2009



eVRT
09-08-09, 22:55
Ik heb een paar weken flink lopen puzzelen maar onderstaand is het geworden. We willen zoveel mogelijk zien, pretparken hebben absoluut geen prioriteit. Het gaat ons vooral om de mooie stranden en het Amerikaanse leven.

1 sept: Aankomst Miami
2 sept: Miami Beach (South Beach)
3 sept: Islamorada
4 sept: Key West
5 sept: Naples (Everglades via Tamiami Trail Route 41)
6 sept: Fort Myers (Sanibel and Captiva Islands)
7 sept: Clearwater (Sarasota/Siesta Key)
8 sept: Clearwater(Caladesi Island)
9 sept: Tampa Bay/Orlando
10 sept: Orlando
11 sept: Daytona Beach
12 sept: Kennedy Space Center/Cape Canevaral
13 sept: Fort Lauderdale (MLB game Florida Marlins vs. Washington Nationals)
14 sept: Miami
15 sept: Vertrek vanuit Miami

Alle advies is welkom! :D

Susie One
10-08-09, 08:45
5 sept: Naples (Everglades via Tamiami Trail Route 41)

Wij hebben vorig jaar deze afstand ook gereden (in ons geval Naples - Key West via de tolweg). ivm tijdsgebrek en de reistijd hebben wij deze dag de us41 niet gereden. Wij hebben de dag ervoor vanuit Naples us41 naar everglades city vv gereden voor een rit met de airboat. wij hoorden daar dat wij toen de mooiste gedeelte van de route over de us41 hadden gereden (hoorden van meerdere personen.

Je kan ervoor kiezen om een overnachting te doen op Key Largo en de volgende dag rustig de us41 via de everglades naar Naples te rijden en nacht bv te schrappen in Orlando.

Succes en veel plezier met de reisvoorbereidingen.
Susie One

eVRT
10-08-09, 10:32
Susie One, bedankt voor de tip. Jij zegt dus dat de rit vanuit Key West naar Naples via us41 in één keer te lang/zwaar is. Dus geen tijd voor een stop bij een Airboat? Begrijp ik het goed dan?

Susie One
11-08-09, 18:40
Via Google maps kan je de exacte rijtijd zien. Je kan de Airboat toer gerust doen maar het wordt na mijn idee erg haasten. Wat meespeeld dat de op de US1 een strikte snelheidlimiet gehanteerd. Het nadeel van de rit van Key West naar dat meer in de auto zit dan je eruit bent.

Wij vertrokken 's morgens rond de klok van 8 uit Naples en kwamen rond 15.15 uur aan bij het hotel op Key West. Wij hebben op ons gemakje een paar stops op de key's kunnen maken.

Succes met de keuze,
Susie One