PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marloes



mrloes
08-08-09, 13:39
hallO

Ik ben Marloes (37) en ben in 2002 voor 't eerst in Florida geweest.
Heb toen samen met vrienden een rondreis gemaakt door wat zuidelijke staten en in Florida zijn we oa naar the Keys geweest, Everglades en 'n paar dagen Orlando maar toen geen parken bezocht.
In aug 2010 wil ik graag met mijn broer, zijn vrouw en hun kids naar Orlando en dan wordt t dus wel parken en andere fun-dingen doen & zien.
De voorkeur gaat uit naar een rechtstreekse vlucht (Miami of Orlando) en dan voor 2 weken 'n villa met zwembad en huurauto.
Stilaan begin ik me in te lezen qua pretparken ed. en ben ik aan t zoeken naar een geschikte villa.
Forums als deze zijn ideaal, helemaal t einde!!

Ta2 Gerrit
08-08-09, 15:32
Hallo Marloes, en welkom op dit fraaie en informatieve Florum.
Je bent je al aan het inlezen, dus we zullen je de komende weken even niet storen ;-)

Kijk vooral ook bij de reisverslagen en reisschema's , daar staat heel veel info, al zul je aan de schema's weinig hebben, besef ik me net. Je blijft immers in Orlando.
Hooguit voor de dagindelingen van de parkbezoeken, misschien.

Verder zijn er speciale topics over autohuur, villa's en al dan niet rechtstreekse vluchten.
Veel plezier met de voorbereiding van jullie Floridatrip.

Njit
08-08-09, 16:00
Welkom Marloes, uiteindelijk toch gelukt om je aan te melden :)
Veel plezier met de voorbereidingen!

Mickey99
09-08-09, 19:57
Welkom op dit leuke forum http://img408.imageshack.us/img408/7759/wave2yr3.gif (http://imageshack.us)

Veel plezier met alle voorbereidingen!

Sonja

mrloes
02-08-11, 11:02
Ben terug van weg geweest .... maar zal me even opnieuw voorstellen voor de nieuwskomers hier of gewoon voor mensen die t zich niet meer herinneren.
Ben in de zomer van 2002 naar Florida (ea zuidelijke staten) geweest met oa bezoek aan Miami, the Keys, the Everglades en aan t einde van de 3 weken even in Orlando.
In mei 2010 terug naar Orlando en twee weken een villa gehuurd. Heel veel tips gehad van mensen hier op t forum, veel gelezen en mee genoten van allerlei (leuke!) reisverslagen. Na deze vakantie nam ik afscheid van t forum want als je geen Florida-vakantie in t vooruitzicht hebt is t pijnlijk om hier rond te hangen ;)
Maar, t ziet er naar uit dat ik in mrt/april toch weer naar Florida ga!
Waarschijnlijk wordt t iets van Orlando - Miami - the Keys - Naples - Cape Coral - St Petersburg en terug naar Orlando. Voorlopig weer genoeg om te lezen en te bedenken, uit te pluizen en te vragen.
Life ain't that bad after all ...

Marloes

Njit
02-08-11, 13:36
Welkom terug. We waren je nog niet vergeten hoor :)