PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: H Busschers



H-BUSSCHERS
08-08-09, 17:21
Hallo mijn naam is Hedwig. We zijn van plan om in mei 2010 naar Florida te gaan ivm ons 25 jarig huwelijk. Omdat we reeds twee keer eerder hier zijn geweest en onze kids Disney nu wel kennen hebben we besloten om dit keer andere parken te bezoeken. Ik ben nog op zoek naar goedkope tickets (zowel vlieg als flex tickets) We gaan in ieder geval goed beginnen met een frisse start op dit forum.

Teleton
09-08-09, 11:49
Hallo Hedwig en familie, van harte welkom op dit inflormatieve Florida Forum. Jullie weten de weg en kennen de spraak daar al, en dat aangevuld met de informatie op dit forum moet wel tot een fijne vakantie leiden.

Goedkope tickets in de vakantieperiode, dat wordt zoeken naar een speld in de hooiberg maar wie weet.....Velen hebben al geboekt en 'k zou niet al te lang meer wachten. Met de schoolvakanties ben je helaas niet zo flexibel en naarmate de bezettingsgraad in het vleigtuig stijgt, gaat de ticketprijs gezellig mee....

Voor informatie over de flextickets kan je bijvoorbeeld hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=668&highlight=flextickets) terecht. Vragen staat natuurlijk vrij, maar is niet altijd nodig dank zij onze onvolprezen zoekfunctie die je vaak direct een antwoord op je vragen geeft.

Enne.. wat staat er nog meer op 't program in Florida? De andere parken, zit daar bijvoorbeeld ook Kellly Park bij? En wordt 't een hotel, een villa, condo, townhouse...? Anyway, veel plezier hier!

oma van tijn
10-08-09, 16:09
Hoi familie,
Wat leuk wij gaan dit jaar ook om ons 25jarig huwelijk te vieren met onze kinderen.
Wij hebben een vakantievilla geboekt via d-reizen en de vlucht met auto geboekt via Exit-reizen. Voor 7 personen iets meer dan 3250 euro.
Ik ben nog aan het uitzoeken waar de flextickets het goedkoopst zijn, hier of daar.

Maar de voorbereiding is al super.

groeten

H-BUSSCHERS
15-08-09, 08:30
Het wordt in ieder geval een hotel aan Intern. drive en we hebben besloten de flextickets alvast hier aan te schaffen (prijs vonden we prima) de voorpret is al begonnen.

gr