PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wiepster



Wiepster
29-09-04, 13:06
Hallo,

46 jr jong met een dochter van 11 jr.oud... :wink:
Familie van mijn dochter woont in Melbourne Florida, dat is net onder Cape Canaveral, Spacecoast, Brevard County.
Wij gaan as februari voor de 6e keer weer naar Florida.
Combineer de trip ook weleens met een paar dagen New York.

Voorkeur is februari, hier slecht weer, daar heerlijk. "s Zomers vinden we niet zo, veel te warm om leuke dingen te doen.
Ook loop ik dan het Hurricane seizoen mis...heb Hugo ooit meegemaakt op de Antillen..geen pretje...en dat is een understatement :roll: .

Wiepster
13-03-06, 21:38
Tijdje nuiet op dit forum geweest en xag dit berichtje van mezelf staan 8) ..

Wat kan erveel veranderen in 1 1/2 jaar, ben afgelopen oktober getrouwd met de vader van mijn dochter en ga 29 maart vertrekken om definitief in Brevard County, Florida te vestigen!!

Eric
13-03-06, 23:07
Alsnog gefeliciteerd dan, zowel met je huwlijk, alsook met het feit dat je heerlijk in Amerika gaat wonen.
Hopelijk kom je dan wat vaker op het forum, we kunnen hier niet genoeg Nederlanders die daar wonen hebben.
Eric

Michael66
14-03-06, 21:26
Zo, wat een stap, fantastisch!!

Ga je daar ook een nagelstudio opzetten? Je ziet ze door heel Florida (en waarschijnlijk de rest van de VS) overal in allerlei malls. Moet een goede markt zijn. En wat ik in de VS heb gezieworden de nagenls daar nogal eens behoorlijk "uitbundig opgemaakt", leuk met amerikaanse vlaggen erop en zo.

Succes!!